nikodem Opublikowano 3 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2012 witam wszystkich. mam problem ze swoim obk. przejeżdżając przez poprzeczne nierówności np. śpiący policjant podczas rozciągania amortyzatorów jest głośny stuk (nie koniecznie ten amortyzator jest wyciągnięty do końca) z tylnego zawieszenia, a amortyzatory mam nówki wymienione w aso. Samochód z 2008r. Czy ktoś z was ma jakiś pomysł co to może być? W aso powiedzieli że to normalne ale coś nie wydaje mnie sie :? -- Wt sty 03, 2012 11:18 pm -- za inf. z góry dziękuję Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emotorsport Opublikowano 4 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2012 wróżenie z fusów. jedź do jakiegoś warsztatu na ,,trzepaczkę" i daj zlokalizować stuki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nikodem Opublikowano 4 Stycznia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2012 byłem na kilku ścieżkach diagnostycznych oraz u takich speców w zwykłym garażu i nic. ale jeden gościu powiedział że to mogą być poduszki nad amortyzatorami (które nie były wymienione razem z amortyzatorami bo w ASO powiedzieli że są ok) i co Wy na to? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ironmzes Opublikowano 4 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2012 posprawdzaj czy nic Ci nie lata luzem po bagażniku lub wnęce na koło. powyjmuj gaśnice, klucze, koło i inne pierdoły i wtedy zobacz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomasz M Opublikowano 4 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2012 witam wszystkich. mam problem ze swoim obk. przejeżdżając przez poprzeczne nierówności np. śpiący policjant podczas rozciągania amortyzatorów jest głośny stuk (nie koniecznie ten amortyzator jest wyciągnięty do końca) z tylnego zawieszenia, a amortyzatory mam nówki wymienione w aso. Samochód z 2008r. Czy ktoś z was ma jakiś pomysł co to może być? W aso powiedzieli że to normalne ale coś nie wydaje mnie sie :? -- Wt sty 03, 2012 11:18 pm -- za inf. z góry dziękuję W moim obku przy identycznym przebiegu wymieniono gumy drążka stabilizatora,przez jakiś czas (2tys.km)była cisza,teraz dziwne dźwięki typu skrzypienie znów się pojawiają ale tylko przy mocnym skręcie w lewo (poprzednio też tylko w lewo). pzdr. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ironmzes Opublikowano 4 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2012 z tymi gumami mam problem w forku. Pomaga popryskanie specjalnym preparatem wurtha do połączeń guma metal. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
respect Opublikowano 4 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2012 nikodem, łączniki stabilizatora wymień.Często nie widać luzu ,a tłuką się.Nawet jeśli to nie to warto mieć na zmianę.Jakoś drogie nie są chyba. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ironmzes Opublikowano 5 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2012 drogie nie są a faktycznie potrafią walić... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tommo Opublikowano 5 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2012 przejeżdżając przez poprzeczne nierówności np. śpiący policjant podczas rozciągania amortyzatorów jest głośny stuk TTTM jak zjeżdżasz z krawężnika też jest łup. Obstawiam że jest to uroda samopoziomującego zawieszenia w OBK.Jak jest obciążony objaw częściowo zanika. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nikodem Opublikowano 5 Stycznia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2012 dzięki wszystkim za zainteresowanie tematem. łączniki wymieniłem razem z amorkami i nic to nie dało. i faktycznie nie są jakieś szczególnie drogie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
respect Opublikowano 6 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2012 A przed wymiana też tłukło? bo jeśli po wymianie to faktycznie amory,poduszki albo coś niedokręcone. zrób test lekko hamując na nierównościach : prowadnice,albo same klocki w zacisku mogą tłuc. (może blaszki przyklockach wykończone) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TomaszOBK Opublikowano 6 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2012 W moim starym samochodzie (ale nie Subaru tylko Ford) też się coś dziwnie tłukło po wymianie amorków, na badaniu w stacji diagnostycznej wychodziło wszystko OK, a w czasie jazdy nieprzyjemne łupanie. Koniec końców okazało się, że poduszka się "rozwulkanizowała", po wymianie stuki ucichły. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nikodem Opublikowano 6 Stycznia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2012 A przed wymiana też tłukło? bo jeśli po wymianie to faktycznie amory,poduszki albo coś niedokręcone.zrób test lekko hamując na nierównościach : prowadnice,albo same klocki w zacisku mogą tłuc. (może blaszki przyklockach wykończone) przed wymianą tłukło się bardziej. teraz o jakieś 60-70% mniej -- Pt sty 06, 2012 3:41 pm -- ale dalej sie tłucze a to wku...!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GRAF Opublikowano 6 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2012 u mnie sie tluklo po wymiane zawiasu w WRXie jak gorne poduszki nie pasowaly do amorow Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nikodem Opublikowano 6 Stycznia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2012 ja wymieniałem amorki w ASO więc raczej nie ma podejżenia że nie pasuja do poduszek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam12 Opublikowano 8 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2012 przejeżdżając przez poprzeczne nierówności np. śpiący policjant podczas rozciągania amortyzatorów jest głośny stuk TTTM jak zjeżdżasz z krawężnika też jest łup. Obstawiam że jest to uroda samopoziomującego zawieszenia w OBK.Jak jest obciążony objaw częściowo zanika. Kolega ma raje. Taki urok relatywnie sztywnego zawiasu. Dzięki temu lepiej się trzyma na zakrętach. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się