Skocz do zawartości

Legacy B4 RSK


malizna77

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 99
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

malizna77, podpytaj może kolegę saszynski'ego , zdaje się ma manuala

:arrow: viewtopic.php?f=23&t=148550

 

-- 16 sty 2012, o 12:22 --

 

RSK (Rally Sport Kompressor)

:lol:

 

With the new Subaru Legacy, a high performance version of it has also arrived: the B4 RSK. The B4, which indicated suspension tuning by Porsche (yes, Porsche!), Subaru's new partner in Japan, and RSK which stands for Rally Sport Kompressor are the main clues to the true nature of this 280 horsepower sedan.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy wie ktos gdzie znalezc instrukcje obsługi do niego(moze byc po angielsku)?

 

mam manuala w PDFie. podaj maila na PW i wieczorem wysle.

 

Ile kupic Oleju do silnika i jaki?

 

do mnie wchodzi 4litry z groszem (4.2-4.3l razem z filtrem.)

jaki olej? jest juz watek olejowy.

Jezdzilem na 0w40 i silnik brzmial jakby wszystkok w srodku mialo luzy... teraz jest zalany 5w30 i jest ciszej... mialem olej wyslac do analizy ale olej mi zmienili pod moja nieobecnosc... ktos chcial byc mily i profesjonalny... :evil:

 

Kupiłem własnie takie cudo Legacy B4 RSK i mam kilka pytan

 

ktory rok?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

With the new Subaru Legacy, a high performance version of it has also arrived: the B4 RSK. The B4, which indicated suspension tuning by Porsche (yes, Porsche!), Subaru's new partner in Japan, and RSK which stands for Rally Sport Kompressor are the main clues to the true nature of this 280 horsepower sedan.

Rozwinięcie tego skrótu zawsze wywołuje u mnie taki efekt. Ani on rally ani kompressor, a całość brzmi jak tuningowy koszmarek.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gratuluje samochodu tylko nie wpadnij na pomysł żeby przekładać kierownice :mrgreen:

 

 

Nie to żebym się czepiał, ale dla tych którzy mówią NIE DA SIĘ, albo, ZA DROGO.

 

Ostatnio kolega który kupił B4 RSK, spotkał na ulicach Warszawy bardzo szczęśliwą posiadaczkę Twin Turbo przełożone na naszą stronę.

 

imag0171n.jpg

 

imag0172t.jpg

 

imag0173p.jpg

 

jedyny problem jaki był to serwo, na początku było małe, ale nie dawało rady hamować, teraz jest dużo przesunięte do przodu w miejscu akumulatora. Sam akumulator poszedł na 2gą stronę i jest mały żelowy (czy jakoś tak).

Maglownica ani drążek o nic nie uderza.

 

Pozdrawiam niedowiarków, jak coś to znajomy dysponuje kontaktem do męża wyżej wymienionej kierowniczki, jest bardzo chętny do dzielenia się informacjami.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

fakt nie ładnie tam, ale to z tego powodu że gość dał się namówił na modyfikacj pseudo tunera, nad czym mocno ubolewał.

Gość założył mu FMIC i zmienił turbiny, namieszał mu strasznie.

 

Sama przekłądka była robiona w szwecji, i jak to gość określił wtedy było miodzio, potem padłą mu 1 turbina i oddał auto do nie tej osoby na reperacje.

 

 

Jedno jest pewne, są 2 turbiny i kiera po lewej, auto jeździ i nic mu nie dolega.

i nie jest to auto GDZIES z internetu. Rejestracja warszawska, a kobitka została ustrzelona na Jana Pawła.

 

 

 

Prototyp? od tego chyba się zaczyna jak nie wiadomo jak coś się robi profi. :] znając prototyp, można robić wersję gotową :]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na szczęscie mam jeszcze wozidełko w którym nic nie moze sie zepsuc bo nic w nim nie ma (VW lupo)

 

predzej popsuje sie lupo niz subaru:)

 

 

Manuale porozsylane.

Jesli ktos jeszcze potrzebuje manual do 99-03 Legacy pisac majle na :arrow: PW

instrukcja w pdf'ie po angikansku :D

waga 116MB

spakowane rarem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...
Sedanik 260 / 280 kucy i lata pewnie aż miłooooooo

Te 280 kucy to może jeszcze na E95 i z tym dolotem ciepłego powietrza przez niby stożek w komorze silnika? :mrgreen:

Oczywiście już piszą , że druciarstwo , ale druciarstwo to tak naprawdę przekładka każdego anglika / japońca bo trzeba wyciąć tu , zaślepić tam ....... itd , itp.

Druciarstwo, to jest wtedy, jak boisz się (będąc świadomym czym jeździsz), odjechać od warsztatu na więcej niż 100km. Druciarstwo to gdy pasażer otwiera wlew paliwa i wszystkie okna.

Druciarstwo to gdy auto po przekładce nie trzyma parametrów auta fabrycznego.

Ja nie piszę o tym konkretnym egzemplarzu, bo go na oczy nie widziałem (choć ten dolot pod maską mnie osłabił).

Najlepiej w kółko powtarzać , że się nie da i , że w pełno roboty a efekt mizerny blaaaa blaaaa a tu proszę.

Nie da, to się parasola w....przełyku otworzyć. Zrobienie czegoś dobrze niestety musi kosztować - sam komplet wnętrza LHD. Przełożenie elementów nie występujących w specyfikacji LHD tak by wyglądały jak fabryczne też jest wyzwaniem... Może jak się buduje auto na tor, to wnętrze nie ma znaczenia, ale jak się autem robi dziesiątki tysięcy km rocznie, to warto by wszystko było tip top, za to się też płaci.

Poniżej fotka jak wygląda fabrycznie przygotowane auto:

P1010048_001.JPG

Dodaj do tego kilometrowe rury z FMIC po przekładce... na szybkość reakcji auta na gaz raczej nie ma to pozytywnego wpływu.

 

ps. Wykropkowanie wulgaryzmów na tym forum się nie sprawdza...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oczywiście już piszą , że druciarstwo , ale druciarstwo to tak naprawdę przekładka każdego anglika / japońca bo trzeba wyciąć tu , zaślepić tam ....... itd , itp.

 

2. Czym jest druciarstwo ? Wytłumacz to temu kolesiowi , który od razu zaczął stękać o drucie.

 

druciarstwen nazwalem operacje przekladki w modelu, ktory nie byl przez fabryke i konstruktorów przewidziany do tego rodzaju operacji.

takim autem jest np Legacy B4 RSK, ktory jest przystosowany i "obliczony" do jazdy TYLKO z kiera po prawej jak i np Skyline R34 GTR tez TwinTurbo ...

przekladka tych dwoch to zawsze jakies druciarstwo.. np serwo hamulcowe i pompa w miejscu aku... :? :roll:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak czy siak, jak ktoś chce mieć akurat Legacy Twin Turbo w Polsce to musi przekładać co jest wykonalne albo ściemniać papierami przeglądami itd itd. Wolałbym mieć jednak kierę po lewej, bo jeźdzenie RHD na naszych drogach jest mało bezpieczne.

 

poza tym w myśl powyższej definicji druciarstwa przekładka zwykłego WRX JDM to też druciarstwo.

Trzeba przerabiać klimatronik i elektrykę, bo JDM ma więcej gadżetów a co za tym idzie przewodów.

 

 

Wole jednak mieć swojego druciaka niż nie jednego EU po modach domorosłych mechaników i "tjunerów" próbujących dążyć do parametrów seryjnej wersji JDM. O montażu FMIC i powstałej turbodziurze nie wspomnę.

 

 

PS, niech nikt tego nie bierze do siebie, czy jako atak. masa aut jest zrobionych świetnie i z głową. Ale też widziałem wiele skopanych aut osób które chciały tanio albo po znajomości dobrnąc do 280KM (nie wiem czemu ta wartość akurat tak wiekszość osób tak interesuje :D)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

poza tym w myśl powyższej definicji druciarstwa przekładka zwykłego WRX JDM to też druciarstwo.

Trzeba przerabiać klimatronik i elektrykę, bo JDM ma więcej gadżetów a co za tym idzie przewodów.

 

nie, bo wrx'y wychodzily tez na eu ten model B4 RSK nie, tylko na Japonie i Australie gdzie ruch jest lewostronny. Stad konstrukcja ukladu Twin Turbo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...