Skocz do zawartości

stuki w tylnym zawieszeniu


nikodem

Rekomendowane odpowiedzi

witam wszystkich. mam problem ze swoim obk. przejeżdżając przez poprzeczne nierówności np. śpiący policjant podczas rozciągania amortyzatorów jest głośny stuk (nie koniecznie ten amortyzator jest wyciągnięty do końca) z tylnego zawieszenia, a amortyzatory mam nówki wymienione w aso. Samochód z 2008r. Czy ktoś z was ma jakiś pomysł co to może być? W aso powiedzieli że to normalne ale coś nie wydaje mnie sie :?

 

-- Wt sty 03, 2012 11:18 pm --

 

za inf. z góry dziękuję

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

byłem na kilku ścieżkach diagnostycznych oraz u takich speców w zwykłym garażu i nic. ale jeden gościu powiedział że to mogą być poduszki nad amortyzatorami (które nie były wymienione razem z amortyzatorami bo w ASO powiedzieli że są ok)

i co Wy na to?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam wszystkich. mam problem ze swoim obk. przejeżdżając przez poprzeczne nierówności np. śpiący policjant podczas rozciągania amortyzatorów jest głośny stuk (nie koniecznie ten amortyzator jest wyciągnięty do końca) z tylnego zawieszenia, a amortyzatory mam nówki wymienione w aso. Samochód z 2008r. Czy ktoś z was ma jakiś pomysł co to może być? W aso powiedzieli że to normalne ale coś nie wydaje mnie sie :?

 

-- Wt sty 03, 2012 11:18 pm --

 

za inf. z góry dziękuję

 

W moim obku przy identycznym przebiegu wymieniono gumy drążka stabilizatora,przez jakiś czas (2tys.km)była cisza,teraz dziwne dźwięki typu skrzypienie znów się pojawiają ale tylko przy mocnym skręcie w lewo (poprzednio też tylko w lewo).

pzdr.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przejeżdżając przez poprzeczne nierówności np. śpiący policjant podczas rozciągania amortyzatorów jest głośny stuk

 

TTTM :D

jak zjeżdżasz z krawężnika też jest łup.

 

Obstawiam że jest to uroda samopoziomującego zawieszenia w OBK.Jak jest obciążony objaw częściowo zanika.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W moim starym samochodzie (ale nie Subaru tylko Ford) też się coś dziwnie tłukło po wymianie amorków, na badaniu w stacji diagnostycznej wychodziło wszystko OK, a w czasie jazdy nieprzyjemne łupanie.

Koniec końców okazało się, że poduszka się "rozwulkanizowała", po wymianie stuki ucichły.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A przed wymiana też tłukło? bo jeśli po wymianie to faktycznie amory,poduszki albo coś niedokręcone.

zrób test lekko hamując na nierównościach : prowadnice,albo same klocki w zacisku mogą tłuc.

(może blaszki przyklockach wykończone)

przed wymianą tłukło się bardziej. teraz o jakieś 60-70% mniej

 

-- Pt sty 06, 2012 3:41 pm --

 

ale dalej sie tłucze a to wku...!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przejeżdżając przez poprzeczne nierówności np. śpiący policjant podczas rozciągania amortyzatorów jest głośny stuk

 

TTTM :D

jak zjeżdżasz z krawężnika też jest łup.

 

Obstawiam że jest to uroda samopoziomującego zawieszenia w OBK.Jak jest obciążony objaw częściowo zanika.

 

 

 

Kolega ma raje. Taki urok relatywnie sztywnego zawiasu. Dzięki temu lepiej się trzyma na zakrętach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...