subarulegacygtb Opublikowano 2 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2011 Witam czy ktoś przełożył kierownice w legacy gt twin 97r lub próbował w którym miejscu zaczynają sie najwieksze problemy szukam kogoś kto wie coś na ten temat ,ale konkretnie nie z opowiadań ani z czytania tylko próbował fizycznie to robić B-B Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leon Opublikowano 2 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2011 W moim Kąąbi przekładałem kierownice, z std na Momo. Jest tego tutaj pełno, poszukaj w FAQ. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
so_what Opublikowano 2 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2011 subarulegacygtb, a wystarczyło użyć wyszukiwarki. Tutaj masz analogiczny temat: viewtopic.php?f=26&t=141901&p=1286426 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emotorsport Opublikowano 2 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2011 utopia, daj se siana informacja z doświadczenia własnego, nie z wikipedii bardzo teoretycznie wykonalne, ale drogo i h roboty, nie radzę nawet zaczynać... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mark L.A. Opublikowano 3 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2011 subarulegacygtb, Elek ma rację ... wpadnij na jakiegoś Beskidzkiego spota samochodem, to Ci pokażę w czym tkwi problem . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
subarulegacygtb Opublikowano 3 Września 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Września 2011 kiedy w okolicy bielska jest jakiś beskidzki spod chętnie przyjade i pogadam na temat przekładki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Juras K Opublikowano 3 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2011 kiedy w okolicy bielska jest jakiś beskidzki spod chętnie przyjade Jak forumowicz Erich Rx przyjedzie z w czasów - :!: śledż temat :arrow: viewtopic.php?f=10&t=114284&start=6650 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emotorsport Opublikowano 6 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2011 kiedy w okolicy bielska jest jakiś beskidzki spod chętnie przyjade i pogadam na temat przekładki a raczej na temat braku sensu przekładki.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
subarulegacygtb Opublikowano 6 Września 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Września 2011 wyzwanie jest godne poświęce dwie sztuki i zobaczymy co wyjdzie jak sie nie uda to zrobie skuter śnieżny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szczur75 Opublikowano 6 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2011 wyzwanie jest godne poświęce dwie sztuki i zobaczymy co wyjdzie jak sie nie uda to zrobie skuter śnieżny Nie Ty pierwszy i zapewne nie ostatni. Próbuj, ale pamiętaj, że byłeś ostrzegany przed tym projektem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
subarulegacygtb Opublikowano 6 Września 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Września 2011 dzieki za szczerość najpierw kupiłem auto a potem dopiero zaczełem czytać o przekładce Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mark L.A. Opublikowano 6 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2011 subarulegacygtb, na spocie pokażę Ci jaką masz możliwość jeżeli chodzi o przekładkę, ale bi-turbo to już nie będzie . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emotorsport Opublikowano 6 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2011 głównym problemem jest położenie tej drugiej turbiny, która po przekładce wchodzi dokładnie w miejsce pompy hamulcowej, oraz wydechu, który koliduje z kolumna kierowniczą czyli: przeróbka układu hamulcowego na tyle, żeby miejsce serwa i pompy było wolne dla turbiny, i przeróbka układu kierowniczego bądź wydechu, żeby jedno nie kolidowało z drugim.....pracochłonne, kosztowne, a wynik nieznany, plus masa drobiazgów, które wyjdą podczas zabawy....ale próbuj, trzymam kciuki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
subarulegacygtb Opublikowano 6 Września 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Września 2011 czy silnik trzeba wyciągać czy nie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 6 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2011 subarulegacygtb, oczywiście, że trzeba - to pierwszy ruch przy przekładce, potem deska rozdzielcza, wiązka elektryczna, pedały. Komputer musisz zostawić ten sam, bo sterowanie bi-turbo jest inne niż z jedną turbiną, więc wiązka będzie musiała być przerobiona na lewostronną. Podobnie sterowanie klimatyzacją, nawiewami - muszą powędrować z okolic nóg kierowcy na stronę pasażera... na mój gust miesiąc pracy... i to jak już się ogarnia temat i ma dostęp do części, naprawdę kupa roboty. I wierz mi, posiadam Legacy II Turbo - tylko z jedną turbiną, zwykły swap z Imprezy, ale brak wersji turbo w Legacy z kierownicą po lewej stronie skutecznie utrudnił całą operację... auto składa się obecnie z elektryki z Forestera, mechaniki z Imprezy i budy z Legacy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mark L.A. Opublikowano 6 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2011 subarulegacygtb, widziałem Cię dzisiaj w Jasienicy, auto wygląda zjawiskowo . 8) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
subarulegacygtb Opublikowano 7 Września 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Września 2011 tak pracuje w jasienicy a auto będzie wyglądać zjawiskowo jak będzie miało kierownice po lewej stronie 8) mam taką nadzieje :? -- Śr wrz 07, 2011 9:10 am -- szukam kogoś kto potrawi zestroić turbiny ,w moim GT-eku mam delikatną turbo dziure pomiedzy 4700 a 5200 obr wydaje sie mi że nie powino tak być :? a jeszcze jedno jeżeli wytne środkowy tłumik to zmieni się odgłos na tą chwile mam bardzo cichy wydech ale nie chce ruszać ostatniego tłumika jest orginalny z gt 3,5cala Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emotorsport Opublikowano 7 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2011 lubię młodych, pełnych optymizmu maniaków, kiedys sam nim byłem , trochę szkoda, że życie zweryfikuje marzenia i kiedyś brutalnie każe wrócić na ziemię, między żywych... duże przedsięwzięcie nawet dla rozgarniętego warsztatu z jakimiś środkami i możliwościami... porywasz się z motyką na słońce, tak mi się wydaje, ale działaj, autentycznie trzymam kciuki! dla osłody dodam, że masz w JDMie na pewno klimatronik, który chyba nie występuje w tej wersji nadwozia w Europie....także zaprzyjaźnij się również z dobrym elektronikiem... i jak będziesz wyjmował motor, to bardzo dobrze poznacz sobie te trzy kilometry węży podciśnieniowych, bo na pewno nie dostaniesz żadnego schematu jak to leci, i jak je porozpinasz, może Ci ich zostać dużo na zapas.... po moich planach konwersji RHD-LHD została mi kompletna buda z Twinturbo i graty do przekładki, no i trochę wspomnień.... , zmarnowałem tylko z tydzień, i dziękuję Stwórcy za przywrócenie rozumu... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
subarulegacygtb Opublikowano 7 Września 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Września 2011 pewnie wiesz lepiej bo zabierałeś się za przekładke ja dopiero będe zaczynał ale nie bardzo wiem co można w tydzień zrobić mi osobiście sie nie spieszy ,wiem że jest to do zrobienia nie wiem tylko w jakim czasie i jakim kosztem Osobiście widziałem przerobionego takiego GT trzy lata temu na ukrainie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emotorsport Opublikowano 7 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2011 chyba mówisz o tym zrobionym na Monoturbo... ja nie mówię, że to nie jest możliwe do zrobienia, tylko nie jest proste i tanie, dużo czasu i pracy, ale jak masz ochotę na pracę, kasę do wydania i duuużo czasu, zaczynaj, będziesz pierwszy na Forum, któremu się udało Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szczur75 Opublikowano 7 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2011 ja nie mówię, że to nie jest możliwe do zrobienia, tylko nie jest proste i tanie, dużo czasu i pracy, ale jak masz ochotę na pracę, kasę do wydania i duuużo czasu, zaczynaj, będziesz pierwszy na Forum, któremu się udało A przymiarek już kilka było... :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Virus12 Opublikowano 7 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2011 dla osłody dodam, że masz w JDMie na pewno klimatronik, który chyba nie występuje w tej wersji nadwozia w Europie....także zaprzyjaźnij się również z dobrym elektronikiem... Jako twierdzi z klimą problemu nie ma bo są takie wersje w LHD i jak będziesz wyjmował motor, to bardzo dobrze poznacz sobie te trzy kilometry węży podciśnieniowych, bo na pewno nie dostaniesz żadnego schematu jak to leci, i jak je porozpinasz, może Ci ich zostać dużo na zapas.... schematy są dostępne, trzeba było tylko mocniej poszukać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emotorsport Opublikowano 7 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2011 dzięki Bogu nie musiałem szukać schematów, bo biturbo stało się mono i poszło do imprezy , a legaców 94-98 widziałem sporo, żaden z nich nie miał klimatronica, może i gdzieś jakiś jest, na prospekcie.... ale mnie już ten problem nie dotyczy.... wiem, że teoretyzować jest łatwo, ale jak wyjmiesz i wsadzisz motor szósty raz, i dalej wydech będzie Ci kolidował z kolumną kierowniczą..... powodzenia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Virus12 Opublikowano 7 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2011 a legaców 94-98 widziałem sporo, żaden z nich nie miał klimatronica dla uściślenia, ja gadałem z Jako o przekładaniu Legacy Twin Turbo B4 RSK z 2001roku. I to dla takiego podobno wg Jako występuje klimatronik bez problemu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emotorsport Opublikowano 7 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2011 a praca domowa dotyczyła innego tematu, Virusiku Witam czy ktoś przełożył kierownice w legacy gt twin 97r lub próbował w którym miejscu zaczynają sie najwieksze problemy szukam kogoś kto wie coś na ten temat ,ale konkretnie nie z opowiadań ani z czytania tylko próbował fizycznie to robić B-B Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się