Skocz do zawartości

gdzie podkuć subaru wrx ?


radeklwh

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Mam subaru WRX 2.0 turbo i chciał bym podkuć swoją bryczkę i zastanawiam się gdzie to zrobić i za ile. Czy robił już ktoś takie coś i czy mógł by się podzielić wiedzą, doświadczeniem informacją i doznaniami :).

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 80
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

no zdaję sobie że trzeba podkuć silnik, kute tłoki korbowód panewki itd. ale wystroić to itd. ile muszę zbierać i kto to zrobi dobrze chciał bym mieć 500-600 kopytek pod maską

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

radeklwh, nawet jak sprzedasz wrxa i kupisz sti to w dalszym ciagu zapomnij o 500-600KM :lol: na tak grube mody to trzeba miec duzy worek PLN-ow :twisted:

Skoro juz tak bardzo chcesz podkrecac wrxa to zrob mu +-300KM :mrgreen: tylko nie zapomnij wczesniej o hamulcach, zawiasie i skrzyni :lol:

Pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

panowie ja już posiadam 280 koni.

remat ecu

wtryski wydajniejsze

układ przelotowy 3"

wydajniejsza pompa

dmucha na 1,2 bara

zawieszenie

hamulce

takie coś mam zrobione a o worku pieniędzy to może przesada ale chciał bym się w 30.000zł zamknąć z modyfikacją.

a przy kutych częściach większej turbinie i wystrojeniu komputera można chyba wykrzesać granice 500km

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hm moje marzenia zostały rozwiane... to z tymi 30k nic nie zdziałam..? to może mały opis co ile kosztuje.. chciał bym mieć jakieś rozeznanie jak można..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

do takiego projektu , nawet zakuty - twój silnik się nie nadaje

 

...zrób sobie "zdrowe" 300-320 , ładną krzywą momentu - może ktoś mąrdze naprowadzi Cię na strokera 2,2 - i ciesz się super konfiguracją... a modyfikacje rodem z GT5, to spowrotem na półkę z grami

 

-- 18 gru 2011, o 20:21 --

 

radeklwh, samo turbo myślę że pochłonęłoby conajmniej 1/2 budżetu, jak nie więcej - oczywiście mówimy o nowych częściach, przy takich mocach lepiej nei ryzykować

 

-- 18 gru 2011, o 20:24 --

 

najlepiej by było, gdybyś podjechał do kogoś sprawdzonego, kto nie usłyszy o 30k pln na wydanie, i nagle nie będzie problemu - pierdylion koni w gadce będziesz miał...

 

 

musisz podjechać w takie miejsce, gdzie na dzień dobry "rozweselisz" Pana/Panów pytaniem o 500KM :)

 

nie wiem skąd jesteś, ale są godne polecenia miejsca w Wawie / Poznaniu / Katowicach / Nowym Sączu / Dzierżoniowie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

panowie ja już posiadam 280 koni.

remat ecu

wtryski wydajniejsze

układ przelotowy 3"

wydajniejsza pompa

dmucha na 1,2 bara

zawieszenie

hamulce

takie coś mam zrobione a o worku pieniędzy to może przesada ale chciał bym się w 30.000zł zamknąć z modyfikacją.

a przy kutych częściach większej turbinie i wystrojeniu komputera można chyba wykrzesać granice 500km

 

Jak pójdziesz wyżej niż 400 nM to się okaże że skrzynia potrzebna mocniejsza,sprzęgło,półosie a to intercooler większy,wydajniejszy.Zaraz się okaże po ogarnięciu auta pzez kierownika,że auto nie hamuje,ręczny seryjny nie działa,zawias już nie wystarcza i autko się przechyla na ostrych łukach,fotele lepsze trzeba wsadzić.Turbinka przydałby się jakaś taka coby ładowała trochę niżej i więcej itd,itp.

A my dalej nie mamy 500KM. :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

30tys? :shock:

Skrzynia+graty w około niej ok 12tys

Sprzęgło - pewnie z 1500 min.

Turbo nowe ok 5tys, używka z STI ok 1500

Strojenie - cena zależnie od magika

 

I już przekroczone połowę założonego budżetu zbliżając się w okolice 340KM

 

Do tego jak chcesz to kucizna ok 10tysi i tyle zwojujesz na upartego.

Więcej się w tym budżecie nie zrobi.

Jak się chce iść grubo to niestety lepiej sprzedać i kupić sti i wtedy myśleć co dalej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

radeklwh, tą kasę lepiej zostaw sobie na 6MT gdyby Twoja skrzynia kiedyś nie dała już rady a resztę trzymaj w zapasie na paliwo, opony bo 500 hp to marzenie w przypadku 99% bogatych użytkowników STi a co dopiero w naszych WRXach. Przy tych 280 których podobno masz to i tak prawie wszystko na drogach objedziesz więc naprawdę nie kombinuj niepotrzebnie. Ewentualnie kup zdrową Suprę z 2jz i tam za dużo nie trzeba aż tak kombinować aby osiągnąć te 500 hp... ale wyrwanie zdrowej Supry to już trochę $$$

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

:mrgreen: hahah..mocne :lol: i daaaawno nie słyszałem :mrgreen:

Tak ze 20 lat...

 

Naprawdę zabawny watek.

 

A żeby wrócić z offtopu - poza 1/4 mili po co Ci 500kucy o 600 nie wspominając?

Wszyscy wiemy, że jak w NFS jak nie dasz tyle to nie wygrasz ale w realu 500 konna fura z 2 czy 2.5 litra sprawia więcej problemów niż korzyści.

Moc jest w sumie tylko "symbolem" - najważniejszy jest moment a dokładniej przebieg krzywej momentu, jego dostępność i wartość.

Wymień skrzynię na 6MT z STI, możesz poszukać większej turbiny skoro masz już wtryski ale celuj w coś co wstanie bliżej 2500 obrotów niż 3500 i pociągnie ładnie do ponad 6000 obrotów po to byś miał dużą podaż momentu bo jak pojawia się późno i wąsko to na ulicy prawie nie skorzystasz.

Kup skrzynię, dobre heble, zawias z STI, ALK - ustaw u kogoś kompetentnego, dużo kompletów opon do ćwiczeń a za resztę wykup godziny u Wróbla lub innego dobrego nauczyciela.

Za kilka miesięcy będziesz o wiele wiele szybszy na ulicy czy bardziej krętym torze niż mając pirdyliard kucy a umiejętności zostaną Ci na lata dostępne w każdym samochodzie a nie tylko obecnym WRX.

 

Masz w nielegalu od groma wiedzy - opisy sukcesów i porażek, miejscami znajdziesz ceny modyfikacji i ich efekty. Wątki: "Cojones", "BOOYAKASHA!", "Rodzinny wóz na szutry i nie tylko - Kameleonowóz", "Huragan Carlos", "Bębnowóz", "Subaru Impreza STI 2006 Kruk Edition" (kolejność przypadkowa i na pewno kilka ważnych wątków pominąłem) czy przede wszystkim "MY02 WRX Total Seria" elberoth-a który pokazał ile można maksymalnie rozsądnie wycisnąć z wrx i co daje inwestycja w trening.

 

Skupiając się tylko na pirdyliardzie kucy na 70% skończy się albo na ładnie namalowanym wykresie żeby się można popisać przed kolegami (wydrukuję Ci taki za połowę Twojego budżetu i jak chcesz i to nawet na 1000 koni :mrgreen::mrgreen::mrgreen: ) albo na drzewie/rowie/TIRze bo seryjny zawias i heble już przy 280 które masz to stanowczo za słabo żeby jeździć szybko i efektywnie. Zresztą popytaj tutaj kolegów i opinii - jak spytasz co daje lepszy efekt: czy 50 koni więcej czy skrzynia, lepsze heble, zawias, szybsza przekładnia kierownicza niż to co jest seryjne w wrx.

 

Może inaczej powiedzmy, że za 30 k osiągniesz około 400 koni 500 niutków (na używkach albo na jakiejś aukcji trafi się kompletny silnik już zmodyfikowany - w sumie nie ważne jak) ba nawet 500 kucy i masz w "miejskich" czy ciasno-torowych warunkach dogonić, przegonić wrx zmodyfikowanego z głową który jest równomiernie rozwijany w silnik, skrzynię, zawias, heble, przekładnię kierowniczą, opony i trening wkładki mięsnej za te same 30k - nie masz najmniejszych szans jeśli wkładka mięsna nie jest kompletną niemotą albo nie dostanie zawału ze śmiechu (i to nawet zakładając, że nic Ci nie klęknie w 500 konnym 2 litrowym motorze...).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

więcej słów krytyki proszę..

ja chciałem się dowiedzieć jak to wygląda a widzę że dużo osób sobie szydzi.. no i proszę tak dalej. brawo.

posiadam budżet przeznaczony na mojego WRX'a i chciałem się dowiedzieć czy to realne i w jakiej kwocie się da zmieścić. OK.

 

http://www.youtube.com/watch?v=mPyCZ-nGSIc

 

a tacy panowie to mogą sobie pomarzyć, bo zakładam że większość z panów co się WYPOWIADA tutaj nawet nie ma na benzynę do swojego subaru. :roll:

Ja chciałem tylko informacji ile co i jak a nie głupich odpowiedzi, ludzi którzy nie wiedzą nic w temacie.

Chciałem wiedzieć co mogę zrobić i za ile. to wszystko i zamiast paru konkretnych odpowiedzi takich jak:

carlos-wrx

cybel

bzyq

Flash Gordon

Krysztal

dostałem masę niepotrzebnych informacji... za które nie dziękuję...

Pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...