radeklwh Opublikowano 18 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2011 Witam Mam subaru WRX 2.0 turbo i chciał bym podkuć swoją bryczkę i zastanawiam się gdzie to zrobić i za ile. Czy robił już ktoś takie coś i czy mógł by się podzielić wiedzą, doświadczeniem informacją i doznaniami . Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cysztof Opublikowano 18 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2011 dlubanie WRXa to swietny pomysl... :!: :!: dla bardzo bogatych ludzi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radeklwh Opublikowano 18 Grudnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2011 no zdaję sobie że trzeba podkuć silnik, kute tłoki korbowód panewki itd. ale wystroić to itd. ile muszę zbierać i kto to zrobi dobrze chciał bym mieć 500-600 kopytek pod maską Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cysztof Opublikowano 18 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2011 a) zapomnij o tych 500 kuniach kup sti a to sprzedaj... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hiszpan25 Opublikowano 18 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2011 chciał bym mieć 500-600 kopytek pod maską czyli jakieś 125-150 koni w takim razie wolnossące 2.0 lub 2.5 spełnia wymagania PZDR! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lucza Opublikowano 18 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2011 radeklwh napisał(a):chciał bym mieć 500-600 kopytek pod maską czyli jakieś 125-150 koni w takim razie wolnossące 2.0 lub 2.5 spełnia wymagania PZDR! hahahahahah dobre :!: ,pozdro. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ukaszWRX Opublikowano 18 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2011 radeklwh, nawet jak sprzedasz wrxa i kupisz sti to w dalszym ciagu zapomnij o 500-600KM na tak grube mody to trzeba miec duzy worek PLN-ow Skoro juz tak bardzo chcesz podkrecac wrxa to zrob mu +-300KM tylko nie zapomnij wczesniej o hamulcach, zawiasie i skrzyni Pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radeklwh Opublikowano 18 Grudnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2011 panowie ja już posiadam 280 koni. remat ecu wtryski wydajniejsze układ przelotowy 3" wydajniejsza pompa dmucha na 1,2 bara zawieszenie hamulce takie coś mam zrobione a o worku pieniędzy to może przesada ale chciał bym się w 30.000zł zamknąć z modyfikacją. a przy kutych częściach większej turbinie i wystrojeniu komputera można chyba wykrzesać granice 500km Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LukiGT Opublikowano 18 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2011 radeklwh, zeby sensownie ogarnąć 500KM w wrx'sie potrzebujesz pewnie ze minimum 100k a nie jakies tam 30k Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carlos-wrx Opublikowano 18 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2011 radeklwh, uwierz mi - zapomnij o 500KM , poprstu zapomnij - a 30k pln to Ci się skończy szybciej aniżeli Ci się wydaje... wiem ile kosztuje zrobienie 400KM... i kwota robi się bardziej 6 cyfrowa aniżeli 5cio... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ukaszWRX Opublikowano 18 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2011 O carlos juz tu jest on Ci powie co i jak 8) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radeklwh Opublikowano 18 Grudnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2011 hm moje marzenia zostały rozwiane... to z tymi 30k nic nie zdziałam..? to może mały opis co ile kosztuje.. chciał bym mieć jakieś rozeznanie jak można.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carlos-wrx Opublikowano 18 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2011 do takiego projektu , nawet zakuty - twój silnik się nie nadaje ...zrób sobie "zdrowe" 300-320 , ładną krzywą momentu - może ktoś mąrdze naprowadzi Cię na strokera 2,2 - i ciesz się super konfiguracją... a modyfikacje rodem z GT5, to spowrotem na półkę z grami -- 18 gru 2011, o 20:21 -- radeklwh, samo turbo myślę że pochłonęłoby conajmniej 1/2 budżetu, jak nie więcej - oczywiście mówimy o nowych częściach, przy takich mocach lepiej nei ryzykować -- 18 gru 2011, o 20:24 -- najlepiej by było, gdybyś podjechał do kogoś sprawdzonego, kto nie usłyszy o 30k pln na wydanie, i nagle nie będzie problemu - pierdylion koni w gadce będziesz miał... musisz podjechać w takie miejsce, gdzie na dzień dobry "rozweselisz" Pana/Panów pytaniem o 500KM nie wiem skąd jesteś, ale są godne polecenia miejsca w Wawie / Poznaniu / Katowicach / Nowym Sączu / Dzierżoniowie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elmo Opublikowano 18 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2011 Jeżeli chodzi o kopytka i ma być ich dużo :arrow: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ukaszWRX Opublikowano 18 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2011 elmo, Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cybel Opublikowano 18 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2011 panowie ja już posiadam 280 koni.remat ecu wtryski wydajniejsze układ przelotowy 3" wydajniejsza pompa dmucha na 1,2 bara zawieszenie hamulce takie coś mam zrobione a o worku pieniędzy to może przesada ale chciał bym się w 30.000zł zamknąć z modyfikacją. a przy kutych częściach większej turbinie i wystrojeniu komputera można chyba wykrzesać granice 500km Jak pójdziesz wyżej niż 400 nM to się okaże że skrzynia potrzebna mocniejsza,sprzęgło,półosie a to intercooler większy,wydajniejszy.Zaraz się okaże po ogarnięciu auta pzez kierownika,że auto nie hamuje,ręczny seryjny nie działa,zawias już nie wystarcza i autko się przechyla na ostrych łukach,fotele lepsze trzeba wsadzić.Turbinka przydałby się jakaś taka coby ładowała trochę niżej i więcej itd,itp. A my dalej nie mamy 500KM. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bzyq Opublikowano 18 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2011 30tys? :shock: Skrzynia+graty w około niej ok 12tys Sprzęgło - pewnie z 1500 min. Turbo nowe ok 5tys, używka z STI ok 1500 Strojenie - cena zależnie od magika I już przekroczone połowę założonego budżetu zbliżając się w okolice 340KM Do tego jak chcesz to kucizna ok 10tysi i tyle zwojujesz na upartego. Więcej się w tym budżecie nie zrobi. Jak się chce iść grubo to niestety lepiej sprzedać i kupić sti i wtedy myśleć co dalej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carlos-wrx Opublikowano 18 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2011 10k pln za kuciznę, to takie minimum... na "optymalnych" gratach nieco więcej... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Trolololo Opublikowano 18 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2011 o, jaki śmieszny wątek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krysztal Opublikowano 18 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2011 radeklwh, tą kasę lepiej zostaw sobie na 6MT gdyby Twoja skrzynia kiedyś nie dała już rady a resztę trzymaj w zapasie na paliwo, opony bo 500 hp to marzenie w przypadku 99% bogatych użytkowników STi a co dopiero w naszych WRXach. Przy tych 280 których podobno masz to i tak prawie wszystko na drogach objedziesz więc naprawdę nie kombinuj niepotrzebnie. Ewentualnie kup zdrową Suprę z 2jz i tam za dużo nie trzeba aż tak kombinować aby osiągnąć te 500 hp... ale wyrwanie zdrowej Supry to już trochę $$$ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawlo20 Opublikowano 18 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2011 no zdaję sobie że trzeba podkuć silnik, kute tłoki korbowód panewki itd. ale wystroić to itd. ile muszę zbierać i kto to zrobi dobrze chciał bym mieć 500-600 kopytek pod maską http://www.youtube.com/watch?v=mPyCZ-nGSIc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
x_maly_x Opublikowano 18 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2011 http://www.youtube.com/watch?v=mPyCZ-nGSIc hahah..mocne i daaaawno nie słyszałem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Flash Gordon Opublikowano 18 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2011 http://www.youtube.com/watch?v=mPyCZ-nGSIc hahah..mocne i daaaawno nie słyszałem Tak ze 20 lat... Naprawdę zabawny watek. A żeby wrócić z offtopu - poza 1/4 mili po co Ci 500kucy o 600 nie wspominając? Wszyscy wiemy, że jak w NFS jak nie dasz tyle to nie wygrasz ale w realu 500 konna fura z 2 czy 2.5 litra sprawia więcej problemów niż korzyści. Moc jest w sumie tylko "symbolem" - najważniejszy jest moment a dokładniej przebieg krzywej momentu, jego dostępność i wartość. Wymień skrzynię na 6MT z STI, możesz poszukać większej turbiny skoro masz już wtryski ale celuj w coś co wstanie bliżej 2500 obrotów niż 3500 i pociągnie ładnie do ponad 6000 obrotów po to byś miał dużą podaż momentu bo jak pojawia się późno i wąsko to na ulicy prawie nie skorzystasz. Kup skrzynię, dobre heble, zawias z STI, ALK - ustaw u kogoś kompetentnego, dużo kompletów opon do ćwiczeń a za resztę wykup godziny u Wróbla lub innego dobrego nauczyciela. Za kilka miesięcy będziesz o wiele wiele szybszy na ulicy czy bardziej krętym torze niż mając pirdyliard kucy a umiejętności zostaną Ci na lata dostępne w każdym samochodzie a nie tylko obecnym WRX. Masz w nielegalu od groma wiedzy - opisy sukcesów i porażek, miejscami znajdziesz ceny modyfikacji i ich efekty. Wątki: "Cojones", "BOOYAKASHA!", "Rodzinny wóz na szutry i nie tylko - Kameleonowóz", "Huragan Carlos", "Bębnowóz", "Subaru Impreza STI 2006 Kruk Edition" (kolejność przypadkowa i na pewno kilka ważnych wątków pominąłem) czy przede wszystkim "MY02 WRX Total Seria" elberoth-a który pokazał ile można maksymalnie rozsądnie wycisnąć z wrx i co daje inwestycja w trening. Skupiając się tylko na pirdyliardzie kucy na 70% skończy się albo na ładnie namalowanym wykresie żeby się można popisać przed kolegami (wydrukuję Ci taki za połowę Twojego budżetu i jak chcesz i to nawet na 1000 koni ) albo na drzewie/rowie/TIRze bo seryjny zawias i heble już przy 280 które masz to stanowczo za słabo żeby jeździć szybko i efektywnie. Zresztą popytaj tutaj kolegów i opinii - jak spytasz co daje lepszy efekt: czy 50 koni więcej czy skrzynia, lepsze heble, zawias, szybsza przekładnia kierownicza niż to co jest seryjne w wrx. Może inaczej powiedzmy, że za 30 k osiągniesz około 400 koni 500 niutków (na używkach albo na jakiejś aukcji trafi się kompletny silnik już zmodyfikowany - w sumie nie ważne jak) ba nawet 500 kucy i masz w "miejskich" czy ciasno-torowych warunkach dogonić, przegonić wrx zmodyfikowanego z głową który jest równomiernie rozwijany w silnik, skrzynię, zawias, heble, przekładnię kierowniczą, opony i trening wkładki mięsnej za te same 30k - nie masz najmniejszych szans jeśli wkładka mięsna nie jest kompletną niemotą albo nie dostanie zawału ze śmiechu (i to nawet zakładając, że nic Ci nie klęknie w 500 konnym 2 litrowym motorze...). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michcio Opublikowano 19 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2011 500 kuni pod machą za 30 kafli to prawie jak za darmo hehe Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radeklwh Opublikowano 19 Grudnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2011 więcej słów krytyki proszę.. ja chciałem się dowiedzieć jak to wygląda a widzę że dużo osób sobie szydzi.. no i proszę tak dalej. brawo. posiadam budżet przeznaczony na mojego WRX'a i chciałem się dowiedzieć czy to realne i w jakiej kwocie się da zmieścić. OK. http://www.youtube.com/watch?v=mPyCZ-nGSIc a tacy panowie to mogą sobie pomarzyć, bo zakładam że większość z panów co się WYPOWIADA tutaj nawet nie ma na benzynę do swojego subaru. :roll: Ja chciałem tylko informacji ile co i jak a nie głupich odpowiedzi, ludzi którzy nie wiedzą nic w temacie. Chciałem wiedzieć co mogę zrobić i za ile. to wszystko i zamiast paru konkretnych odpowiedzi takich jak: carlos-wrx cybel bzyq Flash Gordon Krysztal dostałem masę niepotrzebnych informacji... za które nie dziękuję... Pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się