Skocz do zawartości

luter33

Użytkownik
  • Postów

    39
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Osiągnięcia luter33

..:: Świeżynka ::..

..:: Świeżynka ::.. (1/13)

0

Reputacja

  1. luter33

    nowa impreza

    chce oficjalnie zaprotestować przeciwko wizerunkowi nowej imprezy (jak zobaczyłem to pomyślałem że to Civic tylko jakiś brzydki) ......
  2. luter33

    tel. do Czopera??????

    jak w temacie, ??????
  3. witam! Przerabiałem ten problem na własnej skórze, tyle że robocizna była moja więc niepoliczalna właściwie..... mnie się opłaciło .... . w razie potrzeby mogę podpowiedzieć co i jak.....
  4. luter33

    Sprzęgło

    przyjżyj się dokładniej (hydrauliczne sprzęgło jest tylko w GT) a Ty domyslam sie zamieszałeś hill holder . czyli sprawdz czy do dzwigni nie dochodza przypadkiem dwie linki 1. do sterowania sprzęgłem . 2. łącząca dwignie sprzęgła z urządzeniem które znajduje się pod pompą hamulcową i jest to właśnie "siłownik" hill holdera
  5. VFTS -czy to nick rodem z ZSRR? Czemu chcesz wyłączyć ABS?
  6. KYB AGX..... pycha...... i dodają takie fajne małe wkrętaczki...i naklejke ładną.....
  7. i popsuł całą zabawe Azrael........a taka była fajna vacu-zagadka..... , a może jeszcze nie do końca , a może kluczem do w/w zagatki jest postępowanie prawej nogi..... i czy można zasilić podciśnieniem....bo to przecież brak czegoś a nie obecność ...
  8. noga Ci sie popsuła...... stawiam raczej lewa..... moja rada ... naciskaj zawsze pierwszy raz....
  9. luter33

    Jeszcze raz o Felgach

    uffff.... dziękuje za dobre slowo.....
  10. luter33

    Jeszcze raz o Felgach

    Witam W "kupie-sprzedam" pojawił się temat felg i ET co wywołało lekkie zdenerwowanie u tak spokojnego osobnika jak ja, i dlatego pytanie czy moje ATS DTM 7,5x17 ET 45 które są jeszcze zapakowane(nóweczki w pudełeczkach) ucieszą mnie po zamontowaniu do mojego GT czy raczej pogłębi się moja depresja i będę pisał ogłoszenie w w/w dziale kupie sprzedam...... o rade prośi "zaniepokojony"
  11. luter33

    dlaczego przerywa ?

    ( Luterowi chyba chodzi o to ze komp dostal duze napiecie z MIG-a i mu sie pomieszalo, ale to niemozliwe.. Oj , możliwe, (niekoniecznie pomieszało , ale może go "upaliło" ) szczegulnie jeśli podczas spawania masa była żle podłączona ( np. do nadwozia a nie do wydechu bezpośrednio) , ale może to jednak zły trop , i to przerywanie jest spowodowane czymś innym (a wyszło na jaw po ingerencji w wydech , bo wtedy zaczołes go testować )
  12. luter33

    dlaczego przerywa ?

    Witam , a po wycięciu katalizatora , wspawaliście rure Migiem?
  13. luter33

    Rozrząd

    WRX MY02 - tłoki całe, robilem wszystkie zawory + obydwie glowice /nie wszystko bylo zdemolowane, ale jak zdjelismy to poszlismy na calosc /. Koszty sa uzaleznione od wielu czynnikow: jedni robia na oryginalach, drudzy kupuja zawory od Paradowskich, jedni robią głowicę na Parowcowej inni jeszcze gdzie indziej. Ile to pochlonęło nie pamietam, moze uda mi sie to odkurzyc /temat byl grany jakis rok temu/. Napisz prosze dokładnie ( czy zawory zostały pogięte po " zerwaniu paska")?
  14. luter33

    Para pod maską?

    do diagnostyki awarii zwanej najczęściej "uszczelką pod głowicą" służy dość proste urządzonko ( do czegoś na wzór małego "syfonu" wlewa sie płyn (który zmienia kolor podczas kontaktu z dwutlenkiem węgla )i instaluje sie w/w na zbiorniczku wyrównawczym , odpala sie motorek czeka aż temperatura wzrośnie i ciśnienie zacznie "przepompowywać gazy z układu chłodzenia przez w/w płyn , zmiana koloru : pech, zmiany brak , jeszcze więkrzy bo szukamy dalej.....
×
×
  • Dodaj nową pozycję...