Skocz do zawartości

Legacy B4 RSK


malizna77

Rekomendowane odpowiedzi

Seryjna auta 200KM (legacy turbo np.) można zwykłym MBC na grubo podkręcić jak sie uwolni wydech , ale Ty o tym nie wiesz czy Twoje wypowiedzi mają na celu coś innego ? Myślisz ,że ten stożek aż tak bardzo by w tym przeszkodził żeby seryjne 260 / 280 koni nie mogło być utrzymane przez "lekkie" modyfikacje ? Jo Cie prosza

Kręcenie śrubką na oko by mieć większe doładowanie, a potem spływające tłoki. No ja Cię również proszę. Auto w moim odbiorze ma być przede wszystkim niezawodne, bez względu na to czy jadę po alpejskich serpentynach, czy hiszpańskich wioskach, niezależnie czy powietrze ma -20 czy +40 stopni, czy jadę 200km/h czy stoję w korku. Oczywiście możesz sobie uwolnić wydech i kręcić MBC ile chcesz, pytanie czy takim autem przejedziesz bez problemu chociaż 100 tys km? Tak, wbrew pozorom zarówno stożek zbierający gorące powietrze z okolic turbo zamiast świeże z przed auta, jak i duża pojemność układu FMIC ma wpływ na osiągi. Zrób pomiar na hamowni w jakiś upalny dzień... niestety nie będziesz miał możliwości porównania z seryjnym wykonaniem.

I skoro tak generalizujesz druciarstwo to będziesz musiał to tłumaczyć każdemu ..... DOSŁOWNIE KAŻDEMU ..... kto przekłada angola albo japońca

Nie generalizuję, podałem kilka przykładów, co ludzie potrafią wykonać byle było taniej i co dyskwalifikuje taką przekładkę w moich oczach. A, że da się porządnie... wystarczy zobaczyć JDM STI 203 jakie czasem bywało w salonie Subaru w Krakowie, jest też kilka Type-R i podobnych na naszym forum zrobionych zgodnie ze sztuką.

skoro władasz wiedzą na temat przekładek , TMIC , FMIC uwalniania wydechów itd....... tak apropos ile aut przełożyłeś z RHD na LHD ?

A jakie to ma znaczenie? Czy muszę osobiście przekładać by wiedzieć jakie problemy się z tym wiążą?

kilometrowe rury FMIC ? Nie widziałeś nigdy takiej zmiany z TMIC na FMIC pod maską w imprezie czy innym aucie ?

Widziałem, w większości wypadków nie była to zmiana na lepsze - wystarczy porównać efekty na hamowni :mrgreen:

Naprawdę wierzysz w to , że ktoś zdecydował się na dolot z takich materiałów jaki widać pod tą maską , boryka się z problemami , które tu wytykasz ? Serio tak myślisz ................... ?

Uważasz, że każdy zajmujący się przekładkami jest alfą i omegą w tej materii? Myślisz, że każdy zlecający przekładkę świetnie się na tym zna? Jest wiele osób które lecą na sam wygląd dodatkowych kolorowych rurek pod maską. Zerknij na oferty uznanych tunerów Subaru i zobacz przy jakich mocach pojawia się się FMIC. Zazwyczaj jego montaż pociąga za sobą dodatkowe strojenie itp.

 

Wykropkowałem słowo chuck norris

Nie ma sensu rycie w dnie, może w przedszkolu to się sprawdza, ale tu są naprawdę dorośli ludzie i traktujmy się poważnie.

 

ps. Chuck Norris - z dużych liter :!:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 99
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Reasumując Twoje wypowiedzi i generalizując jak to masz w zwyczaju robić ;

Druciarstwo to : każde auto ze zrobionym dolotem z nierdzewki , ze zmienionym FMIC na TMIC lub odwrotnie , każde z założonym MBC a może i nawet EBC bo bez hamowni to i tak kręcenie na oko...... itd .... blaaa blaaaaaa.

Napisze więcej ....... druciarstwem dla Ciebie jest każde auto nie przełożone przez Twoich kolegów albo znajomych , których spotkałeś na spocie / zlocie itp ....... żenuła , poprostu żenuła

Współczuje tym , którzy zastosują się do Twoich niektórych "pomocnych" podpowiedzi

Nie do końca rozumiem czemu mnie się czepiasz, niech każdy robi jak chce, naprawdę mało mnie to obchodzi jak przekłada i gdzie to robi. Wyrażam swoją opinię, możesz ją sobie wsadzić w... buty, albo się do niej odnieść. Podważasz przydatność moich podpowiedzi, daj jakiś kontrargument. Tak się toczy zazwyczaj dyskusje. Generalizujesz póki co Ty.

 

Bez odbioru !

Najlepiej strzelić focha i się obrazić jak dziewczynka. Poluzuj warkocze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przeczytaj jeszcze raz kto jako pierwszy napinał się jako znawca tematu przekładek ?

Podpowiem Ci .... Ty

Wskaż proszę tę wielką napinkę, że aż zmotywowała Cię do pisania w tym wątku :?:

 

internet zmienił Ci testosteron w estrogen.

Przedłużasz sobie męskość wkładając turbo do drugiej generacji Legacy

Kończą się argumenty, zaczynają osobiste wycieczki - zupełnie jak na onecie.

Znam tańsze sposoby na przedłużenie męskości niż wsadzenie turbo do starego auta.

 

stroszysz piórka jako znawca tematu co można a czego nie można w Legacy ?

Czy ty mnie za wyrocznię jakąś bierzesz, że tak się nakręciłeś?

 

Miało być bez odbioru , ale bawisz mnie do łez i sprawiasz mi nadal wiele radości swoimi postami i wiedzą , którą władasz na forum.

Cieszy mnie to niezmiernie, może też się kiedyś popiszesz swoją wiedzą, zamiast drwić w loży szyderców?

 

Po chwili refleksji stwierdzam co następuje ;

tym razem już w 100 % BEZ ODBIORU.

W zasadzie to nawet nie ma czego żałować :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie !!!!

 

Mieliśmy tu wypowiadać się na temat ile oleju do tego typu auta czy mamy instrukcje i co oznacza skrót B4 RSK a Wy to za przeproszeniem śmietnik robicie wywyższając się kto lepsze/gorsze druciarstwo robi :mrgreen: jak nadal nie wiece kto to idźcie do burdelu lub klubu GO GO :twisted:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Maro34, to zapraszamy do odpowiedniego działu na Dzień Dobry:)

 

:arrow: viewtopic.php?f=1&t=101962&p=1616025&hilit=sie+witamy#p1616025

 

witam panowie.pierwszy raz na forum jestem.ma legacy b4,chcial bym wiedziec ile wam pali na setke.chodzi mi o jazde mieszaną,czyli miasto i autostrada,oczywiscie bez jazdy wyścigowej

w miescie ok 15-17l/100

na trasie ok 11. (wczoraj zrobiłem 475km na 51l)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie.

Ja widze sprawe tak.

Najpierw byly niemieckie importy. Blacharsto, druciarstwo, wiatr.

Teraz przekladki.

Wpada tu taki Rysio dres, dwa slowa po angielsku, laweta, dawaj co jest.

A potem masz B4 OPTIMUS PRIME, brak czesci do aut tu i pseudo specjalistow od

czesci do marki "x" w Polsce.

 

Co to druciarstwo?

Nie tylko R34 na zespolach z 300 zx. Kazdy Skyline.

Jak chcesz Blitzena, S401 albo RSK to se zrob replike

na tym co masz.

 

Co do Leggy z tematu.

Chryste Panie! Co to je? To nawet najwiekszy fan Szybkich

i Wscieklych z krainy kiczu by takiego kuku nie zrobil.

Ja bym z tych rur tratwe jak Bear Grylls zlozyl.

A serwo? Wtf? Ok auto jedzie. Nie dlugo.

To sie przeciez da zrobic po ludzku.

Fajnie. Sie usmialem. Uklony dla stworcy.

Druciarz profesjonalista :D

 

USA/E

 

-- Pn kwi 30, 2012 10:01 pm --

 

search?tbm=isch&source=mog&hl=en-GB&gl=us&client=ms-android-samsung&tab=wi&q=legacy%202.5gt%20engine&sa=N&biw=320&bih=195#i=0

 

JDM

 

dsc00928tf2.jpg

 

-- Pn kwi 30, 2012 10:16 pm --

 

Miejsce jest. Da sie.

A dodam jeszcze ze Lancia Delta jest RHD i Anglicy nie przekladaja.

Ot cala historyja.

 

Bylybo w jednym wpisie ale mi telefon nie daje rady.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dzięki za odp.czyli u mnie wszystko gra :D miałem wcześniej prelude 2.2 i mniej paliła.dla tego myślałem ze coś nie tak,ale widze ze lubi paliwko bardzo.pozostaje tankować i sie dobrze bawić. dla zainteresowanych,po wymianie rury od drugiego turbo na większą,podniosłem boost na pierwszej turbinie z 0.4 na 0.6bar a na drugiej z 0.7 na 1.0 oczywiście pierwsze turbo wymieniłem na ciut większe.zaznacze ze wydech mam cały wymieniony.wsadziłem moje baby na hamownie i sie rozczarowałem bo wyskoczyło tylko 285bhp.teraz pytanko,czy w PL dam rade zrobić remap do mojego B4? bo niestety w IR nie mają map do tego modelu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

miałem wcześniej prelude 2.2 i mniej paliła

B4 to TwinTurbo... :shock:

dla zainteresowanych,po wymianie rury od drugiego turbo na większą,podniosłem boost na pierwszej turbinie z 0.4 na 0.6bar a na drugiej z 0.7 na 1.0 oczywiście pierwsze turbo wymieniłem na ciut większe.

jeszcze raz...

po pierwsze... w B4 jest cały czas takie samo cisnienie.... czy lecisz z butem na primary czy na obu cały czas pompuje 0.8-0.9 bara wiec jakim cudem podniosłeś cisnienie na każdej z osobna?

duże turbo jest tylko po to aby nadpompować to czego juz małą nie potrafi.

po drugie jakie masz rocznik swojej B4?

po 3cie z której części Irlandii jestes?

i sie rozczarowałem bo wyskoczyło tylko 285bhp

ciesz sie, że serie trzyma... a tak na powaznie to jaka hamownia i czy podawałeś im na wjezdzie swoj przełożenia? bez tego hamownia oszukuje...

 

daddykubs, chciałem kupić IV gen legaca.. ale już bardziej ucywilizowali ten model.. juz nie ma TT, nie ma 280KM i wygląda "ładniej" .. 3 gen to taki mały hardcorek:D:D:D

 

mam 2 pod domem:D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jakim cudem podnioslem to ci nie powiem,robili mi to chlopaki z Coture Auto,w sumie to od podstaw robili mi caly silnik.pisze to co mi mowili i to co mi zegary pokazuja.nie mam sam takiej wiedzy na ten temat.poprostu dalem kupe kasy i mieli mi go wzbudzic do zycia i zrobic tak zeby chodzil jak igla bo kupilem go z walnietą glowicą za 500E.spojrzę w papiery to podam nazwe hamowni.Rocznik 99,lata fajnie ale remap by sie przydał. jestem z Co.Kildare dokładnie Maynooth.w Coture Auto robią remap ale nie na orginalnym ECU,nie mają mapy.Dzieki bardzo za szczegułowe info,bom zielony odnosnie mechaniki w tym cacku:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Maro34, jaki masz tam komputer?

 

Mam znajomego, który zajmuje się strojeniem oraz robieniem komputerów, więc myślę, że ogarnie.

 

Widziałem już co stroił i to będzie raczej pikuś.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w Coture Auto robią remap ale nie na orginalnym ECU,nie mają mapy

na kompie z Revision C mapy nie zrobia. potrzebujesz inne ecu.

dopiero w polifcie (Revision D) jest ecu Denso, na ktorym mozesz nawet samemu wgrac soft.

chociaz nawet nie trzeba, bo caly uklad zaplonowy jest bardziej wyrozumialy dla nawet 95 oktanow.

kupilem go z walnietą glowicą za 500E.

swietny interes :mrgreen::mrgreen: graty :mrgreen:

za remont silnika w cuture auto cos ok e2k?

zrobic tak zeby chodzil jak igla

i jak sie jezdzi? :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

graty to masz te dwa pod chatą :D body,zawieszenie i cala reszta są w super stanie,no i silnik teraz też.Z kwotą nie trafiłeś,dalem prawie 4000E,ale powymieniali jeszcze wiele innych zeczy w silniku.Teraz wiem co dokładnie mam.Auto chodzi super!!! W Coture własnie powiedzieli mi ze mogą zrobić mi remap na tym ECU co mam,ale muszą nazbierać 10 chętnych zeby opłacało się im zakupić mape,więc prędko nie będzie:( i wołają 500E.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W Coture własnie powiedzieli mi ze mogą zrobić mi remap na tym ECU co mam,ale muszą nazbierać 10 chętnych zeby opłacało się im zakupić mape,więc prędko nie będzie:( i wołają 500E.

chetnie bym sobie za 500 euro mape dal zrobic... zwlaszcza ze mam mapowalny ecu i zadnego g*** dodatkowego kupowac nie musze :twisted:

Z kwotą nie trafiłeś,dalem prawie 4000E,ale powymieniali jeszcze wiele innych zeczy w silniku

:shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock

 

pytalem sie o remont u Dave'a w STI Tuning w Navan. powiedzial, ze remont na nowych gratach e2500 (tloki, korby, panewki, upg etc, etc)

graty to masz te dwa pod chatą

 

taaa... audi a4 kumpla i niejezdzace jeszcze :evil::evil::evil: s401

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no to doradzaj gdzie tu na miejscu moge zmienić mapa i ile koszt.Za te czesci co wymieniles to tez mi zawolali okolo 2000e,ale jak juz ci pisalem dodatkowo powymienialem i powkładalem pare innych zeczy przy silniku jaki w około :D chłodnica,oil cooler,przewody,filtr i wiele innych drobnych zeczy.Lista na rachunku jest dluga i od razu dodam ze widac to też w aucie :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no to doradzaj gdzie tu na miejscu moge zmienić mapa i ile koszt.

www.TDP.IE

Za te czesci co wymieniles to tez mi zawolali okolo 2000e,ale jak juz ci pisalem dodatkowo powymienialem i powkładalem pare innych zeczy przy silniku jaki w około chłodnica,oil cooler,przewody,filtr i wiele innych drobnych zeczy.Lista na rachunku jest dluga i od razu dodam ze widac to też w aucie

a nie lepiej bylo poszukac polifta (Revision D)?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

większą frajde dało mi to,że wzbudziłem go do życia i że robie go po swojemu.nie chciałem iść na łatwizne i kupić gotowca.to się nazywa miłość do tego auta może i chore,ale tak wolałem.

mi tego nie mow... juz 3 miesiac przywoluje do zycia S401 pod domem...

jestem juz na etapie konczenia silnika.. jest juz w sumie gotowy do wkladania... ale wciaz czekam na ostatnie graty takie jak kolektor wydechowy od spawacza, bandaz do jego owiniecia i sprzeglo...

 

po drodze skladam 6-cio tloczki na przod i 2-tloczki z wrx'a na tyl.. szukam adapterow...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...