Jump to content

lpg szkodzi?


kubeusz1
 Share

Recommended Posts

  • Replies 58
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

kubeusz1, nie szkodzi, jesli jest zalozony z glowa i dobrze wyregulowany nawet w turbo nie szkodzi. Doczytaj czy w tym motorze trzeba robic czesciej regulacje zaworow, wogole, to przeczytaj caly watek :arrow: viewtopic.php?f=26&t=102284&start=0

 

Pan Dziedzic, tak masz absolutna racje, a w salonie mozna bylo kupic Legaca z fabryczna instalacja LPG.. Daj spokoj, poczekamy az waszka zdrozej do 10zl/l 8)

 

Lotos juz dzis oglosil ze podnosi znow cene, wiec jak lotos to i orlen tez wkrotce

Link to comment
Share on other sites

Pan Dziedzic, tak masz absolutna racje, a w salonie mozna bylo kupic Legaca z fabryczna instalacja LPG.

Jeżeli już to nie fabryczną, lecz montowaną przez dealera :idea:

Oznacza to ni mniej ni więcej, że silnik dalej jest projektowany i przystosowany wyłącznie pod benzynę, a nie pod LPG :idea:

Link to comment
Share on other sites

foresterze I 125 km?

 

 

zrobilem takim forkiem 100kkm (od 100kkm do 200kkm)na LPG silnik jak dzwon

 

dwie najwazniejsze rzeczy:

 

dobra instalka IV gr

regulacja zaworow max co 50kkm

Link to comment
Share on other sites

witam Prosze o informacje czy instalacja lpg szkodzi silnikowi w foresterze I 125 km?

Odpowiednio serwisowana nie szkodzi. Mało tego. Mieszanka gazowo powietrzna nie zmywa filmu olejowego z cylindra natomiast mieszanka benzynowo powietrzna owszem więc w pewnym sensie jazda na LPG jest zdrowsza niż na PB :)

 

Nawet na forum jest sporo Subarek które zrobiły setki tysięcy na LPG i żyją. Zdecydowanie karoseria się szybciej skończy niż silnik z powodu LPG...

 

Kontroluj luzy zaworowe, wymieniaj świece, dbaj o instalację LPG i będziesz jeździł latami bez problemów.

Link to comment
Share on other sites

Pan Dziedzic, tak masz absolutna racje, a w salonie mozna bylo kupic Legaca z fabryczna instalacja LPG.

Jeżeli już to nie fabryczną, lecz montowaną przez dealera :idea:

Oznacza to ni mniej ni więcej, że silnik dalej jest projektowany i przystosowany wyłącznie pod benzynę, a nie pod LPG :idea:

 

Jak zwal tak zwal, nieistotne, dobry gaz nie szkodzikropka 8)

Link to comment
Share on other sites

Jak zwal tak zwal, nieistotne, dobry gaz nie szkodzikropka 8)

Trudno się nie zgodzić. Sam korzystam z gazu do ogrzewania domu. Bardzo wygodne rozwiązanie.

Jeżeli zaś chodzi o przerobienie samochodu na kuchenkę, to jedne silniki trochę lepiej znoszą gaz, inne gorzej. Przykładowo H6 nie nadaje się do zagazowania. W każdym razie nie jest to ekonomicznie opłacalne.

Silniki 2.0/2.5 podobno w miarę dobrze znoszą zagazowanie.

Link to comment
Share on other sites

Pan Dziedzic, na ropę był pierwszy silnik skonstruowany przez pana Diesla, dawno dawno temu.

 

Teraz nie ma już silników na ropę... no chyba że są, to chętnie wezmę od Ciebie lekcję?

Link to comment
Share on other sites

sam se odpowiedzialeś,ropa=dizel,a soory diesel.Czy jeszcze mogę w czymś pomóc? :wink:

 

niestety dla Ciebie, ropa to nie diesel :)

 

polecam edukację :)

 

w skrócie - jeśli myślisz, że samochód z silnikiem diesla pojedzie na ropę naftową wydobytą z ziemi, czy to na Uralu, w Kuwejcie, czy spod dna Bałtyku, to ... bardzo się mylisz :)

 

ale ja Twojego światopoglądu nie zmienię, przecież... wiesz lepiej :)

Link to comment
Share on other sites

Przykładowo H6 nie nadaje się do zagazowania. W każdym razie nie jest to ekonomicznie opłacalne.

Czyli jednak się nadaje, tylko serwisowanie drogie.

Np. mój gazownik ma zagazowanego H6 w Tribece i sobie chwali.

 

Np. Fińczyki jeżdżą powszechnie na oleju parafinowym, i też się da.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...