Skocz do zawartości

Dlaczego Subaru "staje bokiem" ?


owoc666

Rekomendowane odpowiedzi

Krzysiek_WAWA, a to standard... maja slaby wzrok i nie widza co to za marka chyba ... mysla, ze wapdasz w poslizg

 

Ja tak miałem to baba w golfie zaczeła się po głowie stukać... Nie wiem czy to do mnie czy do tego styłu :mrgreen:

 

tak właściwie mamy lepiej niż reszta subarowców - bo my mamy 100/100

8) aby raz się czuje lepszy 8) pewnie do czasu napotkania kolejnej imprezy :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 68
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Czyli owoc jest niepoprawny politycznie bo mu staje na lewo a reszcie na prawo lub dęba (ach Ci niezdecydowani), tak ?

 

tak właściwie mamy lepiej niż reszta subarowców - bo my mamy 100/100

8) aby raz się czuje lepszy 8) pewnie do czasu napotkania kolejnej imprezy :wink:

 

Nie może być 100/100, bo wtedy slinik musiał by dawać 200 (%) a daje 100, czyli macie 50/50 czyli, o zgrozo, tak jak Imprezy :mrgreen:

 

QL, rusz szybko na śniegu a nie na asfalcie, wtedy będziesz wiedział jakie poglądy ma twoje auto.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam dwie wlasne teorie na temat skrecania na sliskim przy ostrym ruszaniu.

W mojej okolicy wiekszosc waskich drog (jeden pas w jedna strone, albo "poltorej pasa" - oficjalnie jest jeden ale mozna jechac dwoma autami obok siebie), sa tak budowane ze na srodku jest gorka i schodzi na dol do kreweznika, tak aby woda mogla splywac z drogi. Jak jest snieg albo lod to bardzo latwo doprowadzic do tego ze tyl zjezda na dol do kraweznika. Jesli sie z kims scigam w takich warunkach, to najczesciej zjezdam do kraweznika i opieram sie tylnym kolem o niego.

Kolejna przyczyna moze byc brak szpery z przodu w WRX. Jesli sie komus udalo kiedykolwiek przypalic gume na suchym to prawie zawsze dym leci z przedniego prawego kola, lewe kolo kreci sie wtedy wolniej. Tak samo jest na sliskim, tylko wtedy nie widac dymu, to prawe przednie kolo kreci sie szybciej niz pozostale 3 i zaczyna mocniej ciagnac ta strone auta do przodu powodujac ze tyl ucieka na prawo.

Przyczyna tego wszystkiego jest to ze przy ostrym ruszaniu caly silnik, skrzynia i dyferencjal skrecaja sie w jedna strone, dociazajac i odciazajac jedna ze stron auta. Pomuc moga chyba sztywniejsze mocowania silnika, skrzyni i dyfra oraz sztywniejszy zawias.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1. Dużo z tego to drogi - 99% dróg w Polsce jest krzywa.

2. Rzeczywiście kieruynek wału ma wpływ ale w aucie taim jak Imprezaa sądze że minimalny

3. niewielkie odchylenie geometrii da taki efekt

4. To o czym pisał Kuba

5. Trudno na odległośc ocenić co to znaczy "staje bokiem", może to nic istotnego ;-)

 

6. Rzeczywiście czterołap w ruchu miejskim to szok dla wsyztskcih ja wcozraj się spieszyłem a cała wawa poruszała się tak wolno że nie mogłem wsadzić 2 biegu jadąc z akimś wiec był slalom gigant miedzy obiektami stacjonarnymi i rally-show na stacji benzynowej, przedziwnie się ludzie patrzyli. nie tez tyl wozi, zwykle w lewo ale nie zawsze, a jak rpzesadze to całe auto płynie slajdem ;-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I oto jest pytanie. Czy STI (bez DCCD) też "staje", czy rusza prosto ?

Z drugiej strony... Przemeq pisał, że jego STI też ściąga w prawo, a inny rozdział przód/tył chyba nie ma na to wpływu, więc to by eliminowało teorię braku szpery...

http://media.putfile.com/RSTi-0--to-120 ... ear-135mph

 

nie ma dccd, i widzisz jak ladnie trzeba kontrowac?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie calkiem to prawda...ja np mam 35/65, a jak masz dccd ustawionie na auto, to juz roznie moze byc. A i tak staje bokiem....dlatego trzeba kontrowac i ma sie spokoj.

 

 

 

ale w temacie byl WRX i Legacy, a one maja 50/50 :)

 

 

P.S. co masz w tej Imprezie, ze przy zmianie biegow robi tak fajnie "klik"? :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie calkiem to prawda...ja np mam 35/65, a jak masz dccd ustawionie na auto, to juz roznie moze byc. A i tak staje bokiem....dlatego trzeba kontrowac i ma sie spokoj.

 

 

 

ale w temacie byl WRX i Legacy, a one maja 50/50 :)

 

 

P.S. co masz w tej Imprezie, ze przy zmianie biegow robi tak fajnie "klik"? :D

 

short shifter...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

o ja p...................

 

Wy to jednak tak na serio???

 

ja to mam silnik w poprzek to mi nie sciąga w żadną :mrgreen:

 

przełozcie se motorki tak zeby wał był w poprzek auta to pewnie bedziecie wtedy mieli zgryz

 

czemu bardziej siada przod abo tył.......

 

:mrgreen::P:D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...