Skocz do zawartości

Subaru BRZ [ZC] (MY13=>MY21)


Than_Junior

Rekomendowane odpowiedzi

 

 

Po drugie primo, co robi ten przycisk?
 

Chyba jest w erracie do instrukcji, z tego co pamiętam ustala jako referencyjne bieżące ciśnienie w oponach.

 

 

 

U mnie taki efekt daje plejadowych kamerka

Ano właśnie, mam kamerkę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

3. Po trzecie. Wam też opada zderzak?

 

W moim BRZecie opada przedni zderzak. Też od nowości. Nic się nie dało z tym zrobić więc to moja wina  :th_dash: Machnąłem na to ręką i co jakiś czas kopię w niego kolanem aby wsunął się na miejsce  :facepalm:  Zwłaszcza, że już są "ślady użytkowania" itd. itp.

 

 

 

1. Po pierwsze primo czy rozmiar otworu centralnego w dojazdówce ma  znaczenie. Namierzyłem zapas ale rozmiar otworu centralnego to 54 a w Subaru chyba jest 56?

 

Kupiłem dojazdówkę dedykowaną do GT86. Z tego co pamiętam, otwór centralny felgi dla BRZeta jest taki sam jak w WRX01 do 07 - pasują felgi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ano właśnie, mam kamerkę.

 

 

 

a masz coś przez gniazdo zapalniczki podłączone? U mnie taki efekt daje plejadowych kamerka

 

o to to, u mnie dokladnie to samo - gniazdko w schowku! 

 

 
A u mnie również kamerka na stałe wpięta w gniazdko w schowku i 0 problemów z radiem.
Żeby zderzak jakoś odstawał nie wpadło mi w oko.
 
Żeby nie było tak pięknie, 'świerszcze' dalej obecne mimo wymiany pompy.  :toobad:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

1. Po pierwsze primo czy rozmiar otworu centralnego w dojazdówce ma  znaczenie. Namierzyłem zapas ale rozmiar otworu centralnego to 54 a w Subaru chyba jest 56?

 

 

Po zmierzeniu mojej dojazdówki która jest z amerykańca - 56cm.

 

 

Żeby nie było tak pięknie, 'świerszcze' dalej obecne mimo wymiany pompy. 

Z tego, co czytałem to zazwyczaj wszystko rozbijało się o paliwo. Może to jest jakiś trop?

 

 

Ogólnie to na różnych tankuję ale chyba muszę jakieś testy porobić. Tydzień tu, tydzień tam. ;)

 

O jakich swierszczach mowimy?

 

Nie mów, że nigdy nie słyszałeś o tym :P 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

Lubię oglądać różne jego recenzje, bo znajduje w nich też czas na marudzenie. Od 1. recenzji sceptycznie odnosił się do BRZ/GT86, chyba na początku miał jakieś problemy z jakością. A później, no cóż, założył sobie turbo, a mógł zostać przy seryjnych oponach.  :D

 

Trochę przeglądałem wątki uturbionych BRZ/GT86/FRS na ft86club.com i ogólnie odniosłem wrażenie, że ten tuning u nich to trochę taka amatorka, albo faktycznie mają tak skrajne warunki (np. jakość paliwa), że nie da się raz a dobrze dobrać parametrów pracy. Nie wiem, nie znam się, ale nie wyglądało to zachęcająco.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

Po zmierzeniu mojej dojazdówki która jest z amerykańca - 56cm.

 

Dzięki.


Zainstalowałem przedni podłokietnik między fotelami. Nie chciałem wiercić otworów więc użyłem taśmy 3M VHB. IMO bardzo fajny dodatek, bo ta dziura pomiędzy fotelami wyglądała "tanio".

 

 

post-2815-0-79164300-1459452882_thumb.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam pytanie do forumowiczów mieszkających lub znających realia z Niemiec:

Jak dealerzy za zachodnią granicą traktują auta demo takie jak BRZ.

Wyjaśniam skąd pytanie. Rozglądam się za używanym BRZ, w Polsce nie ma nic w Niemczech można na palcach policzyć, szczególnie że ma być AUT.

Wpadł mi w oko fajny szary, ale właściciel zeznał że kupił do od dealera z  przebiegiem 6 tys km gdyż było to demo. I trochę to mnie odstrasza, bo w Polsce na kilku jazdach próbnych byłem i wiem z doświadczenia że nie ma zmiłuj, pałowanie na zimnym silniku o docieraniu też można zapomnieć. To jak jest u sąsiadów, ktoś wie?

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

To jak jest u sąsiadów, ktoś wie?

 

Generalnie Niemcy obchodza sie z samochodami bardziej troskliwie niz Polacy: pod tym wzgledem sa bardziej racjonalni, bo wiedza, ze takie demo trzeba tez sprzedac, a zniszczone/rozbite auto nic im nie da. No ale niestety gwarancji nie ma, szczegolnie przy takim aucie jak BRZ, gdzie wiadomo, ze najfajniej jest troche poszalec. Najlepiej dowiedz sie co to za dealer, a natepnie poszukaj opinii o nim. Wskaznikiem dbalosci o samochod moze tez byc informacja czy jest to dealer wielomarkowy czy dedykowany dla Subaru albo co najwyzej dwoch marek. Z wlasnego doswiadczenia wiem, ze w Niemczech dealerzy wielomarkowi czesciowo traktuja Subaru po macoszemu, niebardzo wiedza o co z tym chodzi i niebardzo dbaja. Mniejsze dealerstwa sprzedaja Subaru bardziej z przekonania wiec szanse sa tez wieksze, ze demo rowniez traktuja lepiej... 

 

Wzialbym rowniez pod uwage czy jest to ezgemplarz z poczatku produkcji czy np. z 2015 roku. Z tej prostej przyczyny ze zaraz po wprowadzeniu samochodu nawet sprzedawcy niewatpliwie chcieli zobaczyc "jak to chodzi", podczas gdy po roku czy dwoch juz wiedza i nie musza szarzowac... :)

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja do demówek jestem nastawiony sceptycznie. Zawsze może się okazać, że Mikiciuk nim po lesie jeździł.


 

 

A sam brak podłokietnika jakoś nie przeszkadza mi nawet w dłuższych trasach.

 

A ja mam manię jeżdżenia trzymając kierę lewą ręką i prawą trzymam między fotelami, starając się nie na gałce zmiany biegów. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...