Jump to content

Jakie opony LETNIE 215/45/17 do WRX '01?


JED
 Share

Recommended Posts

Prosze o porade w temacie jak wyzej oraz czego sie wystrzegac.

Chodzi mi o Wasze doswiadczenia, bo opinie internautow (z calego swiata :D ) juz znam.

NIE:

-upalam

-nie scigam sie na torze

 

Niemniej jednak jezdze dosyc dynamicznie po miescie, duzo hamuje i jeszcze wiecej przyspieszam :lol: . To info na wypadek, gdyby ktos pytal o styl jazdy.

wazne, aby scieralnosc byla "do przyjecia", ale prosze o wszelkie sugestie.

Cena to sprawa drugorzedna.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 62
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

z dostepnych opon, polecę z czystym sumieniem Conti Sport Contact 2.

 

nie polecę Ci Michelina natomiast, źle wspominam, w 18" i w 19" tez nie najlepiej, sczegolnie za tę co by nie mowic chorą cenę.

 

w kategorii Koszt/Efekt wypasione są Uniroyale Rainsporty, ktore naprawde dobrze działają, na mokrym wspominam rewelacyjnie, a cena sporo niższa od najdrozszych.

 

Jakis czas temu fajny byl Dunlop SP9090 czy jakos tak.. troche zywotniejszy od CSC2 i Michelina...

 

tyle moich doswiadczen :)

Link to comment
Share on other sites

w kategorii Koszt/Efekt wypasione są Uniroyale Rainsporty, ktore naprawde dobrze działają, na mokrym wspominam rewelacyjnie, a cena sporo niższa od najdrozszych.

 

tyle moich doswiadczen :)

 

A z czystej ciekawosci jak z przebijalnoscia tych opon (wedlug mnie maja za miekkie boki i zbyt latwo je przeciac wpadajac w dziure ktorych u nas nie brakuje)? Bo ja mam je u siebie w rozmiarze 205/205/16 i w ciagu roku zalatwilem 4 sztuki. Troche sie tez podwijaja (tak mi sie wydaje ze troche bok miekki), ale trzymaja naprawde fajnie. Ale zdecydowanie polecam Potenze, to naprawde genialna opona :)

Link to comment
Share on other sites

Ja na lato jezdze na Falkenach fk451.Opona moze nie jest jakas super rewelacyjna, ale da sie na nie j jedzic, czasami nawet szybko i ogolnie jestemnawet zadowolony, a cena wcale nie jest duza.Mialem wczesniej RE050 i sa one bardzo dobre,tyle ze odpowiednio drogie.Odradzam za to Good Year'y Eagle F1 i Dunlopy SP9000,szybko sie zuzywaja i sa dosyc kiepskie.

Link to comment
Share on other sites

Ponieważ nikt mi nie chce odpowiedzieć w innym topicu to spróbuję tutaj, auto podobne więc będzie pasować.

 

Wprawdzie jeszcze zima, ale pomału muszę znaleźć jakieś letnie opony na nasze drogi, do WRXa, sprawujące się dobrze zarówno na suchej jak i mokrej nawierzchni, dobrze by jeszcze było gdyby nie "znikały w oczach".

 

Czy różnica między szerokością 215, a 225 jest odczuwalna i które lepiej kupić do WRXa na felgi 17x7,5 ?

Link to comment
Share on other sites

Ja na lato jezdze na Falkenach fk451

 

Tez o nich myslalem! Sa b.tanie!

 

Bo ja mam je u siebie w rozmiarze 205/205/16 i w ciagu roku zalatwilem 4 sztuki.

 

Uni Rainsporty zalatwiles?? Hm...I to przy profilu 205 :shock: :wink:

Link to comment
Share on other sites

Falkeny do normalnej jazdy po miescie i na trasie w zupelnosci wystarcza.Na deszcze tez sa calkiem spoko.Przy szybkiej jezdzie wydaja sie byc troche za miekkie, ale ogolnie nie uwazam, ze wyrzucilem pieniadze w bloto.Moim zdaniem lepsze niz Good Year'y F1.

Link to comment
Share on other sites

w kategorii Koszt/Efekt wypasione są Uniroyale Rainsporty, ktore naprawde dobrze działają, na mokrym wspominam rewelacyjnie, a cena sporo niższa od najdrozszych.

 

tyle moich doswiadczen :)

 

A z czystej ciekawosci jak z przebijalnoscia tych opon (wedlug mnie maja za miekkie boki i zbyt latwo je przeciac wpadajac w dziure ktorych u nas nie brakuje)? Bo ja mam je u siebie w rozmiarze 205/205/16 i w ciagu roku zalatwilem 4 sztuki. Troche sie tez podwijaja (tak mi sie wydaje ze troche bok miekki), ale trzymaja naprawde fajnie. Ale zdecydowanie polecam Potenze, to naprawde genialna opona :)

no ja swoich nie popsulem, ale staram sie uwazac na dziury - szczegolnie ze zawias dosc twardy...

tym niemniej byly cale, mimo ze scianka faktycznie nie jest twarda - typowa europejska opona. ale są dosc odporne na zabkowanie, co mnie pozytywnie zaskoczylo

Link to comment
Share on other sites

 

Uni Rainsporty zalatwiles?? Hm...I to przy profilu 205 :shock: :wink:

 

Ehh mialo byc przy profilu 45 :lol:

 

no ja swoich nie popsulem, ale staram sie uwazac na dziury - szczegolnie ze zawias dosc twardy...

tym niemniej byly cale, mimo ze scianka faktycznie nie jest twarda - typowa europejska opona. ale są dosc odporne na zabkowanie, co mnie pozytywnie zaskoczylo

 

U mnie tez zawias twardy i to calkiem calkiemale przy OZecie tne boki jak nozem maslo. Zwlaszzca ze nie jezdze 40 na godzine i czasem nie mam mozliwosci ominac, a u mnie dziury takie ze pol kola sie czasem chowa ;) NO dobra moze troche pzresadzilem :wink:

 

A co do zablokowanie to fakt, ciezko ja zblokowac, zaskakujaco wspolgra z ABSem, maksymalnie pozno sie wlacza. To cieszy, no i fajnie sie po mokrym jezdzi tez sobie chwale.

Link to comment
Share on other sites

Ja na lato jezdze na Falkenach fk451.Opona moze nie jest jakas super rewelacyjna, ale da sie na nie j jedzic, czasami nawet szybko i ogolnie jestemnawet zadowolony, a cena wcale nie jest duza.Mialem wczesniej RE050 i sa one bardzo dobre,tyle ze odpowiednio drogie.Odradzam za to Good Year'y Eagle F1 i Dunlopy SP9000,szybko sie zuzywaja i sa dosyc kiepskie.

 

Falkeny fk 451 sa według mnie najrozsadniejsze.

 

Faktycznie Conti Contact Sport jest bardzo dobry ale tez baardzo drogi.

Dunlopy SP9000 - fajna opona ale zbyt szybko się wybija. szczegolnie u nas.

Potenzy nie znam, bo zdecydowalem sie wlasnie za namowa kolegi na FK 451 który miał je w Prosiaku wolnossacym - byly tam seryjnie montowane - tez o czyms swiadczy.

 

Przy spokojniej w miare jezdzie moze jeszcze rozpatrzyc Nokiany NRVi ? - to dla tych co lubia asymetryczne, ja nie za bardzo:)

 

jakby co służe przejazdżką na falkenach jak sie cieplo zrobi:)

Link to comment
Share on other sites

JotEn

..:: Starszy User :..

 

 

Posty: 372

Skąd: warszawa

 

 

Janek, ach ten Twój zaturbiony antyk. Zrobiłeś porządek z tym przerywaniem silnika?

 

A jeśli chodzi o Nokiany to może Nokian Z. Słyszałem o nich dobre opinie. Ale tylko słyszałem. Ja używam zimówek Nokian i wielu twierdzi, że są ok to może i letnie są ok.

http://img66.imageshack.us/my.php?image=nokianz2jd.jpg

Link to comment
Share on other sites

JotEn

..:: Starszy User :..

 

 

Posty: 372

Skąd: warszawa

 

 

Janek, ach ten Twój zaturbiony antyk. Zrobiłeś porządek z tym przerywaniem silnika?

 

A jeśli chodzi o Nokiany to może Nokian Z. Słyszałem o nich dobre opinie. Ale tylko słyszałem. Ja używam zimówek Nokian i wielu twierdzi, że są ok to może i letnie są ok.

http://img66.imageshack.us/my.php?image=nokianz2jd.jpg

 

:mrgreen::mrgreen: przerywanie daje mi sie w kosc jak naprawde ide pelna para...a to staram sie rzadko czynic...chyba ze trzeba na spotach :wink:

Nie mialem czasu na razie ale bede musial poszukac jakiegos przepływomierza zeby pozyczyc i zobaczyc czy to moze to... i wtedy juz Cie nie bede straszyl strzalami :mrgreen:

 

Nokian Z - nie znam, ja nokiany biore na zimowki zawsze - polecam hakapelitany!!

Jako letnie mi jakos nie leza :?

Link to comment
Share on other sites

JotEn,

Nokian Z - nie znam, ja nokiany biore na zimowki zawsze - polecam hakapelitany!!

Jako letnie mi jakos nie leza

 

Artur ASKO ma na tym UC Specu którego sprzedaję. Rozmawiałem z nim i twierdzi, że jest git. A zimówki są gicior. :D Azrael może potwierdzić.

Link to comment
Share on other sites

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...