Skocz do zawartości

Co najpierw do WRX'a


mrowa

Rekomendowane odpowiedzi

wolne wnioski mile widziane...

 

 

ALK , tak - ale w swoim czasie..

 

1. dobra opona

2. grubsze stab. 20/22

3. geometria !!

4. amortyzatory - ale nie AGX - ino UltraSr od STI!!

5. twardsza sprężyna

 

Rozpórki z przodu?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wolne wnioski mile widziane...

 

 

ALK , tak - ale w swoim czasie..

 

1. dobra opona

2. grubsze stab. 20/22

3. geometria !!

4. amortyzatory - ale nie AGX - ino UltraSr od STI!!

5. twardsza sprężyna

 

Rozpórki z przodu?

 

Niech sprawdzi staby.

Okaże się, że rozpórka nie jest potrzebna :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

carlos-wrx, dobra opona to ważna rzecz - o tym wiem :)

 

2. grubsze stab. 20/22

 

Czyi jednak można powiedzieć, że bardzo blisko opcji nr 4 :)

 

A czemu Ultra SR a nie AGX?

 

Kubeusz, o ALK też myślałem, ale to droższa zabawa niż same stabilizatory.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z racji ograniczonego budżetu szukam rozwiązania, które da najlepszą poprawę w prowadzeniu auta nie generując maksymalnych kosztów.

 

Proszę o głosowanie :)

 

Witam Mrowa dobry upgrade bez kosmicznej kasy tu masz linka

 

http://bbs.scoobynet.com/trader-announc ... links.html

 

Oczywiscie grubsze staby

Pozdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

carlos-wrx, dobra opona to ważna rzecz - o tym wiem :)

 

2. grubsze stab. 20/22

 

Czyi jednak można powiedzieć, że bardzo blisko opcji nr 4 :)

 

A czemu Ultra SR a nie AGX?

 

Kubeusz, o ALK też myślałem, ale to droższa zabawa niż same stabilizatory.

 

 

mrowa , krótko , bo nie chce mi sie pisac :twisted: , róznica pozmiedzy AGX a ULTRA SR czy STI , jest dosłownie powalająca , a czemu, ? nie chce mi sie tłumaczyć , ale uweirz na słowo :twisted:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

carlos-wrx, dobra opona to ważna rzecz - o tym wiem :)

 

2. grubsze stab. 20/22

 

Czyi jednak można powiedzieć, że bardzo blisko opcji nr 4 :)

 

A czemu Ultra SR a nie AGX?

 

Kubeusz, o ALK też myślałem, ale to droższa zabawa niż same stabilizatory.

 

 

mrowa , krótko , bo nie chce mi sie pisac :twisted: , róznica pozmiedzy AGX a ULTRA SR czy STI , jest dosłownie powalająca , a czemu, ? nie chce mi sie tłumaczyć , ale uweirz na słowo :twisted:

 

Czyli... brać pod uwagę Ulra SR lub amorki od STi a sprężyny? Carfit jakie (podejdą od bloba STi do Buga WRX? bo mam takie za mały pieniądz do nabycia)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

carlos-wrx, jakie sprezyny mozesz polecic, twardsze ale aby nie obnizac auta :roll: :P

 

 

OEM Sti...

 

 

rozpórki :roll: ktoś mi kiedyś powiedział - "...chodź lepiej przepijemy tą kasę, wiekszy będzie z niej pożytek, aniżeli z tego drutu pod maską..."

 

posluchales pewnie i teraz buda Ci sie rozlazi ;)

juz wiesz po co sa rozporki ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

posluchales pewnie i teraz buda Ci sie rozlazi ;)

juz wiesz po co sa rozporki ?

 

 

 

..a Wy wiecie :roll:

 

rozpórka/i to oszukiwanie samego siebie - bo w nijaki sposób nie pomoże Ci to w efektywny sposób...

 

 

...no chyba że "rozpórka" = klatka... to co innego...

 

 

cała reszta to tuningowy bzdet przez duże B...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wszystko zależy do czego ma służyć auto....

Miałem podobny dylemat 1.5 roku temu.

Stanęło na AGX regulowanych, power flex'owe gumy wahaczy + przekładni, stabilizatory zostawiłem seryjne. Do tego doszły SZ90 225/45 + "drut" pod maskę. Kurna twardo się zrobiło......Po Wrocławiu ciężko się jeździ w innym ustawieniu niż "miękkie".

Po 15k km zawias pracuje jak po założeniu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

posluchales pewnie i teraz buda Ci sie rozlazi ;)

juz wiesz po co sa rozporki ?

 

 

 

..a Wy wiecie :roll:

 

rozpórka/i to oszukiwanie samego siebie - bo w nijaki sposób nie pomoże Ci to w efektywny sposób...

 

 

...no chyba że "rozpórka" = klatka... to co innego...

 

 

cała reszta to tuningowy bzdet przez duże B...

 

nie mowimy o jednej rozporce przednich kielichow. bo to pewnie nic by nie zmienilo, ale pelen komplet dol/gora, przod/tyl, podlogowe itd. na 100% by pomoglo. nie kazdy moze miec klatke i po to to jest.

jasne, ze w "seryjnym" wrx, ktory jezdzi przewaznie "po bulki" to taki raczej bajer jak TT czy BOV. ale jesli masz pozmieniane wszystko na powerflexy, grube stabilizatory, upalasz na slikach to zmienia wiele.

 

inna sprawa, ze kazdy ma swoja droge i swoje racje.

 

pozdrawiamy

Kasia i Miś

 

ps lepiej jezdzic niz te wszystkie glupoty kupowac :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie mowimy o jednej rozporce przednich kielichow. bo to pewnie nic by nie zmienilo, ale pelen komplet dol/gora, przod/tyl, podlogowe itd. na 100% by pomoglo

 

 

..na Waszym miejscu, głowy bym pod to nie podkładał ;)

 

..ok ale kończmy dywagacje - każdy musi swoje przejść i potestować... ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie mowimy o jednej rozporce przednich kielichow. bo to pewnie nic by nie zmienilo, ale pelen komplet dol/gora, przod/tyl, podlogowe itd. na 100% by pomoglo

 

 

..na Waszym miejscu, głowy bym pod to nie podkładał ;)

 

..ok ale kończmy dywagacje - każdy musi swoje przejść i potestować... ;)

 

jasne, my juz przeszlismy i potestowalismy. teraz juz wiemy, ze lepiej jezdzic niz na takie glupoty wydawac i spedzac czas w warsztacie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja polecam amortyzatory na grubej sztycy z STi, odpowiednikiem są chyba KYB Ultra SR. W stosunku do KYB AGX prowadzenie zmieniło się diametralnie na "+". Samochód zaczął pewniej skręcać, nie wypluwało go aż tak przodem. Resztę miałem w serii, sprężyny seria, staby seria, gumy OEM.

I najważniejsze to dobrze ustawić geometrię.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...