turdziGT Opublikowano 28 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2011 Mam pytanko , jaka jest wlasciwa temperatura oleju dla 2.0 litrowego silnika turbo.Jest ktos w stanie okreslic jakies ramy do jakiej temp. mozna bezpiecznie uzytkowac auto a przy jaie powinno sie schlodzic olej. Dzieki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
socko Opublikowano 28 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2011 Pewnie zasadne byloby tez pytanie, gdzie te temperature mierzysz... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzesiek_67 Opublikowano 28 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2011 turdziGT, Paweł, na mieście mówią, że do 120st.C. Przy tej temperaturze (notabene nigdy mi się nie udało jej osiągnąć w zmodzonej jednostce EJ205, nawet przy długotrwałym pałowaniu w gorący dzień) warto odpuścić i schłodzić. A minimalna od której zaczynamy zabawę to 80C. Czyli zakres użytkowy temperatur oleju od 80C do 120C. Pozdrawiam Grzegorz PS. Czujnik oczywiście w trzech rekomendowanych miejscach - lewa głowica (ta nie od trubo ), brok (front jednostki pod alternatorem i obudową rozrządu) lub blok (prawa część - ta od trubo , pod dolotem). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 28 Listopada 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2011 Pewnie zasadne byloby tez pytanie, gdzie te temperature mierzysz... aaa tego to trzeba by zapytac Audi , bo w tak nudnym dupowozie jak A4 mozna spobie aktywowac w ukrytym menu lap timer z temperatura oleju a gdzie ona jest mierzona to juz ciezko powiedziec. Grzesu a jaka masz masz temp. podczas zupenie normalnej jazdy bez palowania ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzesiek_67 Opublikowano 28 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2011 Grzesu a jaka masz masz temp. podczas zupenie normalnej jazdy bez palowania ? 90C - 95C, stabilne jak zdrowy drut Pozdrawiam Grzegorz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lewen Opublikowano 28 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2011 U mnie w miescie 80-95 stopni. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 28 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2011 aaa tego to trzeba by zapytac Audi , bo w tak nudnym dupowozie jak A4 mozna spobie aktywowac w ukrytym menu lap timer z temperatura oleju a gdzie ona jest mierzona to juz ciezko powiedziec. w misce olejowej, zintegrowany z czyjnikiem poziomu oleju , w RS4 przy pełnym bucie w lecie miał 120 st. , na torze kiedyś doszedłem do 135st i na tym poprzestałem :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 28 Listopada 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2011 I see no to juz jakis obraz mam. carfit, a nie pamietasz jaka miales przy zwyklej jezdzie :?: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 28 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2011 carfit, a nie pamietasz jaka miales przy zwyklej jezdzie :?: nie pamietam.......zwykłej jazdy :wink: przecietnie ok90-95 st. w rs4 był ogranicznik , że jak temp. oleju nie przekroczyła 70st, to było odciecie przy 6tys/obr :roll: i nie pozwoliło dalej krecić Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 28 Listopada 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2011 nie pamietam.......zwykłej jazdy no tak glupie pytanie zadalem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
młody_001 Opublikowano 8 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2017 Witam serdecznie, Trochę odgrzebie temat Forester SF Sturbo (seria) z lpg Wskaźnik temp. oleju (Auto Gauge) przy normalnej jeździe miejskiej ostatnimi czasy dochodzi do 110-115stC (czujnik obok IC), wcześniej zawsze max 95stC Podczas trasy 2x150 km i prędkościach 140-160/h dobiłem do 120stC ale po zwolnieniu spadło szybko 110stC Temp. płynu chłodniczego zawsze stała, nawet nie drgneła przy tych 120stC I druga sprawa, konsumpcja oleju, przy normalnej jeździe praktycznie znikoma, minimalna dolewka co 1500-2000 km ale podczas ww trasy łyknął 300-400ml Dodam tylko ze olej 5w40, zostało około 2000 km do wymiany Jakieś pomysły? A może po prostu jestem przewrażliwiony Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
respect Opublikowano 9 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2017 Jedź ,podepnij pod kompa, i sprawdź temp. cieczy. Wskaźnik na tablicy może stać , a temp. rosnąć do jeszcze dopuszczalnych rozmiarów- taką charakterystykę ma wskaźnik. MOże się lekko przegrzewać ,jeśli się coś nagle zmieniło. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się