Skocz do zawartości

Dylemat hawk VS nowy sedan


Arti_D

Rekomendowane odpowiedzi

Mój dobry przyjaciel ma poważny dylemat, pisze za niego ponieważ on nie ma czasu na przeglądania forów itp. Planuję on na dniach zakupić Sti. I tu jest problem. Bardzo podobają mu się dwa modele. Hawk i nowy sedan. Za hawkiem jest ze względu na klimat subaru czyli szyby bez ramek, duży wlot na masce, agresywna stylistyka, niebieski lakier. Z kolei w sedanie ma już ramki, niebieski kolor wcale mu nie pasuję do budy gvb, wlot też brak, do tego jakieś durne esp są itp. Czy nowe Sti jakoś lepiej się prowadzi niż te poprzednie i ma jakieś ukryte zalety, żeby zlikwidowało te niedogodności itp?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 97
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Z kolei w sedanie ma już ramki, niebieski kolor wcale mu nie pasuję do budy gvb, wlot też brak, do tego jakieś durne esp są itp.

 

- ma ramki, to przynajmniej nie będzie problemu z szumiącym wiatrem przy dużych prędkościach ;) No i buda robi się sztywnieszja dzięki temu - te ramki to nie jest tak do końca nieprzemyślany ruch.

- wlot na masce jest jak najbardziej... nawet chyba większy niż w hawku (choć nie wystaje tak bez sensu jak filtr w odkurzaczu)

- durne ESP się wyłącza jednym przyciskiem. Jak chcesz, to można też programowo ubić, żeby nie trzeba było wyłączać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wlot na masce jest jak najbardziej... nawet chyba większy niż w hawku (choć nie wystaje tak bez sensu jak filtr w odkurzaczu)

 

Co Ty mówisz ! Większy kurnik = większy prestiż na dzielni.

Hawk zdecydowanie bardziej mi się podoba. Co do mechaniki głosu nie zabieram bo się nie znam :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jezeli auto ma byc przede wszystkim szybkim dupowozem, to bylbym za Lanosem STI (sedan ma tego "pazura", ktorego brakowalo w heczbeku)

natomiast jezeli docelowo auto ma sluzyc do upalania, to wybralbym raczej hawka STI

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

edit

poprzednie napisałem pod wpływem silnych leków i wcale tak nie myślę :mrgreen:

 

Za hawkiem jest ze względu na klimat subaru czyli szyby bez ramek, duży wlot na masce, agresywna stylistyka, niebieski lakier

 

Faktycznie klimat jak cholera :roll: szczególnie klimatyczny i kultowy dla legendy rajdów jest silnik 2,5T :mrgreen:

Ponadto:

- Hawk ma mały wlot

- MG SV-R to jest agresywna stylistyka

- niebieski lakier - to był żart?

 

Niech znajomy się nie zastanawia tylko bierze nowego sedana 8)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gdybym dziś miał wybór, czy kupić STI hawka, czy STI 11/12, to tylko druga opcja by wchodziła w grę.

Świeży model, zrobić mapę i też pewnie zaczął by ok jechać.

Do tego jednak auto dużo bardziej wygodne w codziennym użytkowaniu.

 

Zależy, czy kolega chce bardziej daily, czy bardziej pod upalanie ;)

Jak upalanie, to wiadomo - hawk.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jechałem sobie dzisiaj ul.Radzymińską w Warszawie i widziałem takiego nowego sedana białego na WWL (ktoś z forum?) , wróciłem do domku popatrzyłem na mojego Type-R'a stojącego na podjeździe i pomyślałem sobie że ten nowy model już nie powinien się nazywać "impreza" bo to ani nie wygląda, ani nie jeżdzi jak poprzednie modele ,

eh w sumie mógłbym takiego kupić...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

dziewczynie 8)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jechałem sobie dzisiaj ul.Radzymińską w Warszawie i widziałem takiego nowego sedana białego na WWL (ktoś z forum?) , wróciłem do domku popatrzyłem na mojego Type-R'a stojącego na podjeździe i pomyślałem sobie że ten nowy model już nie powinien się nazywać "impreza" bo to ani nie wygląda, ani nie jeżdzi jak poprzednie modele ,

eh w sumie mógłbym takiego kupić...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

dziewczynie 8)

 

dobre :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mój dobry przyjaciel ma poważny dylemat, pisze za niego ponieważ on nie ma czasu na przeglądania forów itp. Planuję on na dniach zakupić Sti. I tu jest problem. Bardzo podobają mu się dwa modele. Hawk i nowy sedan. Za hawkiem jest ze względu na klimat subaru czyli szyby bez ramek, duży wlot na masce, agresywna stylistyka, niebieski lakier. Z kolei w sedanie ma już ramki, niebieski kolor wcale mu nie pasuję do budy gvb, wlot też brak, do tego jakieś durne esp są itp. Czy nowe Sti jakoś lepiej się prowadzi niż te poprzednie i ma jakieś ukryte zalety, żeby zlikwidowało te niedogodności itp?

Jakby nie patrzeć na różnicę cenową, to brałbym nowego. Jeżeli chodzi o wygląd, to nowy sedan jest zdecydowanie bardziej agresywny/napompowany od hawka - jedyny warunek ma być z parapetem. W budzie GD to agresywne były bugi, a później już ugrzeczniano. Hawk, to tak naprawde już kilkunastoletnia konstrukcja, co przekłada się na znacznie mniejszą sztywność nadwozia niż w nowym modelu i na bank na gorsze prowadzenie. Masa aut w miare zbliżona. Wnętrze nowego zarówno przestronnością i wykończeniem o lata swietlne wyprzedza hawka. Brak szyb bez ramek da się przeżyć - jak jedzie to i tak nie widać :wink: . Oczywiście mówimy o auta seryjnych lub bardzo delikatnie modyfikowanych i mających służyć do jazdy cywilnej. Budowa auta do upalania i już inna para kaloszy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...