kukus Opublikowano 6 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2012 Przekopałem ponad 10 tematów i nadal nie wiele wiem. Mam Gf8 00'. Czy jest możliwość skrócenia przełożeń? W hondziawie wymieniało się przełożenie główne i jazda W prosiaku widzę że nie ma lekko. Czy są jakieś możliwości podmiany przełożeń czy trzeba wymieniać całą skrzynię? Jeżeli tak to czego miałbym szukać? Proszę tylko nie wysyłajcie linków do strony z przelozeniami jak w każdym temacie o skrzyniach bo nie ogarniam tego:) Skrzynie same w sobie z tego co czytam pasuja wszystkie do wszystkiego ale zabawa zaczyna sie z resztą podzespołów. Inne półosie, inny wał, inny dyfer a nawet piasty.... Czy istnieje skrzynia która nie wymaga wymiany całego napędu a skróciłaby przełożenia? Autko jest używane do zwykłej jazdy. Nie potrzebuje wrzucac V przy 40-50km/h jak ktoś wspominał Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qbutek Opublikowano 6 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2012 Jeżeli masz przełożenie 3,9, to można zmienić na 4,111. Tutaj masz taki mod viewtopic.php?f=16&t=147687&start=0 w pierwszym poście w skrócie opisany. Teoretycznie wystarczy wymienić przełożenie główne i dyfer, ale przypuszczam, że set ze skrzynią wyjdzie podobną kwotę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BOROwaty Opublikowano 6 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2012 kukus, tu masz taką skrzynie do kupienia: viewtopic.php?f=16&t=147687 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mateusz Piotrowski Opublikowano 21 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2016 odświeżam - mam fabrycznego GT GF MY98, Jeżdże głównie po mieście obroty 2-4k rpm uzywam tylko 1, 2 i 3ciego biegu. Troche długie te przełożenia. W BMW mam zmienione na 4,27 i tam sa już troche krótkie przy 100kmh mam 3500 rpm. Jakie sa opcje w subaraku? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kukus Opublikowano 22 Września 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Września 2016 Lata minęły... temat znów chodzi mi po głowie bo w napędzie coraz większe luzy, odświeżam forum i patrzę, że ktoś założył temat który mnie interesuje... a to mój:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kefir Opublikowano 22 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2016 jakby ktoś chciał mam do oddania krótką 4.44 JDM z STIv4 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojto79 Opublikowano 22 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2016 A czy w imprezie kombi nie było skrzyni z reduktorem? Włożyłem właśnie taką do Legacy I sedan bez zmiany dyfra i mam dwa rodzaje przełożeń Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mateusz Piotrowski Opublikowano 22 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2016 reduktor byl tylko w N/A Kefir napisz mi na pw cene i ile rpm jest przy 100kmh Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartek1986 Opublikowano 23 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2016 mam fabrycznego GT GF MY98 GC jakby ktoś chciał mam do oddania krótką 4.44 JDM z STIv4 Bardzo dobra opcja dla Ciebie Mateusz bo Ver4 to odpowiednik MY98, więc zostawiasz swoje półosie. Ta skrzynia nie jest z żadnego R/RA, więc 4,5 będzie miała nadające się do jazdy w trasie, a 1,2,3 krótkie no i 4:44 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kukus Opublikowano 23 Września 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Września 2016 Czyli jak coś to takiej szukać... fajniej byłoby mieć coś krótszego (bez skojazen) ale by dalo sie jeszcze w trasie jechac do powiedzmy do 120-130km/h Co trzeba by wsadzić to w kombinezon 00' ? Prędzej czy pozniej sprzeglo mi sie skonczy a i w napedzie coraz wieksze luzy wiec chce machnac wszystko od razu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mateusz Piotrowski Opublikowano 23 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2016 mam fabrycznego GT GF MY98 GC jakby ktoś chciał mam do oddania krótką 4.44 JDM z STIv4 Bardzo dobra opcja dla Ciebie Mateusz bo Ver4 to odpowiednik MY98, więc zostawiasz swoje półosie. Ta skrzynia nie jest z żadnego R/RA, więc 4,5 będzie miała nadające się do jazdy w trasie, a 1,2,3 krótkie no i 4:44 TJ. tylko 1,2,3 są krótsze? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartek1986 Opublikowano 23 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2016 (edytowane) Co trzeba by wsadzić to w kombinezon 00' ? ty754vbaaa + dyfer TJ. tylko 1,2,3 są krótsze? Bardziej chodzi o to, że jest to skrzynia z STi, a nie STi TypeR/Ra. Co za tym idzie jest bardziej cywilna. Nie powiem Ci czy 4 i 5 nie będą krótsze, bo nie mam czasu liczyć. Po prostu te biegi w tych skrzyniach nadają się do codziennej jazdy w trasie. Skrzynie montowane w TypeR/Ra mają te biegi dużo krótsze i tam już nie bardzo Taką skrzynie masz: TY752VN6AA - 3.454 1.947 1.366 0.972 0.738 3.333 1.100 3.900 dyfer 3.540 Taką ma Kefir: TY752VBCAA - 3.166 1.882 1.296 0.972 0.738 3.416 1.000 4.444 Policz sobie Edit: Będą krótsze Dla ułatwienia: ( obroty / ( przełożenie biegu * przełożenie główne) ) * obwód koła Tylko jednostki odpowiednie muszą być. Obwód w kilometrach, a obroty nie na minutę a na godzinę. Bo inaczej wyjdą Ci milimetry na minutę. Edit: Twoja skrzynia przy 6500 RPM i oponie 215/45/17: Tyre Diameter = 1963.44 mm 1st Gear = 56.85 km/h 2nd Gear = 100.84 km/h 3rd Gear = 143.74 km/h 4th Gear = 202 km/h 5th Gear = 266.05 km/h Skrzynia Kefira przy 6500 RPM i oponie 215/45/17: Tyre Diameter = 1963.44 mm 1st Gear = 54.42 km/h 2nd Gear = 91.56 km/h 3rd Gear = 132.95 km/h 4th Gear = 177.27 km/h 5th Gear = 233.48 km/h U Ciebie 100km/h będzie przy 2450 RPM na piątym biegu, u Kefira przy 2800 RPM co uważam jest całkiem OK, zwłaszcza że na takiej skrzyni auto jeździ jak po Remapie Edytowane 23 Września 2016 przez Bartek1986 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mateusz Piotrowski Opublikowano 24 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2016 Dzięki, jesteś wielki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kefir Opublikowano 24 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2016 Bartek dzieki ze mnie wyreczyles w pisaniu;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kontrey Opublikowano 25 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2016 Skrzynia Kefira przy 6500 RPM i oponie 215/45/17: Tyre Diameter = 1963.44 mm 1st Gear = 54.42 km/h 2nd Gear = 91.56 km/h 3rd Gear = 132.95 km/h 4th Gear = 177.27 km/h 5th Gear = 233.48 km/h U Ciebie 100km/h będzie przy 2450 RPM na piątym biegu, u Kefira przy 2800 RPM co uważam jest całkiem OK, zwłaszcza że na takiej skrzyni auto jeździ jak po Remapie U mnie w aucie miałem dokladnie takie opony, prędkość i obroty na biegu jak podajesz. Niestety nie mam naklejki na skrzyni... Czy na tej podstawie moge założyć ze mam taka sama skrzynie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartek1986 Opublikowano 25 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2016 Czy na tej podstawie moge założyć ze mam taka sama skrzynie? Nie Pierwszy przykład z brzegu: ty754vbaaa - skrzynia z P1/ STi V5/6 Przełożenie główne i biegi takie same. Obudowa inna. Skrzyń subarowych jest taka masa, że po tym że Ci się wydaje, że prędkości były podobne nie określimy jaka to skrzynia. Z resztą nie wierze, że pamiętasz z głowy jakie miałeś dokładnie prędkości z każdym biegu przy 6500 RPM.. Policz chociaż tylny dyfer. Wtedy cokolwiek będzie można zgadywać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kontrey Opublikowano 25 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2016 Pamietam bo sprawdzalem sobie przy jakiej prędkości zmieniam bieg na wyższy, a zmieniałem wlasnie na 6500 obrotów. Tylko wydaje mi się ze u mnie 5 kończyła się koło 220, reszta biegow identyko. Ale z tego co mówisz to sprawdzę dyfer jak bede zmieniał w nim olej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kukus Opublikowano 26 Września 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Września 2016 (edytowane) ty754vbaaa - skrzynia z P1/ STi V5/6 tylko nie bijcie za tak glupie pytanie ale gra warta świeczki? bardziej chodzi o praktykę niż teorię w GT mam wrażenie, że skrzynia jest dluga, dla porownania kumpel w Civicu TypeR EP1 ma krótkie 6 biegów i chodzi to świetnie choć porównuje pewnie dwa skrajne bieguny Angole piszą, że pierwsze biegi krótkie i długa piątka... brzmi idealnie. Edytowane 26 Września 2016 przez kukus Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartek1986 Opublikowano 26 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2016 Tu się nie powinienem wypowiadać, gdyż używam tej skrzyni w połączeniu z silnikiem kręcącym się do 8kRPM, więc nie wiem jak to jest jak 2 się kończy na ~90km/h Znajdź w nielegalu temat o GT/STi Mariusa. On wkładał taką skrzynię i z tego co pamiętam uważał to za jeden z lepszych modów w aucie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
uxon Opublikowano 4 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2016 A czy skrzynia taka jak kefira podejdzie do wrx gd? Czego jeszcze potrzeba bedzie do swapa? Czy ta skrzynia nie bedzie slabsza niz oryginalna (754 zkoncowka 4aa)? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartek1986 Opublikowano 4 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2016 Teoretycznie jest w słabszej obudowie, a praktycznie to seryjnie wychodziła z mocą auto ~280km U Kefira chyba 320 i też żyje Co do WRXa to niestety nie wiem co tam jest inaczej jak w GT. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kefir Opublikowano 4 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2016 u mnie ta skrzynia spisywała się bardzo dobrze zresztą widać to po onboardach żeby załozyć taki zestaw do GD Uxon potrzebujesz kompletu z półosiami do dyfra , a jeśli chodzi o wytrzymałość to naprawdę nie ma tu reguły skrzynie 754 miały inne obudowy podobno solidniejsze co z tego jak cały środek jest taki sam jak w 752 a biegi to też trzeba wrzucać a nie wbijać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fester1986 Opublikowano 6 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2016 a tak się zapytam da się przełożyć środek z 752 do 754? Tak pytam bo pewnie gra nie warta świeczki! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mateusz Piotrowski Opublikowano 8 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2016 Od paru godzin jeżdżę na krótkiej skrzyni i jestem zachwycony - duzo "przydatniejsze" oborty do jezdzenia na miescie. Na starej skrzyni ciągle albo za niskie obroty, albo wyło i w ogole jakaś "sztywniejsza" ta skrzynia (to nie 1szy gtk jakim jechalem). A ta od ra, jest bardziej miekka i ludzka. Polecam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się