tomek12 Opublikowano 16 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2005 Dzisiaj zaslyszalem taka teorie : ze nie nalezy jezdzic szybko na kretej drodze gdy w zbiorniku jest koncowka paliwa (10-15 litr.) poniewaz podczas w.w. jazdy paliwo w zbiorniku "buja sie" i pompa paliwa (jej zle umiejscowienie w zbiorniku?) nie podaje wlasciwego cisnienia paliwa co w nastepstwie = stopione tlok(i). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CZARNY Opublikowano 16 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2005 Tak jest, a dokładniej jak jest mało paliwa, a samochodem "bujasz" to pompa zasysa powietrze, i właśnie w ten sposob można ją "zabić" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomek12 Opublikowano 16 Grudnia 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2005 właśnie w ten sposob można ją "zabić" Ale czy tylko pompe? a co z tlokami? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mati Opublikowano 16 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2005 Teoretycznie jest możliwe że jak pompa "zaschłystnie" się powietrzem mieszanka zrobi się mega uboga i stopisz tłok, ale w praktyce nie słyszałem żeby tak się stało. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CZARNY Opublikowano 16 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2005 Chłodziwem tłoków jest benzyna. Ale nie sądze że jak raz złapie powietrza pompa to zaraz tłoki Ci popłyną. Powiem tam: nie raz na ostrych zakretach moje GT łapało powietrza i tłoki mi nie spłyneły, zato popłyneły z innego powodu w poprzedniej imprezie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomek12 Opublikowano 16 Grudnia 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2005 Czyli zaslyszalem teorie mocno przesadzona :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Norveg Opublikowano 16 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2005 generalnie najlepiej nie jeździć na rezerwie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomek12 Opublikowano 16 Grudnia 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2005 generalnie najlepiej nie jeździć na rezerwie Zgadza sie , ale wolalem sie upewnic :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ogs Opublikowano 16 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2005 Ja jak mam rezerwe to jezdze zawsze na 1/3 gwizdka - co by do stacji dojechac Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
b. Opublikowano 16 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2005 .... zato popłyneły z innego powodu w poprzedniej imprezie. a mozna wiedziec jaka byla przyczyna? bartek. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
luter33 Opublikowano 16 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2005 chciałbym tylko wtrącić że każde zdjęcie nogi z gazu( zamknięcie przepusnicy) powoduje odcięcie paliwa , można to smiało porównac do w/w sytacji i nie powoduje to żadnych konsekwencji w postaci "płynących tłoków" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
luter33 Opublikowano 16 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2005 a jeszcze jedno.. tłok jest chłodzony olejem który jest natryskiwany na denko od wewnątrz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ALEX Opublikowano 16 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2005 Ja jak mam rezerwe to jezdze zawsze na 1/3 gwizdka - co by do stacji dojechac Stosuję te sama metodę!!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 16 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2005 chciałbym tylko wtrącić że każde zdjęcie nogi z gazu( zamknięcie przepusnicy) powoduje odcięcie paliwa , można to smiało porównac do w/w sytacji i nie powoduje to żadnych konsekwencji w postaci "płynących tłoków" Bo płynący tłok jest efektem nie braku paliwa, tylko spalania zbyt ubogiej mieszanki co prowadzi do zwiększonej temperatury we wnętrzu cylindra i ewentualny spływ sprzętu do miski olejowej Jak zdejmujesz nogę z gazu to oprócz odcięcia paliwa nie podawana też jest iskra Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ogs Opublikowano 17 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2005 Dzisiaj zalalem 56 litrow a z autopsji wiem, ze w analogicznej sytuacji tylko przy 58 trzeba bylo by pchac samochod :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kuba Opublikowano 17 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2005 Nie wiem na 100% czy Subaru ma takie zabezpieczenie, ale wydaje mi sie ze wiekszosc samochodow z wtryskiem ma w ukladzie paliwowym czujnik cisnienia paliwa, ktory odcina zaplon w przypadku niebezpiecznego spadku cisnienia paliwa. W przeciwnym razie, kazdemu kto wyjezdzi bak do zera padal by od razu silnik. Taki chwilowy brak paliwa moze sie jedynie objawic przymuleniem silnika. Jakies 2 lata temu bylem na szkolce autokrosowej SCCA i tam byl poruszony ten problem, ale moj indywidualny instruktor (ktory wczesniej mial starszego RS'a i WRX'a) powiedzial mi ze Subaru ten problem nie dotyczy, mozna sie spokojnie scigac z okolo 1/4 paliwa. Z szybka jazda po zakretach wiaze sie jeszcze jedno niebezpieczenstwo, duzo bardziej grozne dla silnika. Przy dluzszych i szybkich zakretach moze uciec olej z miski olejowej co spowoduje zatarcie silnika. Ten problem dotyczy jednak glownie aut przygotowywanych do wyscigow, wyposarzonych w dobre opony slick, gdzie dzialaja duze sily G. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RadRSTI Opublikowano 17 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2005 Ja po moim swapie mam taki problem ze jak sie bierze ostrzejszy zakret i jest ponizej 1/4 baku toauto gasnie, powodem jest bak paliwa, ktory nie jest wyprofilowany tak jak trzeba. Za pare dni powienienem miec bak od US STi zalozony i to rozwiaze ten problem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 17 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2005 Albo bak taki jak jest w autach do sportu (N-grupa, WRC) gdzie w środku jest odpowiednia wkładka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Abt Opublikowano 17 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2005 a jeszcze jedno.. tłok jest chłodzony olejem który jest natryskiwany na denko od wewnątrz. w zwyklym gt'ku chyba tego nie ma. wydaje mi sie, ze jedynie niektore silniki (EJ22T :?: ) mialy natrysk na denko tloka. moze wiecej napisze marcin. pozdr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
komancz Opublikowano 17 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2005 a jeszcze jedno.. tłok jest chłodzony olejem który jest natryskiwany na denko od wewnątrz. w zwyklym gt'ku chyba tego nie ma. wydaje mi sie, ze jedynie niektore silniki (EJ22T :?: ) mialy natrysk na denko tloka. moze wiecej napisze marcin. pozdr Legacy Turbo mialo natrysk oleju na denko,zreszta siliniki w Legacy jak i skrzynie byly pancerne w porownaniu np do GT 99/00 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Abt Opublikowano 17 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2005 Legacy Turbo mialo natrysk oleju na denko,zreszta siliniki w Legacy jak i skrzynie byly pancerne w porownaniu np do GT 99/00 no to chyba bede musial zmodyfikowac marzenia :wink: jestes pewny, ze w antykach turbo to standard :shock: :?: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
komancz Opublikowano 17 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2005 Legacy Turbo mialo natrysk oleju na denko,zreszta siliniki w Legacy jak i skrzynie byly pancerne w porownaniu np do GT 99/00 no to chyba bede musial zmodyfikowac marzenia :wink: jestes pewny, ze w antykach turbo to standard :shock: :?: Silniki w Legacy Turbo mialy chyba homologacje pod A-grupe i dlatego w serii mialy taki bajerek Poszukaj w archiwum-bylo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Abt Opublikowano 17 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2005 http://axispowerracing.net/235pics/22legsleeveliner.jpg Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
luter33 Opublikowano 17 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2005 no! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Abt Opublikowano 17 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2005 o kilka slow wiecej poprosimy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi