sewa Opublikowano 12 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2014 no nie wiem, w angielskim jest takie fajne sformułowanie, którego nie znajduję po polsku: 'to have a bite to match the bark' Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrr_ Opublikowano 12 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2014 no nie wiem, w angielskim jest takie fajne sformułowanie, którego nie znajduję po polsku: 'to have a bite to match the bark' Po polsku też jest Pies, co bardzo szczeka, nie bardzo kąsa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sewa Opublikowano 12 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2014 (edytowane) no też nie do końca bo na przykład ten hałaśliwy klient potrafi również porządnie ugryźć: chodzi o to by nie mieć za dużej buzi w stosunku do własnych możliwości... Edytowane 12 Listopada 2014 przez sewa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Than_Junior Opublikowano 13 Listopada 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2014 ...nawet w XVI wieku juz Shakespeare o tym pisal: "Wiele halasu o nic" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FilipBB Opublikowano 13 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2014 no nie wiem, w angielskim jest takie fajne sformułowanie, którego nie znajduję po polsku: 'to have a bite to match the bark' Nie chodzi mi o głośność a o jakość. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GiffK Opublikowano 14 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2014 Pewnie był już tutaj ten filmik http://www.youtube.com/watch?v=oLP-HCcX9as Nie wiem jak zrobić, żeby było widać miniaturkę ;/ Tak z ciekawości ktoś wzmacniał swoją serie? A jak tak to jak i na ile? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sewa Opublikowano 14 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2014 Nie wzmacnialem i nie czuje potrzeby. Te 200 koni wystarczy by kierowac auto przepustnica...choc to za malo by zainstalowac sobie dzialo na rurze wydechowej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamilgt Opublikowano 19 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2014 Witam wszystkich fanów i właścicieli Panowie, ktoś kupował albo zastanawia się nad kupnem gumowych dywaników? Winter is coming.. Najfajniejsze robi Weathertech, ale cena z dostawą do Polski jest przytłaczająca. Też mi się marzą Weathertechy ale przy obecnym kursie dolara cena 127USD bez wysyłki jest nie do przyjęcia.. :/ Są jeszcze fajne dywaniki od 3D (ebay/amazon - lepiej chyba pod hasłem fr-s szukać) i oryginalne od FR-S (cienkie bez ścianek). niestety chyba trzeba polować na używki na forum ft86club albo na ebayu.. Szkoda, że w u nas Europie nie ma nic poza Weathertechami za około 115 Euro z wysyłką z Niemiec - może przy dwóch kompletach uda się chociaż 5% zniżki ogarnąć ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sewa Opublikowano 19 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2014 Witamy na forum! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrr_ Opublikowano 19 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2014 Witam wszystkich fanów i właścicieli Panowie, ktoś kupował albo zastanawia się nad kupnem gumowych dywaników? Winter is coming.. Najfajniejsze robi Weathertech, ale cena z dostawą do Polski jest przytłaczająca. Też mi się marzą Weathertechy ale przy obecnym kursie dolara cena 127USD bez wysyłki jest nie do przyjęcia.. :/ Są jeszcze fajne dywaniki od 3D (ebay/amazon - lepiej chyba pod hasłem fr-s szukać) i oryginalne od FR-S (cienkie bez ścianek). niestety chyba trzeba polować na używki na forum ft86club albo na ebayu.. Szkoda, że w u nas Europie nie ma nic poza Weathertechami za około 115 Euro z wysyłką z Niemiec - może przy dwóch kompletach uda się chociaż 5% zniżki ogarnąć ? Rzeczywiście fajne te 3D, dzięki za info. Oryginalne od fr-sa mi niezbyt podchodzą, jakby były tańsze to może jeszcze bym się skusił. A gdzie widziałeś za 115euro? Ja w europie znalazlem tylko na stronce weathertech europe, 85eur+18vat+35 (!) przesyłka =~ 138euro. :/ Na ft86club i ebayu poluję, ale na forum jak ktoś ma do sprzedania to nawet mi na PM nie odpisują.. Znalazłem jakiś czas temu, że na niemieckim forum gt86 robili zakup grupowy http://forum.gt86drivers.de/index.php?page=Thread&threadID=5580&pageNo=1 z 20% zniżką ale nie chcieli mi wysłać do Polski. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Than_Junior Opublikowano 19 Listopada 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2014 Zagadajcie do tych dwoch - na forum tutaj ludzie chwala i jak nie maja w asortymencie, to zrobia na wymiar (i sie uciesza, bo beda mogli dodac do oferty): http://www.adaszo.pl/dywaniki-gumowe-subaru-c-57_143.html http://www.oslonysilnika.pl/category/?q=subaru#top 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamilgt Opublikowano 19 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2014 (edytowane) Witamy na forum!Dzień dobry Witam wszystkich fanów i właścicieli Panowie, ktoś kupował albo zastanawia się nad kupnem gumowych dywaników? Winter is coming.. Najfajniejsze robi Weathertech, ale cena z dostawą do Polski jest przytłaczająca. Też mi się marzą Weathertechy ale przy obecnym kursie dolara cena 127USD bez wysyłki jest nie do przyjęcia.. :/ Są jeszcze fajne dywaniki od 3D (ebay/amazon - lepiej chyba pod hasłem fr-s szukać) i oryginalne od FR-S (cienkie bez ścianek). niestety chyba trzeba polować na używki na forum ft86club albo na ebayu.. Szkoda, że w u nas Europie nie ma nic poza Weathertechami za około 115 Euro z wysyłką z Niemiec - może przy dwóch kompletach uda się chociaż 5% zniżki ogarnąć ? Rzeczywiście fajne te 3D, dzięki za info. Oryginalne od fr-sa mi niezbyt podchodzą, jakby były tańsze to może jeszcze bym się skusił. A gdzie widziałeś za 115euro? Ja w europie znalazlem tylko na stronce weathertech europe, 85eur+18vat+35 (!) przesyłka =~ 138euro. :/ Na ft86club i ebayu poluję, ale na forum jak ktoś ma do sprzedania to nawet mi na PM nie odpisują.. Znalazłem jakiś czas temu, że na niemieckim forum gt86 robili zakup grupowy http://forum.gt86drivers.de/index.php?page=Thread&threadID=5580&pageNo=1 z 20% zniżką ale nie chcieli mi wysłać do Polski. Cena wysyłki jednego czy kilku kompletów Weathertech jest stała, przeliczając po kursie 4.2 wychodzi po około 509zł (przy 2 kompletach) i 464zł (przy 5 kompletach)... Może uda nam się zebrać więcej chętnych i powalczyć o kilka % rabatu? Edytowane 19 Listopada 2014 przez kamilgt Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Eryk Opublikowano 19 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2014 Mam weathertech w OBK i nie jestem pod wrazeniem, one zmieniaja ksztalt i nie utrzymuja sie w miejscu - przynajmniej z tylu... jedyne co dobre to to ze jak coreczka roslala mleczko to nie polecialo dalej... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrr_ Opublikowano 19 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2014 Zagadajcie do tych dwoch - na forum tutaj ludzie chwala i jak nie maja w asortymencie, to zrobia na wymiar (i sie uciesza, bo beda mogli dodac do oferty): http://www.adaszo.pl/dywaniki-gumowe-subaru-c-57_143.html http://www.oslonysilnika.pl/category/?q=subaru#top Będę pamiętał, thx. Cena wysyłki jednego czy kilku kompletów Weathertech jest stała, przeliczając po kursie 4.2 wychodzi po około 509zł (przy 2 kompletach) i 464zł (przy 5 kompletach)... Może uda nam się zebrać więcej chętnych i powalczyć o kilka % rabatu? Pisałbym się na tą opcję od 5 wzwyż. Tylko czy znajdziemy tylu chętnych? Można jeszcze na forum toyoty dać info, ale dość wymarłe jest. http://forum.toyotaklub.org.pl/index.php/board,269.0.html Mam weathertech w OBK i nie jestem pod wrazeniem, one zmieniaja ksztalt i nie utrzymuja sie w miejscu - przynajmniej z tylu... jedyne co dobre to to ze jak coreczka roslala mleczko to nie polecialo dalej... Może akurat ten model, nie wiem. Widziałem dużo recenzji i raczej wszystkei były pozytywne. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamilgt Opublikowano 20 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2014 Ok to teraz musimy zebrać chętnych na forum toyoty mało się dzieje.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Eryk Opublikowano 20 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2014 Watch this: TOYOBARU Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sewa Opublikowano 20 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2014 Z GT86 zrobili rajdówkę i testują na amerykańskiej pustyni.... Czekam aż na warsztat go wezmą inżynierowie z Virgin Galactic Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Than_Junior Opublikowano 21 Listopada 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2014 Na trasę terenowa Plejad jak znalazł Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
super_bolek Opublikowano 21 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2014 Na trasę terenowa Plejad jak znalazł Na krakowskie dziury również Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Than_Junior Opublikowano 23 Listopada 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2014 (edytowane) Jak mozna poprawic silnik wolnossacy? Sposobow jest niewiele, wiekszosc kosztuje bardzo duzo, a efekt jest zwykle znikomy. Wiekszosc tanich sposobow na dodatek wcale niekoniecznie silnikowi sluzy (nt. sportowych filtrow opinie sa bardzo rozne...)Ale jednym z chyba najbezpieczniejszych krokow jest ulatwienie "oddychania" stad tez ja sie zastanawiam nad ponizszym http://www.hks-power.co.jp/en/product/intake/a_i_duct/index.html Sam rozmiar otworu zasysania i argument, ze jest 10x wiekszy od zwyklego, to nawet nie jest tak istotne. Istotniejsze jest jego ukierunkowanie, ktore powinno dopuscic "napychanie" powietrza podczas jazdy, podczas gdy seryjny wlot jest skierowany w bok pod katem 90° i sila rzeczy tylko "zasysa". Najbardziej przemawia jednak do mnie to: Bo jakby nie bylo przeplyw powietrza jest tylko tak duzy jak najwezsze gardlo i tutaj wyglada na to, ze dokladnie w tym miejscu mozna to troche poprawic. Ale musze sie jeszcze przyjrzec w rzeczywistosci, czy za tym lacznikiem tez jest odpowiedni ksztalt, zeby sie nie okazalo, ze za tym punktem jest i tak wasko... opinie? Moga byc jakies skutki uboczne? Gdzies wyczytalem, ze efekt "napychania" powietrza jest i tak bardzo znikomy i ma niewielki wplyw na cokolwiek. Edytowane 23 Listopada 2014 przez Than_Junior Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sewa Opublikowano 23 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2014 Amerykański tuner - Perrin - ma ciekawego bloga na temat BRZ/GT86 i kolektora dolotowego: http://blog.perrinperformance.com/brz-intake-design-and-proving/ Zdaje się że fundamentalną kwestią jest tu mieszanka powietrza z paliwem oraz kalibracja ECU. Jeżeli kompozycja mieszanki ulega znacznej zmianie to powinno się przeprogramować ECU, inaczej mogą się pojawić kłopoty. Nie wchodzę w dalsze szczegóły bo nie jestem inżynierem, z pewnością inni forumowicze mają tu większe kwalifikacje i mogliby coś dodać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Than_Junior Opublikowano 23 Listopada 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2014 @@sewa, czujnik przeplywu powietrza powinien zniwelowac roznice i umozliwic odpowiednie dostosowanie mieszanki - takze wg tego bloga zaszkodzic moze zmiana srednicy w miejscu gdzie znajduje sie ten czujnik, czyli za filtrem powietrza. Czyli nie dotyczy to tego przypadku To co mnie przekonuje, to ich test z calkowicie wymontowanym filtrem i obudowa i fakt, ze nie zyskali przez to absolutnie nic Czyli nie ma co sie bawic w jakies udoskonalenia bo i tak juz jest super. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sewa Opublikowano 23 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2014 Celem, dla którego modyfikuje się kolektor dolotowy, jest dostarczenie większej ilości powietrza do silnika. Z powyższego bloga wnioskuję że czujnik oraz ECU mogą w pewnym, wąskim zakresie, dostosować się do zmian w mieszance. Tym niemniej dla uzyskania wyczuwalnej poprawy, modyfikację kolektora powinno uzupełnić przeprogramowanie ECU. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrr_ Opublikowano 1 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2014 Da się jakoś w systemie zablokować funkcję uchylania szyby po otwarciu drzwi? W salonie mnie Pan zapewniał, że nie powinno być z tym problemu, jednak weekendowe temperatury potwierdziły moje przypuszczenia - szyby zamarznięte, mechanizm się zacina i po jeździe nie dosuwa szyby, trzeba go resetować. Jak nie to pewnie będę musiał tej metody spróbować: http://www.ft86club.com/forums/showthread.php?t=25229 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
giepa Opublikowano 1 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2014 Jak wam sie autka spisują zimową porą? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się