Arq Opublikowano 3 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2012 Dziś rano przy -26 wyjazd z osiedla i szok. Totalny brak hamowania, tnz. pedał nie odpowiedział na moje zaczepki i pozostał twardy. Jak prawie stanąłem na pedale hamulca to zadziałał i potem już było ok. Czyżby płyn był zawilgocony i zamarzł-zgęstniał? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
siekla Opublikowano 3 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2012 sprawdz uklad hamulcowy - plyn, tloczki etc. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dehnel Opublikowano 3 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2012 Czyżby płyn był zawilgocony i zamarzł-zgęstniał? Mam taki sam objaw. Podejrzewam właśnie płyn, bo zepsuło się po pierwszej bardzo mroźnej nocy. Po jednorazowym "kopnięciu" pedzio robi się normalny, czyli miękki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
naLeśnik Opublikowano 3 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2012 Czyżby płyn był zawilgocony i zamarzł-zgęstniał? Mam taki sam objaw. Podejrzewam właśnie płyn, bo zepsuło się po pierwszej bardzo mroźnej nocy. Po jednorazowym "kopnięciu" pedzio robi się normalny, czyli miękki dokładnie tak :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arq Opublikowano 3 Lutego 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2012 Tłoczki sprawdzałem w poniedziałek bo wymieniałek komplet z tyłu i przód przeglądnęli. Ale jakoś zapomniało mi się o płynie. Od poniedziałku ma się ocieplić to może pedał znormalnieje DLN - ja jestem bardziej na południe to dopiero teraz mnie dopadło Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dehnel Opublikowano 3 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2012 pedał znormalnieje Ja wymieniam płyn ekspresikiem, boję się, że woda w płynie szkód narobi większych ;( Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
12fasola12 Opublikowano 3 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2012 Dziś rano przy -26 wyjazd z osiedla i szok.Totalny brak hamowania, tnz. pedał nie odpowiedział na moje zaczepki i pozostał twardy. Jak prawie stanąłem na pedale hamulca to zadziałał i potem już było ok. Czyżby płyn był zawilgocony i zamarzł-zgęstniał? Miałem to w poprzednim subaraku, 2 zimy wstecz. Pomogła wymiana przewodu między servo a kolektorem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tedimy99 Opublikowano 4 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2012 Płyn hamulcowy ma to do siebie ,że absorbuje wilgoć z powietrza i z różnicy temperatur dlatego zaleca się wymianę co dwa lata ale mało kto tego przestrzega przynajmniej w naszym klimacie gdzie takie mrozy jakie mamy teraz zdarzają się rzadko. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomasz_555 Opublikowano 4 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2012 Mnie tam wydawało się, że przy takich mrozach twardszy hamulec to normalka. Szczególnie, że auto hamuje tak jak zawsze. Po prostu muszę używać trochę więcej siły, ale nie jakoś przesadnie. Poza tym jak już silnik się dobrze rozgrzeje to odnoszę wrażenie, że hamulec pracuje lżej. Podobnie mam ze sprzęgłem. Po nocy jest twardsze, po zagrzaniu mięknie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
respect Opublikowano 4 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2012 Totalny brak hamowania, tnz. pedał nie odpowiedział na moje zaczepki i pozostał twardy. Zacznij od płynu.Koszt i klopot mały.Jeśli masz wnim tyle wody ,że gdzieś miejscowo zaczął tężeć (zamarzać) to nacisk na pedał powoduje "odtajanie" i zaczyna działać normalnie,bo w układzie powstaje ciśnienie kilkadziesiąt lub więcej barów. pozdr. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arq Opublikowano 4 Lutego 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2012 Totalny brak hamowania, tnz. pedał nie odpowiedział na moje zaczepki i pozostał twardy. Zacznij od płynu.Koszt i klopot mały.Jeśli masz wnim tyle wody ,że gdzieś miejscowo zaczął tężeć (zamarzać) to nacisk na pedał powoduje "odtajanie" i zaczyna działać normalnie,bo w układzie powstaje ciśnienie kilkadziesiąt lub więcej barów. pozdr. Muszę wymienić ale pluję sobie w brodę bo w poniedziałek wymieniałem klocki i tarcze z tyłu, a o płynie nie pomyślałem. Dziś to samo, coś ten pedał jest oporny a niby dziś cieplej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yarro Opublikowano 12 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2012 tez tak mam, tzn. w silne mrozy pedal hamulca jest bardzo twardy i hamowanie utrudnione. Wyczytalem gdzies na forum vw e to moze byc woda w serwie i ze mozna ja probowac spuscic. Wie ktos cos na ten temat? (sorki za brak polskich znaków ) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się