kazio Opublikowano 13 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2011 Jakiś czas temu pomogłem koledze uturbić ssaka 2.2. Turbina, kolektory, przepustnica, cały dolot, ic od forestera. Elektronika, wtryski od ssaka 2.0 Najśmieszniejsze jest to że jeździ to dobrze bez żadnego strojenia. AFR jest trochę za bogaty przy WOT bo około 8. Żeby jeździło dobrze na gazie, zamontowaliśmy sekwencje i można ustawić odpowiedni AFR. Na razie jest 0.3 bara, więc niewiele, ale różnica jest kolosalna w osiągach Tak więc koledzy jeśli macie przepływkę montujcie turbo bez obaw 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emotorsport Opublikowano 13 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2011 Gratulacje, czekamy na sprawozdanie po pierwszych 100000 kilometrów Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kazio Opublikowano 13 Października 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Października 2011 czekamy na sprawozdanie po pierwszych 100000 kilometrów Po zimie wyjdzie jak to się trzyma. Za 10 000km zdam relacje, za 100000 kolega zamierza zmienić auto Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wąż Opublikowano 13 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2011 gratuluje drut pasztet projektu 8) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jpol Opublikowano 13 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2011 Czyli robicie 22B? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kazio Opublikowano 13 Października 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Października 2011 Czyli robicie 22B? Nie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Matiz Opublikowano 13 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2011 Ja kompressor bardziej ale nie wiem kiedy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leon Opublikowano 13 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2011 Tak więc koledzy jeśli macie przepływkę montujcie turbo bez obaw Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzesiek_67 Opublikowano 13 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2011 AFR jest trochę za bogaty przy WOT bo około 8 Trochę ? Przecież to jest prawie sama wacha Serio - gratuluję projektu. Ale z tą mieszanką trzeba coś zrobić. To naprawdę okrutnie za bogato. Efekt jest taki, że auto mogło by naprawdę lepiej jeżdzić (teraz jest po prostu zalewane benzyną) a i olej proponuję lać jakiś mocno odporny na mieszanie z paliwem. Przychodzi do głowy wyłączenie Motul 300V 15W-50 ale...teraz zima idzie. A na zimne rozruchy jest on średnio polecany ;-) Pozdrawiam Grzegorz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Juras K Opublikowano 13 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2011 Jakiś czas temu pomogłem koledze uturbić ssaka 2.2. Pamiętam jak kiedyś pisałeś o uturbieniu ssaka - nie miałeś przychylnych opinii :!: - gratulacje :!: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pan Dziedzic Opublikowano 13 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2011 gratuluje drut pasztet projektu 8) Zawsze to lepsze niż ucinanie dachu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kazio Opublikowano 14 Października 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Października 2011 Trochę ? Przecież to jest prawie sama wacha Serio - gratuluję projektu. Ale z tą mieszanką trzeba coś zrobić. To naprawdę okrutnie za bogato. Efekt jest taki, że auto mogło by naprawdę lepiej jeżdzić (teraz jest po prostu zalewane benzyną) Tyle jest na benzynie, ale auto ma jeździć na gazie, a tam można ustawić ile chcemy. Spodziewaliśmy się że na benzynie będzie za ubogo, a nie że będzie zalewało. Dziwnie że sterownik ma taki zapas mapy dla przepływki, a nie że wywala błąd. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ADOS Opublikowano 14 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2011 Kazio dobrze pisze, ale widzę, że i tak jest sporo przeciwników, a może niedowiarków, że zwykły stary ssak może jeździć z turbiną? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzesiek_67 Opublikowano 14 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2011 ADOS, to nie chodzi o przeciwników, niedowiarków, jakiekolwiek emocje. Rzecz w tym żeby stary ssak jeździł z turbiną, długo i dobrze a nie krótko i byle jak. Pozdrawiam Grzegorz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RaSH Opublikowano 14 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2011 Jakoś inne silniki przerabiają ludzie i się cieszą z jazdy.... Ktoś z forumowiczów to próbował zrobić wcześniej czy każdy zna tylko teorie ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzesiek_67 Opublikowano 14 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2011 W temacie przerabiania jednostek N/A na jednostki doładowane (Subaru) i opłacalności takich operacji wykonanych zgodnie ze sztuką proponuję poczytać : viewtopic.php?t=110084 viewtopic.php?t=106823 Pozdrawiam Grzegorz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kazio Opublikowano 14 Października 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Października 2011 W temacie przerabiania jednostek N/A na jednostki doładowane (Subaru) i opłacalności takich operacji wykonanych zgodnie ze sztuką proponuję poczytać : A kto mówi o opłacalności? I od kiedy jakikolwiek tuning jest opłacalny? Jak się robi samemu i ma się pojecie co się robi i dlaczego to koszta nie są jakieś ogromne. A jak ktoś chce żeby mu to ktoś zrobił to już bym tego nie robił. Uturbiałem felicie miała wybuchnąć po kilometrze. zrobiłem 25tys. km bez żadnych awarii ze strony przeróbki. Silnik na trzech podporach rodem ze Skody 105 a nawet 1000. Turbo działa tylko jak "mocno ciśniemy". A to w czasie normalnej jazdy nie jest częste i wtedy silnik działa jak działał bez turbo (ma tą samą żywotność). Napędy to inna sprawa, ale jak będzie się obchodzić z głową i nie będzie się strzelać ze sprzęgła to wytrzyma. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzesiek_67 Opublikowano 14 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2011 A kto mówi o opłacalności? I od kiedy jakikolwiek tuning jest opłacalny? Nie do końca o to chodzi ;-) Myśl główna jest następującej treści : - lepiej sprzedać N/A, dołożyć i kupić uturbioną Subarką. Lepiej, czyli taniej i w efekcie ostatecznym otrzymujesz "prawdziwy" samochód a nie domorosłą samoróbkę. Ale jak to mówiła stryjenka, dla każdego coś miłego i jak kto lubi to czemu nie ? Ustawowego zakazu w każdym razie nie ma Zdrówka Grzegorz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kazio Opublikowano 14 Października 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Października 2011 Nie do końca o to chodzi ;-) Myśl główna jest następującej treści : - lepiej sprzedać N/A, dołożyć i kupić uturbioną Subarką. Oj za dużo trzeba dołożyć. Uturbienie wyszło ok. 2 tys. zł i jak ktoś nie zna subaru to się nie domyśli że coś było robione. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzesiek_67 Opublikowano 14 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2011 Uturbienie wyszło ok. 2 tys. zł A to chyba, że tak ... Pozdrawiam Grzegorz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ADOS Opublikowano 14 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2011 Kazio może fotkę zarzucisz, niech ocenią czy to druciarstwo? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lucza Opublikowano 14 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2011 kazio, Załóż sprężyny na zawory od turbo wersji albo najlepiej całe głowice z wałkami,uszczelki pod głowice odprężające,mapę cpu (jak się da),mapa i ogień.Ciekawe czy mój turbo 1.6 z przed dwóch lat jeszcze jeżdżi? Będę za dwa tygodnie na warsztacie to popytam bom ciekaw bardzo zali wżdy ,pozdro. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kazio Opublikowano 15 Października 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Października 2011 kazio, Załóż sprężyny na zawory od turbo wersji albo najlepiej całe głowice z wałkami,uszczelki pod głowice odprężające,mapę cpu (jak się da),mapa i ogień. Wtedy to robi się nie opłacalne :wink: Trochę pobawiliśmy się z regulatorem ciśnienia i jest AFR 10. To już prawie do zaakceptowania Na razie zostanie jak jest. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzesiek_67 Opublikowano 15 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2011 Trochę pobawiliśmy się z regulatorem ciśnienia i jest AFR 10. Jaką macie szerokopasmową i gdzie mierzycie ? Co do zamieszczonej fotografii, komentował nie będę. Nie chcę robić przykrości. Pozdrawiam Grzegorz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kazio Opublikowano 15 Października 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Października 2011 Jaką macie szerokopasmową i gdzie mierzycie ? LC1, jest zaraz za turbo. Co do fotki, to kolega zabezpiecza wszystko i chciał mieć okablowanie na wierzchu. Tyle razy co silnik wyciąga to tak łatwiej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się