Jump to content

fester1986

Użytkownik
  • Content Count

    60
  • Joined

  • Last visited

About fester1986

  • Rank
    ..:: Swojak ::..

Profile Information

  • Gender
    mężczyzna
  • Skąd
    Wrocław
  • Auto
    Subaru Impreza GT NARDI

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Witam, Czy zna ktoś jakiś zamiennik rury wlewu paliwa do Imprezy GT? Czy z Forestera z tych samych lat będzie pasować ? Pozdrawiam
  2. Witam, Czy ma znaczenie ułożenie tylnych poduszek amortyzatora w Imprezie GT? Da się je dowolnie obracać i przykręcić - mają dwie wypustki ale czy one mają być wzdłuż auta czy w poprzek tego nie wiem. Pozdrawiam
  3. Witam, przerabiałem temat jakiś czas temu, mam nadzieje że pomoże:
  4. GT służący do codziennej jazdy na oleju VR1 5W 50 wymieniany co 10.000km - nie dolewam nic!
  5. Dla potomnych Kabel VAG KKL na chipie FTDI działa super bez żadnych modyfikacji, na chipie CH340 było to niemożliwe, dodam że oba kable VAG KKL. Diagnoza taka, że obie przepływki są padnięte, dają napięcie 1,02 i 1,06 V na obrotach jałowych i nie reagują na zwiększenie obrotów, po odłączeniu wtyczki napięcie jest na poziomie 0,18V, czyli sygnał do ECU dociera. Napięcia na poszczególnych przewodach w kostce MAF - licząc od błotnika idąc w stronę silnika: pierwszy przewód zasilanie 12V, drugi - masa, trzeci 5V, czwarty - przewód sygnałowy - zakres napięć od 1V do 4-5V w zależności od obrotów. Wymiana przepływki pomogła! Zakres napięć: na włączonym zapłonie 1,02-1,05V / na włączonym silniku 1,22V/ przy maksymalnym obrotach 4,40V
  6. Mam kabel VAG KKL na chipie CH340G i niestety nie bangla. Pytanie czy każdy VAG KKL działa niezależnie od chipa? Stosowałem instrukcje typu com 1 lub 2 i zmieniałem bit rate, ahhh Czy ktoś z Wrocka użyczy na 5 min przepływki do szybkiego testu ? Dla potomnych Kabel VAG KKL na chipie FTDI działa super bez żadnych modyfikacji, na chipie CH340 było to niemożliwe, dodam że oba kable VAG KKL. Diagnoza taka, że obie przepływki są padnięte, dają napięcie 1,02 i 1,06 V na obrotach jałowych i nie reagują na zwiększenie obrotów, po odłączeniu wtyczki napięcie jest na poziomie 0,18V, czyli sygnał do ECU dociera. Napięcia na poszczególnych przewodach w kostce MAF - licząc od błotnika idąc w stronę silnika: pierwszy przewód zasilanie 12V, drugi - masa, trzeci 5V, czwarty - przewód sygnałowy - zakres napięć od 1V do 4-5V w zależności od obrotów.
  7. tak wczoraj zrobiłem czekam na kabel, gorzej z interpretacją
  8. Mam dwie przepływki i na jednej i na drugiej to samo po odłączeniu też takie same zachowanie. Po spięciu czarnych kostek kod 23, po spięciu zielonych też 23. Po resecie ECU, w trybie diagnostyki na włączonej stacyjce wszystko ok po po odpaleniu od razu 23. Czy ta diagnostyka po resecie bez włączonego silnika testuje MAF? To by mi dawało info że na zapłonie wartości są ok i dopiero po odpaleniu coś jest nie tak(np lewe powietrze). Z tego co się orientuje (też się uczę ) to spięcie kostek czarnych to błędy z pamięci a spięcie zielonych to aktualna sytuacja i.... możesz się przejechać ale tak jak mówię wiedza od innych ludzi nie z oficjalnego źródła.
  9. No niestety, wszystko przejrzane, robiłem reset i dalej jest 23. Dojdzie do 4000rpm potem strzela i szarpie! Co innego może powodować błąd 23? Czy odłączę/podłącze przepływkę jest to samo.
  10. dodam właśnie że ostatnio "silnik mnie popieścił" tak jak by nie było masy. W ilu miejscach jest przykręcona masa? jako jeden powód błędu MAF-u jest właśnie słaba masa!
  11. a miernikiem się da? tylko wartości od nikogo się nie dowiem:)
  12. Witam, Pacjent Subaru Impreza GT 1999 VF34 po remapie, po 5 latach użytkowania jest pierwszy engine check:) Chciałem przyspieszyć a tu nagle się zadławił ( prawie sobie zęby w kierownice wbiłem:)) zapalił się engine check. Objawy: silnik czasami faluje na jałowym, lekko naciskając pedał dojdę do końca obrotów ale jak do deski to wkręci się do 4000rpm i koniec. Wymrugałem błąd 23 po spięciu zielonych wtyczek - czyli przepływka, wymieniłem bo mam dwie i bez zmian. Dziś szukałem nieszczelności w dolocie ale niczego nie znalazłem ( nie wiem jak dużej nieszczelności mam szukać) Ktoś coś może podpowiedzieć? Z góry dziękuję
  13. Hej, czy do tylnego dyfra z visco ( impreza GT 99) jedna półoś jest dłuższa, chodzi mi o wieloklin wchodzący do dyfra? czy tak jest tylko przy LSD?? a przy dyfrach visco i open są takie same?
  14. Ja musiałem 1/2 nasadka + przedłużka + rurka metrowa i tak się naszarpałem, ale zabawa się zaczyna jak wieloklin z piasty nie chce wyjść ) nie wspominam tej roboty jakoś miło;) powodzonka
×
×
  • Create New...