Jump to content

Dlaczego Subaru "staje bokiem" ?


owoc666
 Share

Recommended Posts

Tak się zacząłem zastanawiać.

 

Dlaczego przy dynamicznym ruszeniu (w Legacu dopiero na śniegu, ale np. w WRXie OGSa już na mokrym) auto "staje bokiem"..? I to zawsze w tą samą stronę.

 

Co jest? Źle wyważone? Zła geometria? Czy inne czynniki?

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 68
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

He he - a zawsze jeździsz samochodem w dwie osoby o identycznej wadze? Czy zazwyczaj jesteś tam sam, jako kierowca?

 

No to już masz odpowiedź, dlaczego to jest zawsze w jedną stronę... :twisted:

 

Szczególnie, że pewnie jak jeździsz z rodzicami, to pewnie nie ruszasz tak dynamicznie, by postawiło samochód bokiem :mrgreen:.

Link to comment
Share on other sites

Szczególnie, że pewnie jak jeździsz z rodzicami, to pewnie nie ruszasz tak dynamicznie, by postawiło samochód bokiem :mrgreen:

 

:mrgreen:.

 

owoc666, a boczek ucieka ci zawsze od strony kierwcy?

 

Nie rozumiem.

 

Dupa wyjeżdża na lewo od mojego fotela.

Link to comment
Share on other sites

A ja owszem :D ......tzn ruszam ostro, ale samochodu nie stawia :wink: (chodzi o ruszanie z rodzicielami na pokladzie...)

 

Ja ostatnio rodzicielce pokazywałem, jak fajnie można Legacem stanąć bokiem na śniegu - i bez problemu wrócić do poprzedniego toru jazdy. Było ok, dopóki w pewnym momencie nie przegiąłem - tak, że stanąłem prawie w poprzek drogi :twisted:.

 

Mówiła, że jej to już się raz, nieświadomie zdarzyło - i wcale się jej nie podobało.

Link to comment
Share on other sites

pomijając powyższe podpowiedzi masz następujace możliwości:

 

1. założyłeś odwrotnie oponę kierunkową na tyle

 

2. ktoś Ci kabelki zamienił i rozdziela 50/50 tyle ze nie na przód / tył a na prawo / lewo

 

3. tylny dyfer masz do góry nogami założony i koło talerzowe jest nie z tej strony co konstruktorzy przewidzieli więc satelity gupieją i bardziej jedno koło ciągnie niż drugie

 

aha i mam pytanie: auto ucieka na lewo od Twoje fotela ale jak patrzysz od przodu, czy jak siedzisz przodem do jazdy?

Link to comment
Share on other sites

przypomina mi to rubryke w karcie zdrowia, z ktora nam kazali w klasie maturalnej isc do lekarza: "odchylenie rozwoju plciowego wg. Bernera" (czy jakiegos innego faceta)

Niezlesmy sie nameczyli, zeby w koncu stwierdzic, ze to jednak nie katomierzem trzeba.... ale jak dokladnie to dalej nie wiem :roll:

Link to comment
Share on other sites

OGSowi też staje bokiem -.

a co na to szanowna małżonka :?:

 

 

 

 

sorry nie mogłam sie powstrzymać :mrgreen:

 

A co jej do tego? :mrgreen:

 

A co do samochodu :wink: - to faktycznie samochod staje bokiem zawsze zgodnie ze wskazowkami zegara... a moze przypadek? :roll:

Link to comment
Share on other sites

Tak się zacząłem zastanawiać.

 

Dlaczego przy dynamicznym ruszeniu (w Legacu dopiero na śniegu, ale np. w WRXie OGSa już na mokrym) auto "staje bokiem"..? I to zawsze w tą samą stronę.

 

Co jest? Źle wyważone? Zła geometria? Czy inne czynniki?

 

Hmmm, mi staje w dwie strony ;P (bez skojarzeń) :wink: :wink: :wink:

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...