dokładnie, nie ma co oszczędzać na instalacji (chociaż często cena nie idzie w parze z jakością)
no i dbanie o nią jak się już założy to wszystko musi być dobrze;]
no zrobiłem zdjęcia, ale tak jak mówi BartZ ten znaczek jest plastikowy a nie naklejka niżej masz zdjęcia tego co u mnie siedzi Dlatego lepiej gadaj z BartZ, i bierz od niego ten znaczek jak ma na zbyciu;)
a wybaczcie pytanie, każde Subaru ma HH?? Po czym poznać (oprócz tego że można stanąć na wzniesieniu i poczuć) że mam HH? HH jest połączony z układem hamulcowym? czyli jeśli się go ma w samochodzie to musi działać, no chyba ze się gdzieś zablokował? tak?
mam Forestera MY99 2.0 turbo
a tak z ciekawości podłącze sie do tematu:) do takiego samego Forka z tym że jest dłubany i wzmocniony..? jakie sprzęgło? i jaki może być koszt wymiany? pomijając ASO:)
no mowie ze dokładnie nie wiem co było robione:) Poza tym też nie mam dużego doświadczenia z Subaru i się uczę dopiero:) wiem ze to było robione przez jakaś firmę, na samochodzie mam naklejki tego typu: http://img580.imageshack.us/img580/2437/pa290038.jpg' alt='pa290038.jpg'>
mam podobny problem, i kiedyś myślałem o zamontowaniu koła z tyłu na klapie bagażnika tak że najpierw otwierasz na bok to koło(na jakimś stelażu z rurek:P ) a później klapa bagażnika do góry:)
Teraz pomykam bez koła ale myślę nad zakupem dojazdówki pełnowymiarowej.
co do pompy paliwa to nie wiem;) nie zaglądałem tam:) a poza tym Forek teraz więcej na gazie lata:P
a ten najgorszy wynik tego pomiaru na setkę był robiony jako pierwszy i był na gazie zapomnialem przełaczyć dopiero później mi się przypomniało:)