mrowa Posted November 16, 2011 Share Posted November 16, 2011 Z racji ograniczonego budżetu szukam rozwiązania, które da najlepszą poprawę w prowadzeniu auta nie generując maksymalnych kosztów. Proszę o głosowanie Link to comment Share on other sites More sharing options...
carlos-wrx Posted November 16, 2011 Share Posted November 16, 2011 a jeśli żadna odpowiedź nie jest prawidlowa? :roll: Link to comment Share on other sites More sharing options...
mrowa Posted November 16, 2011 Author Share Posted November 16, 2011 wolne wnioski mile widziane... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kubeusz Posted November 16, 2011 Share Posted November 16, 2011 wolne wnioski mile widziane... viewtopic.php?f=21&t=134347 Link to comment Share on other sites More sharing options...
carlos-wrx Posted November 16, 2011 Share Posted November 16, 2011 wolne wnioski mile widziane... ALK , tak - ale w swoim czasie.. 1. dobra opona 2. grubsze stab. 20/22 3. geometria !! 4. amortyzatory - ale nie AGX - ino UltraSr od STI!! 5. twardsza sprężyna Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dottoree Posted November 16, 2011 Share Posted November 16, 2011 wolne wnioski mile widziane... ALK , tak - ale w swoim czasie.. 1. dobra opona 2. grubsze stab. 20/22 3. geometria !! 4. amortyzatory - ale nie AGX - ino UltraSr od STI!! 5. twardsza sprężyna Rozpórki z przodu? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kubeusz Posted November 16, 2011 Share Posted November 16, 2011 wolne wnioski mile widziane... ALK , tak - ale w swoim czasie.. 1. dobra opona 2. grubsze stab. 20/22 3. geometria !! 4. amortyzatory - ale nie AGX - ino UltraSr od STI!! 5. twardsza sprężyna Rozpórki z przodu? Niech sprawdzi staby. Okaże się, że rozpórka nie jest potrzebna Link to comment Share on other sites More sharing options...
ukaszWRX Posted November 16, 2011 Share Posted November 16, 2011 carlos-wrx, jakie sprezyny mozesz polecic, twardsze ale aby nie obnizac auta :roll: mrowa, ja bym poszedl w staby :wink: Link to comment Share on other sites More sharing options...
carlos-wrx Posted November 17, 2011 Share Posted November 17, 2011 carlos-wrx, jakie sprezyny mozesz polecic, twardsze ale aby nie obnizac auta :roll: OEM Sti... rozpórki :roll: ktoś mi kiedyś powiedział - "...chodź lepiej przepijemy tą kasę, wiekszy będzie z niej pożytek, aniżeli z tego drutu pod maską..." Link to comment Share on other sites More sharing options...
mrowa Posted November 17, 2011 Author Share Posted November 17, 2011 carlos-wrx, dobra opona to ważna rzecz - o tym wiem 2. grubsze stab. 20/22 Czyi jednak można powiedzieć, że bardzo blisko opcji nr 4 A czemu Ultra SR a nie AGX? Kubeusz, o ALK też myślałem, ale to droższa zabawa niż same stabilizatory. Link to comment Share on other sites More sharing options...
danny007 Posted November 19, 2011 Share Posted November 19, 2011 Z racji ograniczonego budżetu szukam rozwiązania, które da najlepszą poprawę w prowadzeniu auta nie generując maksymalnych kosztów. Proszę o głosowanie Witam Mrowa dobry upgrade bez kosmicznej kasy tu masz linka http://bbs.scoobynet.com/trader-announc ... links.html Oczywiscie grubsze staby Pozdr Link to comment Share on other sites More sharing options...
carfit Posted November 19, 2011 Share Posted November 19, 2011 carlos-wrx, dobra opona to ważna rzecz - o tym wiem 2. grubsze stab. 20/22 Czyi jednak można powiedzieć, że bardzo blisko opcji nr 4 A czemu Ultra SR a nie AGX? Kubeusz, o ALK też myślałem, ale to droższa zabawa niż same stabilizatory. mrowa , krótko , bo nie chce mi sie pisac , róznica pozmiedzy AGX a ULTRA SR czy STI , jest dosłownie powalająca , a czemu, ? nie chce mi sie tłumaczyć , ale uweirz na słowo Link to comment Share on other sites More sharing options...
mrowa Posted November 20, 2011 Author Share Posted November 20, 2011 carlos-wrx, dobra opona to ważna rzecz - o tym wiem 2. grubsze stab. 20/22 Czyi jednak można powiedzieć, że bardzo blisko opcji nr 4 A czemu Ultra SR a nie AGX? Kubeusz, o ALK też myślałem, ale to droższa zabawa niż same stabilizatory. mrowa , krótko , bo nie chce mi sie pisac , róznica pozmiedzy AGX a ULTRA SR czy STI , jest dosłownie powalająca , a czemu, ? nie chce mi sie tłumaczyć , ale uweirz na słowo Czyli... brać pod uwagę Ulra SR lub amorki od STi a sprężyny? Carfit jakie (podejdą od bloba STi do Buga WRX? bo mam takie za mały pieniądz do nabycia) Link to comment Share on other sites More sharing options...
KASIAiMIŚ Posted November 26, 2011 Share Posted November 26, 2011 carlos-wrx, jakie sprezyny mozesz polecic, twardsze ale aby nie obnizac auta :roll: OEM Sti... rozpórki :roll: ktoś mi kiedyś powiedział - "...chodź lepiej przepijemy tą kasę, wiekszy będzie z niej pożytek, aniżeli z tego drutu pod maską..." posluchales pewnie i teraz buda Ci sie rozlazi juz wiesz po co sa rozporki ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
tzd Posted November 26, 2011 Share Posted November 26, 2011 róznica pozmiedzy AGX a ULTRA SR czy STI , jest dosłownie powalająca ciekawe, czy seria UltraSR do Forka, też jest taka rewelacyjna Link to comment Share on other sites More sharing options...
carlos-wrx Posted November 26, 2011 Share Posted November 26, 2011 posluchales pewnie i teraz buda Ci sie rozlazi juz wiesz po co sa rozporki ? ..a Wy wiecie :roll: rozpórka/i to oszukiwanie samego siebie - bo w nijaki sposób nie pomoże Ci to w efektywny sposób... ...no chyba że "rozpórka" = klatka... to co innego... cała reszta to tuningowy bzdet przez duże B... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Adam12 Posted November 27, 2011 Share Posted November 27, 2011 Wszystko zależy do czego ma służyć auto.... Miałem podobny dylemat 1.5 roku temu. Stanęło na AGX regulowanych, power flex'owe gumy wahaczy + przekładni, stabilizatory zostawiłem seryjne. Do tego doszły SZ90 225/45 + "drut" pod maskę. Kurna twardo się zrobiło......Po Wrocławiu ciężko się jeździ w innym ustawieniu niż "miękkie". Po 15k km zawias pracuje jak po założeniu. Link to comment Share on other sites More sharing options...
KASIAiMIŚ Posted November 27, 2011 Share Posted November 27, 2011 posluchales pewnie i teraz buda Ci sie rozlazi juz wiesz po co sa rozporki ? ..a Wy wiecie :roll: rozpórka/i to oszukiwanie samego siebie - bo w nijaki sposób nie pomoże Ci to w efektywny sposób... ...no chyba że "rozpórka" = klatka... to co innego... cała reszta to tuningowy bzdet przez duże B... nie mowimy o jednej rozporce przednich kielichow. bo to pewnie nic by nie zmienilo, ale pelen komplet dol/gora, przod/tyl, podlogowe itd. na 100% by pomoglo. nie kazdy moze miec klatke i po to to jest. jasne, ze w "seryjnym" wrx, ktory jezdzi przewaznie "po bulki" to taki raczej bajer jak TT czy BOV. ale jesli masz pozmieniane wszystko na powerflexy, grube stabilizatory, upalasz na slikach to zmienia wiele. inna sprawa, ze kazdy ma swoja droge i swoje racje. pozdrawiamy Kasia i Miś ps lepiej jezdzic niz te wszystkie glupoty kupowac Link to comment Share on other sites More sharing options...
carlos-wrx Posted November 27, 2011 Share Posted November 27, 2011 nie mowimy o jednej rozporce przednich kielichow. bo to pewnie nic by nie zmienilo, ale pelen komplet dol/gora, przod/tyl, podlogowe itd. na 100% by pomoglo ..na Waszym miejscu, głowy bym pod to nie podkładał ..ok ale kończmy dywagacje - każdy musi swoje przejść i potestować... Link to comment Share on other sites More sharing options...
lewen Posted November 27, 2011 Share Posted November 27, 2011 Ultra SR w WRX rewelacja! Nawet z seryjnymi sprezynami. Geometria bardzo wazna! Link to comment Share on other sites More sharing options...
KASIAiMIŚ Posted November 27, 2011 Share Posted November 27, 2011 nie mowimy o jednej rozporce przednich kielichow. bo to pewnie nic by nie zmienilo, ale pelen komplet dol/gora, przod/tyl, podlogowe itd. na 100% by pomoglo ..na Waszym miejscu, głowy bym pod to nie podkładał ..ok ale kończmy dywagacje - każdy musi swoje przejść i potestować... jasne, my juz przeszlismy i potestowalismy. teraz juz wiemy, ze lepiej jezdzic niz na takie glupoty wydawac i spedzac czas w warsztacie. Link to comment Share on other sites More sharing options...
PKocial Posted November 28, 2011 Share Posted November 28, 2011 Eibachy są średnie duża rozbieżność miedzy sprężynami .... dawaj H&R Link to comment Share on other sites More sharing options...
mrowa Posted November 28, 2011 Author Share Posted November 28, 2011 Eibachy są średnie duża rozbieżność miedzy sprężynami .... dawaj H&R kolega miał H&R w STi Blobie i był zadowolony choć było mu nieco za nisko. Link to comment Share on other sites More sharing options...
maciekkkk Posted November 28, 2011 Share Posted November 28, 2011 Ja polecam amortyzatory na grubej sztycy z STi, odpowiednikiem są chyba KYB Ultra SR. W stosunku do KYB AGX prowadzenie zmieniło się diametralnie na "+". Samochód zaczął pewniej skręcać, nie wypluwało go aż tak przodem. Resztę miałem w serii, sprężyny seria, staby seria, gumy OEM. I najważniejsze to dobrze ustawić geometrię. Link to comment Share on other sites More sharing options...
czerech Posted November 28, 2011 Share Posted November 28, 2011 "Dobrze ustawić geometrię" - czyli gdzie w okolicach Grodziska Maz, Wawy... najchętniej Kabat? :wink: Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now