ferdek Opublikowano 13 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2011 Trzeba ciąć ,spawać i inne druciarskie metody zastosować ,co dla 85% użytkowników tego forum jest hańbą i zbrodnią Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawlo20 Opublikowano 13 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2011 Trzeba ciąć ,spawać i inne druciarskie metody zastosować ,co dla 85% użytkowników tego forum jest hańbą i zbrodnią Spokojnie ja do nich nie należę,ale za nim na coś się zdecyduje,muszę najpierw to ogarnąć w głowie.Jest to jakieś wyjście,biorąc pod uwage,ze używana przekładnia 2,5 obr.kosztuje nawet 2,5 tys. ps. dla 85% użytkowników hańbą i zbrodnią jest założenie dystansu o gubości 5mm,a co dopiero taki sadomasochizm Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ferdek Opublikowano 13 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2011 Ja już mam 4,2 mm ,teraz montuje takie ustrojstwo ,zaraz bana dostanę -- 13 gru 2011, o 20:29 -- Słyżałem ,ze ten quickener przy ostrym użytkowaniu np.w rallycrosie szybko luzy łapie ,ale mam nadzieję ,że w normalnej eksploatacji i nie bardzo ekstremalnym upalaniu do końca zimy wytrzyma :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawlo20 Opublikowano 13 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2011 no właśnie tu pojawia się problem...małe luzy na przekładni+małe luzy na quickenerze= dupny luz Ja wykorzystuje auto tylko na asfalcie,dodatkowo po zmianie zawieszenia będzie na negatywie,więc lipton :| Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ferdek Opublikowano 13 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2011 Więc ratuje Cię Qrack ,spec C lub to coś coKameleon, kupił w Czechach ,też czekam na info co to i za ile ,bo prędzej czy później quickener ducha wyzionie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawlo20 Opublikowano 13 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2011 Czesi robią najlepsze kłowe skrzynie biegów,więc przekładnie kierownicze pewnie też czekamy :!: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jacky X Opublikowano 13 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2011 Może mi ktoś odpowiedzieć czy zamiast spawać krzyżak GT/STI można wziąć kolumne kierowniczą z STI ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kameleon Opublikowano 13 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2011 co do dystansów 5mm -mam takie od roku i działa jak ulał z aprykami z 5x100 i łożyska żyją... ja też nie chciałem ale działa i nie widać... Co do przekładni to niebawem ruszę ten temat bo po drodze parę $ mi poszło na inne cele Niebawem będę to ogarniał pomimo hardcoreu podczas użytkowania tego na drodze w trasach... Z tego co wiem to koszt to ok. 3 - 3,5 kPLN... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ferdek Opublikowano 14 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2011 Kameleon, możesz dać jakis namiar na te przekładnie ,bo kolega jest w trakcie przekładania EVO V i chce mieć przełożenie takie jak w serii lub szybsze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 14 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2011 Trzeba ciąć ,spawać i inne druciarskie metody zastosować ,co dla 85% użytkowników tego forum jest hańbą i zbrodnią Ferdek tu nie chodzi o hańbę czy nie, ja ten patent widziałem z 5 lat temu już, i jakby to było takie dobre , to zwyczajnie by było popularne, a nie jest , pomijam fakt przerabiania, i kombinowania, ale nie daj Bóg jak za którymś razem coś nie zadziała , lub sie urwie, zatrze itp. przy większej prędkości , nawet nie chce wiedzieć co może sie stać -- 14 gru 2011, o 09:44 -- Może mi ktoś odpowiedzieć czy zamiast spawać krzyżak GT/STI można wziąć kolumne kierowniczą z STI ? oczywiście że tak, i działa bez kombinacji :roll: -- 14 gru 2011, o 09:46 -- Czesi robią najlepsze kłowe skrzynie biegów,więc przekładnie kierownicze pewnie też czekamy :!: zawsze myslałem że australijczycy ( MODENA ) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
siekla Opublikowano 14 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2011 Może mi ktoś odpowiedzieć czy zamiast spawać krzyżak GT/STI można wziąć kolumne kierowniczą z STI ? do Forka SF5 podeszło w ten sposób, więc do GT-ka też się pewnie da Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 14 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2011 do Forka SF5 podeszło w ten sposób, więc do GT-ka też się pewnie da Da sie , ale to nie jest plug&play Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
siekla Opublikowano 14 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2011 do Forka SF5 podeszło w ten sposób, więc do GT-ka też się pewnie da Da sie , ale to nie jest plug&play to zainteresowanych odsyłam do tego Pana Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
castrol Opublikowano 14 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2011 jacky muszisz przelozyc srodek z kolumny z sti lub wrx do kolumny z gtka i bedzie wszystko gralo nie trzeba ciac ani spawac krzyzaka. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hogi Opublikowano 14 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2011 Może mi ktoś odpowiedzieć czy zamiast spawać krzyżak GT/STI Życie Ci nie miłe? :shock: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mareq Opublikowano 14 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2011 My jesteśmy na etapie wykonywania szybkiego magla, będzie posiadał parametry maglownicy z WRC P2000 i kosztował polowe tego co QRACK, w styczniu/lutym zaczniemy to testować i myślę ze koło kwietnia będzie ogólnodostępna. Cześci mechaniczne są już wykonane, obecnie dobieramy uszczelki. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jacky X Opublikowano 14 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2011 Może mi ktoś odpowiedzieć czy zamiast spawać krzyżak GT/STI Życie Ci nie miłe? :shock: Możesz rozwinąć swą myśl ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 14 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2011 My jesteśmy na etapie wykonywania szybkiego magla, będzie posiadał parametry maglownicy z WRC P2000 i kosztował polowe tego co QRACK, w styczniu/lutym zaczniemy to testować i myślę ze koło kwietnia będzie ogólnodostępna. Cześci mechaniczne są już wykonane, obecnie dobieramy uszczelki. Pozdrawiam A dasz na nią gwarancję , atest , homologację ? bo zrobic coś zawsze można , do zastosowania w sporcie, na torze , itp gorzej jak to wyjedzie na drogę publiczną i się stanie krzywda jakaś, bo np. ktoś coś zrobił, tylko materiał nie wytrzymał :roll: bo miało być tanio :roll: Zawsze i wszędzie jestem przeciwnikiem takich rozwiązań , jak tego typu przekładnie, hamulce z innych aut z przewierconymi otworami, felgi z innymi parametrami itp. Z silnkiem/skrzynią/nadwoziem można sobie grzebać, najwyżej sie zepsuje, natomiast tego typu rzeczy które mają bezpośredni wpływ na bezpieczeństwo i prowadzenie auta , nigdy Ja wiem że niektóre rzeczy działają , i ludzie na tym jezdzą i nic sie nie dzieje ( oby ) ale na spawanym drążku, czy wahaczu też ludzie jezdzą, tylko czasami to pewnego momentu :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mazuras Opublikowano 14 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2011 Może mi ktoś odpowiedzieć czy zamiast spawać krzyżak GT/STI można wziąć kolumne kierowniczą z STI ? Od miesiąca mam magla z STI 2007 i nic nie trzeba ciąć ani spawać. Wymaiary krzyżaków są takie same i z dwóch robimy jeden... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mareq Opublikowano 14 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2011 My jesteśmy na etapie wykonywania szybkiego magla, będzie posiadał parametry maglownicy z WRC P2000 i kosztował polowe tego co QRACK, w styczniu/lutym zaczniemy to testować i myślę ze koło kwietnia będzie ogólnodostępna. Cześci mechaniczne są już wykonane, obecnie dobieramy uszczelki. Pozdrawiam A dasz na nią gwarancję , atest , homologację ? bo zrobic coś zawsze można , do zastosowania w sporcie, na torze , itp gorzej jak to wyjedzie na drogę publiczną i się stanie krzywda jakaś, bo np. ktoś coś zrobił, tylko materiał nie wytrzymał :roll: bo miało być tanio :roll: Zawsze i wszędzie jestem przeciwnikiem takich rozwiązań , jak tego typu przekładnie, hamulce z innych aut z przewierconymi otworami, felgi z innymi parametrami itp. Z silnkiem/skrzynią/nadwoziem można sobie grzebać, najwyżej sie zepsuje, natomiast tego typu rzeczy które mają bezpośredni wpływ na bezpieczeństwo i prowadzenie auta , nigdy Ja wiem że niektóre rzeczy działają , i ludzie na tym jezdzą i nic sie nie dzieje ( oby ) ale na spawanym drążku, czy wahaczu też ludzie jezdzą, tylko czasami to pewnego momentu :roll: Carfit otwórz się na nowe rozwiązania , w Polsce są naprawdę dobrzy fachowcy, którzy są wstanie dobrać materiał ,i wiedzą jak go obrobić. Nie robimy tego szlifierką w szopie. Nawet w Lublinie jest takie zaplecze narzędziowe że jak sobie coś wymyslisz, położysz kase to to dostaniesz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 14 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2011 Carfit otwórz się na nowe rozwiązania Marek proszę Cie .... jak ja jeździłem na tor Lublin upalać , dobrym sprzętem i z nowymi rozwiązaniami , to Ty tam dopiero chorągiewką machałeś :roll: więc w Twoich ustach to naprawdę trochę zabawnie brzmi :wink: Co do nowych rozwiązań i fachowców itp. to temat rzeka , i jedne są dobre, drugie złe , przykład pierwszy lepszy z brzegu , customowe pancerne półosie do przeszczepu skrzyni 6B ( niby pancerne, profi zakład, najlepsi w Polsce itd ) a urywają sie jak zapałki , ale to tylko połós, i auto nie pojedzie najwyżej, gorzej jak sie ta przekładnia rozleci, w najgorszym momencie :roll: Zapytaj PKociała co sądzi na temat nowych przekładni qrack :roll: -- 14 gru 2011, o 20:56 -- z dwóch robimy jeden... krzyżaki fabrycznie są nierozbieralne :roll: , wiec żeby zrobić z dwóch jeden , musisz je rozebrac a potem kombinowac :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mareq Opublikowano 14 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2011 Carfit otwórz się na nowe rozwiązania Marek proszę Cie .... jak ja jeździłem na tor Lublin upalać , dobrym sprzętem i z nowymi rozwiązaniami , to Ty tam dopiero chorągiewką machałeś :roll: więc w Twoich ustach to naprawdę trochę zabawnie brzmi :wink: Co do nowych rozwiązań i fachowców itp. to temat rzeka , i jedne są dobre, drugie złe , przykład pierwszy lepszy z brzegu , customowe pancerne półosie do przeszczepu skrzyni 6B ( niby pancerne, profi zakład, najlepsi w Polsce itd ) a urywają sie jak zapałki , ale to tylko połós, i auto nie pojedzie najwyżej, gorzej jak sie ta przekładnia rozleci, w najgorszym momencie :roll: Zapytaj PKociała co sądzi na temat nowych przekładni qrack :roll: Ja do Ciebie grzecznie a Ty mi wyskakujesz z chorągiewkami... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 14 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2011 Ja do Ciebie grzecznie a Ty mi wyskakujesz z chorągiewkami... A to coś złego :?: , każdy od czegoś zaczynał :roll: , ja np. w wieku 19 czy 20 lat , to mój początek z motoryzacją zaczął sie od czyszczenia aut w salonie Renault serio :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mareq Opublikowano 14 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2011 Ja do Ciebie grzecznie a Ty mi wyskakujesz z chorągiewkami... A to coś złego :?: , każdy od czegoś zaczynał :roll: , ja np. w wieku 19 czy 20 lat , to mój początek z motoryzacją zaczął sie od czyszczenia aut w salonie Renault serio :roll: Zasugerowałeś swoim postem że nie mam pojęcia o czym mówię, otwórz wiem doskonale i taki magiel (pod kątem mechanicznym/wytrzymałościowym) w porównaniu z projektami zrealizowanymi na politechnice to pryszcz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 14 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2011 Ja do Ciebie grzecznie a Ty mi wyskakujesz z chorągiewkami... A to coś złego :?: , każdy od czegoś zaczynał :roll: , ja np. w wieku 19 czy 20 lat , to mój początek z motoryzacją zaczął sie od czyszczenia aut w salonie Renault serio :roll: Zasugerowałeś swoim postem że nie mam pojęcia o czym mówię, otwórz wiem doskonale i taki magiel (pod kątem mechanicznym/wytrzymałościowym) w porównaniu z projektami zrealizowanymi na politechnice to pryszcz. Marek , coś Ci powiem :roll: , między nami jest pewnie różnica ok 15 lat, moze wiecej, mniejsza o to, ja trochę w życiu naprawdę widziałem, i trochę przeżyłem , i ja z biegiem lat mam większe parcie na "świety spokój " i spokojny sen , jak eksperymentowac na kimś :roll: . Dla mnie możesz zrobić najlepszą przekładnie na świecie , ale wsadz ją proszę do swojego samochodu , i sam bądź królikiem doświadczalnym i to tylko na torze lub zamkniętym obiekcie A jeśli dla Ciebie to pryszcz jak mówisz, to mam nadzieję że też będzie pryszczem że dostaniesz jakiś na to certyfikat ITS-u lub coś w tym stylu, oraz będzie przeprowodzany szereg badań , w tym wytrzymałościowych I wtedy przy założeniu sprzedaży na poziomie 30 szt. rocznie, z pewnością to będzie biznesz życia :wink: Pomysłów Ci nie brakuje, ( gratuluje ) ale zejdz czasami na ziemie , i popatrz na to z innej strony Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się