Pablo2 Opublikowano 21 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2011 Czy jest znacząca różnica jeżeli chodzi o przekładnię kierowniczą między STi a WRX ? Czy jest dużo krótsza ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawlo20 Opublikowano 21 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2011 chyba o pół obrotu,w każdym razie przekładnia w STI ma 2,5 obrotu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kubeusz Opublikowano 21 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2011 chyba o pół obrotu,w każdym razie przekładnia w STI ma 2,5 obrotu a ile frajdy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bzyq Opublikowano 21 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2011 chyba o pół obrotu,w każdym razie przekładnia w STI ma 2,5 obrotu U mnie w WRX na 100% nie ma 3 obrotów lock to lock - max 2,6 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawlo20 Opublikowano 21 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2011 chyba o pół obrotu,w każdym razie przekładnia w STI ma 2,5 obrotu U mnie w WRX na 100% nie ma 3 obrotów lock to lock - max 2,6 to super! masz przekładnie z STI :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pablo2 Opublikowano 21 Listopada 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2011 pół obrotu to już jest coś ... a jaki koszt używanej ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawlo20 Opublikowano 21 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2011 ciężko dostępna,ale ktoś tu na forum chyba ma na pozbyciu,musisz poszukać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kubeusz Opublikowano 21 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2011 pół obrotu to już jest coś ... a jaki koszt używanej ? różnie ale zasadniczo w okolicach 2-3 tys. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pablo2 Opublikowano 21 Listopada 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2011 oki ... dziękuję za info Pozdrawiam :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BartZ Opublikowano 22 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2011 pół obrotu to już jest coś ... a jaki koszt używanej ? różnie ale zasadniczo w okolicach 2-3 tys. Bliżej 2... :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kubeusz Opublikowano 22 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2011 pół obrotu to już jest coś ... a jaki koszt używanej ? różnie ale zasadniczo w okolicach 2-3 tys. Bliżej 2... :wink: oj tam, oj tam... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kameleon Opublikowano 23 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2011 ja niebawem u mnie będę wkładał - ja to jakiś hardcore 1,6 lock to lock prosto z czech... I tak sam jeżdżę a zawsze skupiony jestem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BartZ Opublikowano 23 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2011 ja niebawem u mnie będę wkładał - ja to jakiś hardcore 1,6 lock to lock prosto z czech...I tak sam jeżdżę a zawsze skupiony jestem :shock: No to teraz będziesz musiał być skupiony 3x bardziej... Swoją drogą nieźle pojechałeś... 8) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Trolololo Opublikowano 23 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2011 też bym coś takiego wsadził, bo coraz wiekszego lenia mam do kręcenia A czy pompa wspomagania wymaga jakiś zmian by poprawić wydajność ? Bo jak zakladam bedzie musiala wlozyc wiekszego wysiłku ? Czy w ogole nie sa wymagane przeróbki ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wera Opublikowano 26 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2011 też bym coś takiego wsadził, bo coraz wiekszego lenia mam do kręcenia A czy pompa wspomagania wymaga jakiś zmian by poprawić wydajność ? Bo jak zakladam bedzie musiala wlozyc wiekszego wysiłku ? Czy w ogole nie sa wymagane przeróbki ? Wydaje mi się Vasquez, że chodzi chyba bardziej o przełożenia w przekładni , wydajność pompy pozostaje bez zmian :roll: , Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Trolololo Opublikowano 29 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2011 to ja rozumiem, tylko czy krótsza przekładnia, wpłynie negatywnie na wydajność pompy i czy bedzie musiała włożyć wiekszy wysiłek :wink: np: czy moze w pewnym momencie zabraknąć wspomagania ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kubeusz Opublikowano 29 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2011 edit Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jacky X Opublikowano 13 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2011 Żeby mieć przekładnię z STI w GT trzeba spawać krzyżak. A nie można przełożyc całej kolumny kierowniczej z krzyżakiem, nie pasuje ???? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gates Opublikowano 13 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2011 STI ok. 2,5 obrotu WRX ok. 3 obroty zwykla impreza ok. 3,5 obrotu Dotyczy imprezy GD, nie wiem jak w starszych to wyglada, ale pewnie podobnie. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ferdek Opublikowano 13 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2011 WRX ma ok 2,8 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Biluch Opublikowano 13 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2011 ja niebawem u mnie będę wkładał - ja to jakiś hardcore 1,6 lock to lock prosto z czech...I tak sam jeżdżę a zawsze skupiony jestem gdzie można dorwać taką przekładnie ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ferdek Opublikowano 13 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2011 ebay Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawlo20 Opublikowano 13 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2011 ebay podeślesz linka? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ferdek Opublikowano 13 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2011 http://www.ebay.com/itm/COLEMAN-MACHINE ... 0603815623 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawlo20 Opublikowano 13 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2011 http://www.ebay.com/itm/COLEMAN-MACHINE-STEERING-QUICKENER-2-1-PRO-LITE-2-BOLT-/200603815623 ciekaw jestem jak to działa :?: są tylko uniwersalne? Trochę drutowania jest,jakoś moja wyobrażnia przestrzenna nie ogarnia miejsca montażu tego urządzenia.Pewnie gdzieś nad pedałami :!: :?: i trzeba ciąć kolumne :?: :!: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się