Skocz do zawartości

Legacy B4 RSK


malizna77

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 99
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

no to troszke klocuszków do ułożenia jest tak z ciekawości,wyciągnąłeś z swojego B4 coś po wyżej niż 300bhp?

nie. jeden B4 to totalna seria. za to w S401ce jest już coś dłubane. To nie jezdziło... to latało... moj B4 przy tym drugim jest jak Legac N/A

na ostatniej hamowni pokazał 307KM i 410Nm przy 1.65 bara...

 

zobacze jak bedzie z nowym serduchem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

witam,problem z turbinami mam,chodzi o to ze czasami boost jest ok i pokazuje 1.1 a czasami jak by cos je blokowalo i wiecej niz 0.5 nie chca isc.dodam ze byly sprawdzane i sa w 100% sprawne.czy moze to być związane z nie orginalnym za wąskim paskiem od wspomagania? bo wlasnie te problemy zaczely mi sie od tego czasu jak pasek sie zaczął rozrywac,wymienili mi go na nowy ale nie orginalny,w sumie to nowy on nie był bo go ze sciany sciągneli przy mnie:) z góry dzięki za info

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wszystko sprawdzone i jest ok.ale auto dalej chodzi nie tak jak trzeba.dzis daje go do mechanika na wymiane rozrządu i jeszcze paru innych zeczy.W coture auto wytargali mi katalizator ten na srodku,czy to moze byc przyczyna ze go tak muli? skubance teraz mi wmawiaja ze jest tylko jeden ten za turbo,a drugiego tam nie bylo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Komuś się chciało i wygląda naprawdę profi (przynajmniej pod maską) :shock:

Ciekawe na jakie paliwo jest wystrojony i czy faktycznie osiąga magiczne 280KM.

Zastanawia mnie tylko te 270km/h - JDM ma 180km/h (co widać zresztą na pierwszym filmie:

2:54).

W opisie jest skórzana tapicerka, na zdjęciach jednak co innego.

Lampy raczej były HID a nie xenony.

Gość pisze też o systemie audio McIntosh... ale na zdjęciu widać radio 1DIN a nie 2DIN jakie wychodziło z fabryki (powyższy film 7:34).

Ale mimo tych wszystkich uwag, chętnie bym zobaczył to auto z bliska.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Ale brzydactwo. :shock: Taki brzydki, że aż fajny. :mrgreen: Tylko coś tu trochę chyba nie gra tak jak powiedział aflinta.

 

Poza tym to dziwne, że gość nie podał nr tel, a tylko mail. Czy nie ma ochoty rozmawiać z potencjalnymi kupującymi czy boi się ewentualnej konfrontacji z którymś z forumowych fachowców? :|

 

W tej budzie jakie były wersje i co je charakteryzowało?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cz na zdjęciu od spodu (z takim ładnym żółtym amortyzatorem) widać miskę olejową od automatu?

A w środku lewarek od manuala?

 

Faktycznie wygląda to jak miska od automatu, a mam dwie sztuki w automacie, więc wiem co pisze :)

A co do tapicerki, to jest skóra jest tylko na bokach i z tyłu foteli.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cz na zdjęciu od spodu (z takim ładnym żółtym amortyzatorem) widać miskę olejową od automatu?

A w środku lewarek od manuala?

 

Faktycznie wygląda to jak miska od automatu, a mam dwie sztuki w automacie, więc wiem co pisze :)

A co do tapicerki, to jest skóra jest tylko na bokach i z tyłu foteli.

 

No to ciekawie. :) A były w ogóle te wersje w manualu?

 

1.Co to za skrzynia?

2.Coś wytrzymałego?

3. Jak właściwie się ta wersja powinna nazywać? Widziałem już GT-B i Blitzen, ale nie słyszałem, żeby ta generacja miała samo GT w nazwie.

4. Swoją drogą interesujący jest fakt przekładki w Japonii. Czyli, że ktoś w Japonii przełożył na naszą stronę i potem odesłał tutaj? Czy jak, bo auto ma chyba ciekawą przeszłość. :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ponowię swe pytania albowiem jakoś wybiórczo mi tu odpowiadacie. :mrgreen:

 

1.Co to za skrzynia?

2.Coś wytrzymałego?

3. Jak właściwie się ta wersja powinna nazywać? Widziałem już GT-B i Blitzen, ale nie słyszałem, żeby ta generacja miała samo GT w nazwie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

The GT is a tuned version of the Legacy Wagon, using the same 2.0l twin-turbo engine as the B4 saloon version.

 

The GT-B is a further enhanced version of the GT Legacy Wagon, the "B" in the name referring to the Bilstein struts that the car was equipped with. The E-Tune II was introduced in 2001 as a 2002 model. Vehicles with the Bilstein shocks had a small Bilstein badge attached to the rear of the vehicle, below the "GT" badge. They featured some different interior options, larger brakes and wheels, and more.

 

 

GT-B to GT tylko z Bilstein'em na pokładzie:)

 

No to ciekawie. :) A były w ogóle te wersje w manualu?

 

tak.

 

4. Swoją drogą interesujący jest fakt przekładki w Japonii. Czyli, że ktoś w Japonii przełożył na naszą stronę i potem odesłał tutaj? Czy jak, bo auto ma chyba ciekawą przeszłość. :mrgreen:

 

jak importujesz auto bezpośrednio z Japonii to masz dłuuuga liste opcji jakie byś chciał żeby tam zrobili.

np wymiana rozrządu, olejów, reg zaworów... przekładki, tuning... itp... oczywiści za dodatkowe $$$ ale myśle, że warto.

w Japonii podchodzą poważnie do tego rodzaju usług.

 

-- N lip 22, 2012 4:35 pm --

 

W tej budzie jakie były wersje i co je charakteryzowało?

 

kumpel ma poliftowego GT-B w body Blitzena (2002r)... piękna, czarna skóra w środku, przyciski do zmiany biegów na kierownicy, audio McIntosha, podgrzewana przednia szyba (pasek na wycieraczkach - u mnie tez jest:), dodatkowe wzmocnienia przy kielichach z tyłu i z przodu + spód, VDC czyli kontrola trakcji, i pare jeszcze bajerów....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A jak z wytrzymałością manuali w tych Legasiach? Wiadomo, że 5'tki w WRX'ach do najwytrzymalszych nie należą. :|

 

jak importujesz auto bezpośrednio z Japonii to masz dłuuuga liste opcji jakie byś chciał żeby tam zrobili.

np wymiana rozrządu, olejów, reg zaworów... przekładki, tuning... itp... oczywiści za dodatkowe $$$ ale myśle, że warto.

w Japonii podchodzą poważnie do tego rodzaju usług.

 

Jak będę chciał jakiegoś JDM'a to już wiem do kogo mam napisać kto się w tym temacie orientuje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak będę chciał jakiegoś JDM'a to już wiem do kogo mam napisać kto się w tym temacie orientuje.

 

sam chciałem Skyline targać z Japonii wiec troche siedziałem w tym temacie.

problemy sie zaczynają kiedy trzeba sie z nimi dogadać.. Japończycy słabo mówią i pisza po angielsku...

 

strony mają tylko po Japońsku i trzeba sobie tłumaczyć:)

 

A jak z wytrzymałością manuali w tych Legasiach? Wiadomo, że 5'tki w WRX'ach do najwytrzymalszych nie należą. :|

 

nie narzekam na skrzynie a lekko przy 300KM+ nie ma... choć przydałaby sie 6-ka.

 

manual ma 280KM

automat 260KM

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A jak z osiągami? 280 kucy, a ile momentu? No i jak to się przekłada na osiągi? Skoro automat ma ok 6 sek do 100 km/h to ile ma manual? :?:

 

 

Dzięki za odpowiedzi. :) Jak będę coś się chciał jeszcze o JDM'owych Legacy dowiedzieć to będę pytał. :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A jak z osiągami? 280 kucy, a ile momentu? No i jak to się przekłada na osiągi? Skoro automat ma ok 6 sek do 100 km/h to ile ma manual? :?:

 

wg książki 280KM i 343Nm (ponad 200Nm juz przy 2000rpm) w teorii a w praktyce zbiera sie od 2500 rpm miedzy 4000 a 4500 rpm masz VoD Valley of Death czyli turbo dziure (moment kiedy przechodzisz na stage 2 czyli włacza sie 2 turbina)...

 

auto jest ciężkie (1560kg) więc te 280KM ma troche do roboty ale jak sie rozbuja to idzie ładnie:)

jak założysz na tył opony o mniejszej przyczepności to mozna polatać bokami jak jest mokro:)

 

do setki manual ma podobno 5.9s ale nie sprawdzalem tego...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wg książki 280KM i 343Nm (ponad 200Nm juz przy 2000rpm) w teorii a w praktyce zbiera sie od 2500 rpm miedzy 4000 a 4500 rpm masz VoD Valley of Death czyli turbo dziure (moment kiedy przechodzisz na stage 2 czyli włacza sie 2 turbina)...

 

auto jest ciężkie (1560kg) więc te 280KM ma troche do roboty ale jak sie rozbuja to idzie ładnie:)

jak założysz na tył opony o mniejszej przyczepności to mozna polatać bokami jak jest mokro:)

 

do setki manual ma podobno 5.9s ale nie sprawdzalem tego...

 

 

Bardzo konkretne odpowiedź. :) Wielkie dzięki. :mrgreen:

 

Niestety pojazd na tyle niespotykany na rynku EU, że ciężko znaleźć jakieś bardziej szczegółowe informacje na jego temat. Na razie na YT znalazłem filmik jak Subaru niestety dostaje po dupie od Legnuma. :|

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na razie na YT znalazłem filmik jak Subaru niestety dostaje po dupie od Legnuma.

Legnum ma większą pojemność :)

 

Chyba to nie do końca o pojemność chodzi, bo zobacz, że późniejsze GT ma 2.5 litra, a wcale szybsze nie jest. :| Myślę, że oprócz pojemności chodzi też o liczbę cylindrów. Legnum ma 6, Legacy ma tylko 4.

 

Misiek w tej klasie jest jednak lepszy. Lepszy układ napędowy(jeśli oczywiście mamy do czynienia z AYC), lepiej wyglądający środek, no i z zewnątrz bije tą generację Legacy na głowę. :twisted:

 

Tak czy inaczej lubię tą brzydotę Legacy i wolałbym brzmienie boksera niż V6. :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Legac to nie jest auto do scigania sie... chcesz sie gonic kup impreze...

Legac ma byc wygodnym dupowozem a te 280/260KM

jest tylko po to zeby sie pewniej poczuc na trasie, cos wyprzedzic itp...

 

O tym wiem. :) Zdziwiło mnie tylko, że Legnum jest szybsze. :| Jakoś zawsze miałem w głowie stereotyp, że zawsze to Subi jest najszybszym autem przy konkurentach z tej samej klasy. :oops::P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...