ogs Opublikowano 19 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2006 Tak sobie mysle, ze wystarczy delikatnie zle ustawiona zbieznosc i juz bedzie stawalo zawsze w ta sama strone bo czymajac prosto kierownice na starcie mozemy miec minimalnie skrecone kola... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Witek Opublikowano 19 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2006 ....ale to by oznaczalo, ze w Australii woda splywa w druga strone! Tam w ogóle nie spływa, bo wszyscy chodzą do góry nogami PS. Tak. Niby dlaczego ? W Australi woda powinna spływać w tą samą stronę. Wszędzie powinna spływać w tą samą stronę. Czy te wasze Subaru zaczynają się kręcić w tą samą stronę co woda w klozecie ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Than_Junior Opublikowano 19 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2006 Wogole to najlepiej chyba by bylo sprawdzic na lodzie i porownac pare samochodow. Nie chce mi sie wierzyc, ze wynika to ze zlej zbierznosci. OGS, sprobuj ostrowac z osoba o zblizonej masie do Twojej na prawym fotelu - ciekawe jaki bedzie rezultat :?: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 19 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2006 Ciekawe czy na kierunek poślizgu ma kierunek obracania się wału napędowego, zupełnie coś jak w samolotach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ogs Opublikowano 19 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2006 Jak znajde zalodowacialy placyk to poprobuje... Dzisiaj (ale to zanim przeczytalem tego posta) krecilem sie pod Geantem... ale ochrona mnie przegonila... ale ludzie mieli atrakcje przynajmiej Fajnie bylo slisko - z miejsca krecil sie w kolko 8) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
panklex Opublikowano 19 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2006 O tym że woda w kiblu kręci się na jednej półkuli w jedną stronę a na drugiej w drugą zastanawiał się coriolis (nie pamiętam jak się pisze) i naukowo to wyjaśnił. A co do zarzucania tyłem w jedną stronę to wszystko ma naukowe wyjaśnienie. Po pierwsze sposób jazdy, możesz tego nie zauważać i dawać skręcając w prawo bardziej w gwizdek ( zauważcie jak się kręcicie po placyku i bączki kręcicie bezwiednie zazwyczaj robimy to w lewo bo dla kierowcy bezpieczniej), kolejna sprawa jadąc ośnieżoną drogą mając zakręt lewy gdy zaczyna wynosić tył opony wjeźdzają na rozjeźdzony śnieg przy poboczu, gdy skręcasz w prawo wynosi cię w lewo na oblodzony wyślizgany srodek jezdni. Mnie np wynosi zawsze na zakrętach w prawo ale szybciej je pokonuje niż lewe bo boje się że mnie wyniesie i przydzwonie czołowo w kogoś, zauważył to dopiero pasażer obserwator. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ogs Opublikowano 19 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2006 panklex, ale mysmy pisali o stawaniu bokiem przy starcie! na prostej... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
panklex Opublikowano 19 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2006 Sorry niedoczytałem dokładnie Co za skucha.Jak nie-dźwiedź to niewiem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemeq Opublikowano 19 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2006 bo czymajac prosto He, he - Krakusy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ywone Opublikowano 19 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2006 wprawdzie nie mam takiego wyczynowca jak Wy , ale byłam sprawdzić jak to jest no więc mój Justy startuje równo jak po sznurku ( tylko ja w środku) potem próbował sam mój chłop (waga 90 kg) i też jechał prosto start na obrotach ok 4 tys. niestety nie wiem jaki mam podział napędu P.S. u mnie woda w kiblu kręci w prawo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gr1zly Opublikowano 19 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2006 staje bokiem bo chcemy zeby stawal i to jest w nim piekne Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ogs Opublikowano 19 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2006 bo czymajac prosto He, he - Krakusy... ne Krakusy tylko he, he - OGS... sam kogos ostatnio poprawialem za tego samego typu blad :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WRC fan Opublikowano 19 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2006 Dlaczego Subaru "staje bokiem" ? Ten typ tak ma 8) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Witek Opublikowano 19 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2006 Sprawdziłem przed chwilą WRXa... tył zaczyna wyprzedzać przód prawą stroną czyli oczywiście mam ianczej niż wszyscy Jechałem sam próbowałem kilka razy podrząd i za każdym razem tak było. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
QL Opublikowano 19 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2006 a ja sprawdziłem libero. dałem gazu.....no wiecie nie mam obrotomierza, pusciłem sprzegło............... i jazda!!!!!!!!!!! podniósł przednie kółka, tak na dystansie 3 m..... myślicie że to dlatego że tam jest silnik z tyłu??? ale odjazd, ludziska sie gapili !!!! zaznaczam ze zrobiłem to na suchym asfalcie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Than_Junior Opublikowano 19 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2006 ROTFL!!! MUSISZ TO N.A.G.R.A.C.! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
panklex Opublikowano 19 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2006 Uwaga mamy dragstera na forum !!!!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Witek Opublikowano 19 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2006 a ja sprawdziłem libero. (...) podniósł przednie kółka, tak na dystansie 3 m..... (...) ale odjazd, ludziska sie gapili !!!! (...) To już wiadomo dlaczego OGS chce (chciał ?) kupić Libero. Takiego lansu to nawet STI nie da (bez większych modyfikacji) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RadRSTI Opublikowano 19 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2006 rozdzial momentu jest 50/50.....przy ruszaniu obciazony jest bardziej tyl.....jako pewnie cos z tego wynika.... :roll:....mamy tu studentow AGH - niech oni cos wymysla :wink: Ale to zjawisko chyba ogolnie wystepuje przy AWD... Nie calkiem to prawda...ja np mam 35/65, a jak masz dccd ustawionie na auto, to juz roznie moze byc. A i tak staje bokiem....dlatego trzeba kontrowac i ma sie spokoj. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ogs Opublikowano 19 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2006 QL... nagraj to! Musze to zobaczyc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
huzar105 Opublikowano 19 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2006 wprawdzie nie mam takiego wyczynowca jak Wy , ale byłam sprawdzić jak to jest no więc mój Justy startuje równo jak po sznurku ( tylko ja w środku) potem próbował sam mój chłop (waga 90 kg) i też jechał prosto start na obrotach ok 4 tys. niestety nie wiem jaki mam podział napędu P.S. u mnie woda w kiblu kręci w prawo W justy też nie jest 50/50? QL... nagraj to! Musze to zobaczyc Jestem za! Za to umnie prezważnie staje na prawo (od dziecka ) jednak zobaczyłem, że robie korekty samoistnie 8) tydzień próbowałem to wyczuć :| Nie to jak być głabem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WiS Opublikowano 19 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2006 OGSowi też staje bokiem -. a co na to szanowna małżonka :?: Ja to - co!? ...jest zawsze u boku męża!!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
QL Opublikowano 19 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2006 Huzar: nie wiem jak Ci to powiedziec..... ale poniewaz w justy i libero nie mamy sprzegieł - tzn technicznie mamy to co zesprzegla, ale nie w sensie jakis poslizgowych urządzonek regulujących siłę napedową - tylko złączony napęd na stałe, to nie wiem jak to podzielić.... tak właściwie mamy lepiej niż reszta subarowców - bo my mamy 100/100 - a oni tylko 50/50. ha. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzysiek_WAWA Opublikowano 19 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2006 Mi BB ucieka w prawo (to porządna dziewczyna, nie skacze na lewo ), ale nic nie muszę nawet robić, bo się włącza DCCD i robi wszystko za mnie 8). Przemeq, ja nie mam DCCD, i moj te ucieka na prawo, w szczególności przy ostrym przyśpieszaniu. Ale jeszcze lepszy efekt jest jak człowiek jedzie sobie spokojnie tak kolo 50-60 na sniegu/lodzie, za nim sznur aut, lekki szeroki zakręt, po wyjściu z zakrętu dodaje się trochę gazu, tak aby tył stanoł lekko bokiem, a wszyscy za toba nagle sie hamują do 20 i tak jadą dalej, a ty jedziesz z pełną kontrolą 50 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ogs Opublikowano 19 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2006 Krzysiek_WAWA, a to standard... maja slaby wzrok i nie widza co to za marka chyba ... mysla, ze wapdasz w poslizg 8) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się