Pablo2 Posted November 21, 2011 Share Posted November 21, 2011 Czy jest znacząca różnica jeżeli chodzi o przekładnię kierowniczą między STi a WRX ? Czy jest dużo krótsza ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pawlo20 Posted November 21, 2011 Share Posted November 21, 2011 chyba o pół obrotu,w każdym razie przekładnia w STI ma 2,5 obrotu Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kubeusz Posted November 21, 2011 Share Posted November 21, 2011 chyba o pół obrotu,w każdym razie przekładnia w STI ma 2,5 obrotu a ile frajdy Link to comment Share on other sites More sharing options...
bzyq Posted November 21, 2011 Share Posted November 21, 2011 chyba o pół obrotu,w każdym razie przekładnia w STI ma 2,5 obrotu U mnie w WRX na 100% nie ma 3 obrotów lock to lock - max 2,6 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pawlo20 Posted November 21, 2011 Share Posted November 21, 2011 chyba o pół obrotu,w każdym razie przekładnia w STI ma 2,5 obrotu U mnie w WRX na 100% nie ma 3 obrotów lock to lock - max 2,6 to super! masz przekładnie z STI :wink: Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pablo2 Posted November 21, 2011 Author Share Posted November 21, 2011 pół obrotu to już jest coś ... a jaki koszt używanej ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pawlo20 Posted November 21, 2011 Share Posted November 21, 2011 ciężko dostępna,ale ktoś tu na forum chyba ma na pozbyciu,musisz poszukać Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kubeusz Posted November 21, 2011 Share Posted November 21, 2011 pół obrotu to już jest coś ... a jaki koszt używanej ? różnie ale zasadniczo w okolicach 2-3 tys. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pablo2 Posted November 21, 2011 Author Share Posted November 21, 2011 oki ... dziękuję za info Pozdrawiam :wink: Link to comment Share on other sites More sharing options...
BartZ Posted November 22, 2011 Share Posted November 22, 2011 pół obrotu to już jest coś ... a jaki koszt używanej ? różnie ale zasadniczo w okolicach 2-3 tys. Bliżej 2... :wink: Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kubeusz Posted November 22, 2011 Share Posted November 22, 2011 pół obrotu to już jest coś ... a jaki koszt używanej ? różnie ale zasadniczo w okolicach 2-3 tys. Bliżej 2... :wink: oj tam, oj tam... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kameleon Posted November 23, 2011 Share Posted November 23, 2011 ja niebawem u mnie będę wkładał - ja to jakiś hardcore 1,6 lock to lock prosto z czech... I tak sam jeżdżę a zawsze skupiony jestem Link to comment Share on other sites More sharing options...
BartZ Posted November 23, 2011 Share Posted November 23, 2011 ja niebawem u mnie będę wkładał - ja to jakiś hardcore 1,6 lock to lock prosto z czech...I tak sam jeżdżę a zawsze skupiony jestem :shock: No to teraz będziesz musiał być skupiony 3x bardziej... Swoją drogą nieźle pojechałeś... 8) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Trolololo Posted November 23, 2011 Share Posted November 23, 2011 też bym coś takiego wsadził, bo coraz wiekszego lenia mam do kręcenia A czy pompa wspomagania wymaga jakiś zmian by poprawić wydajność ? Bo jak zakladam bedzie musiala wlozyc wiekszego wysiłku ? Czy w ogole nie sa wymagane przeróbki ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wera Posted November 26, 2011 Share Posted November 26, 2011 też bym coś takiego wsadził, bo coraz wiekszego lenia mam do kręcenia A czy pompa wspomagania wymaga jakiś zmian by poprawić wydajność ? Bo jak zakladam bedzie musiala wlozyc wiekszego wysiłku ? Czy w ogole nie sa wymagane przeróbki ? Wydaje mi się Vasquez, że chodzi chyba bardziej o przełożenia w przekładni , wydajność pompy pozostaje bez zmian :roll: , Link to comment Share on other sites More sharing options...
Trolololo Posted November 29, 2011 Share Posted November 29, 2011 to ja rozumiem, tylko czy krótsza przekładnia, wpłynie negatywnie na wydajność pompy i czy bedzie musiała włożyć wiekszy wysiłek :wink: np: czy moze w pewnym momencie zabraknąć wspomagania ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kubeusz Posted November 29, 2011 Share Posted November 29, 2011 edit Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jacky X Posted December 13, 2011 Share Posted December 13, 2011 Żeby mieć przekładnię z STI w GT trzeba spawać krzyżak. A nie można przełożyc całej kolumny kierowniczej z krzyżakiem, nie pasuje ???? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gates Posted December 13, 2011 Share Posted December 13, 2011 STI ok. 2,5 obrotu WRX ok. 3 obroty zwykla impreza ok. 3,5 obrotu Dotyczy imprezy GD, nie wiem jak w starszych to wyglada, ale pewnie podobnie. Pozdrawiam Link to comment Share on other sites More sharing options...
ferdek Posted December 13, 2011 Share Posted December 13, 2011 WRX ma ok 2,8 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Biluch Posted December 13, 2011 Share Posted December 13, 2011 ja niebawem u mnie będę wkładał - ja to jakiś hardcore 1,6 lock to lock prosto z czech...I tak sam jeżdżę a zawsze skupiony jestem gdzie można dorwać taką przekładnie ?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
ferdek Posted December 13, 2011 Share Posted December 13, 2011 ebay Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pawlo20 Posted December 13, 2011 Share Posted December 13, 2011 ebay podeślesz linka? Link to comment Share on other sites More sharing options...
ferdek Posted December 13, 2011 Share Posted December 13, 2011 http://www.ebay.com/itm/COLEMAN-MACHINE ... 0603815623 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pawlo20 Posted December 13, 2011 Share Posted December 13, 2011 http://www.ebay.com/itm/COLEMAN-MACHINE-STEERING-QUICKENER-2-1-PRO-LITE-2-BOLT-/200603815623 ciekaw jestem jak to działa :?: są tylko uniwersalne? Trochę drutowania jest,jakoś moja wyobrażnia przestrzenna nie ogarnia miejsca montażu tego urządzenia.Pewnie gdzieś nad pedałami :!: :?: i trzeba ciąć kolumne :?: :!: Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now