Jump to content

GT gaz czy wolnyssak benzyna ?


michalm
 Share

Recommended Posts

Jak zawsze gdy przychodzi kupno czegoś nowego to sa dylematy, tak jest i teraz :? Stoję nad wyborem mniejszego zła: wolnossąca benzyna czy może raczej GieTek wraz z LPG. Mam na to przeznaczone ok. 12 000zł, może być minimalnie więcej ale lepiej mniej :D Liczę na obiektywne opinie, mile widziane również warte do obejrzenia oferty :mrgreen:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 68
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Za tą kasę tylko wolnossak, GT-ek za 12k, jeszcze z LPG, to ZTCW nienajlepszy pomysł :P Koledzy zapewne potwierdzą :wink: Za to wolnossaka kupisz już zacnego i z LPG, a oszczędzone $$$ wydasz potem na GT z prawdziwego zdarzenia 8)

Link to comment
Share on other sites

NA

Paliwo to nie jedyny koszt, a NA mimo wszystko sa nieco bardziej wytrzymale - przynajmiej maja taka opinie, no i przede wszystkim chyba mniej zajezdzone z reguly.

Link to comment
Share on other sites

1. wolnossak tez troche pali, przy upalaniu wciagnie ci z 15L na miescie, zima nawet moze wiecej

2. GT i gaz to nieporozumienie, stare GTeki z przelotami 200kkm< padaja i bez LPG.

Link to comment
Share on other sites

Czytałem właśnie trochę opinii o gazie w GT i ogólnie bardzo zachwalana jest instalacja od Jako. A co do upalania to na szczescie nie samym upalaniem człowiek żyje :D Owszem tryb lansersko-bulwarowy czasem trzeba włączyć :mrgreen:

Link to comment
Share on other sites

eee no bez przesady... 2.0 nawet sprawnie sobie z autem radzi. Wiadomo nie jest to demon prędkości, ale do sprawnego przemieszczania się naprawdę wystarczy. Pamiętaj, że do 98 włącznie, silniki 2.0 są 115 KM, a roczniki 99, 00 125 KM.

 

Pogadaj z DNLem, miał kiedyś takiego 125 KM. OBK 166 KM w automacie nie był w stanie go dojść (wiem z autopsji). Jeżeli chcesz opini o silniki 115 KM, pogadaj z użytkownikiem sochar.

 

GRAF, zgodzisz się ze mną, że jeżeli stare N/A to tylko 2.0 ;)

Link to comment
Share on other sites

GRAF, zgodzisz się ze mną, że jeżeli stare N/A to tylko 2.0 ;)

nie no pewnie ze tylko 2.0 pali niewiele wiecej niz 1.8 czy 1.6 albo tyle samo przy podobnym tempie, jako jedyne umozliwia sprawne ruszanie i korzystanie z 4x4 na suchym i mokrym

spalanie jakies 2L mniej mialem w 2.0 MY98 niz w GT MY95 przy podobnej jezdzie

Link to comment
Share on other sites

nie no pewnie ze tylko 2.0 pali niewiele wiecej niz 1.8 czy 1.6 albo tyle samo przy podobnym tempie, jako jedyne umozliwia sprawne ruszanie i korzystanie z 4x4 na suchym i mokrym

Dokładnie o to chodzi ;)

Link to comment
Share on other sites

Ja mam, 2.0 n/a + sekwencje podtlenek lpg, spalanie takie samo jak na pb, tylko ze polowe taniej heh, osiagi tez takie jak na pb. Jak brakowalo mocy do upalania na sniegu (na szutrze i afalcie w sumie tez, tylko nie mialem okazji) zapodaje reduktor :wink:

Link to comment
Share on other sites

spalanie jakies 2L mniej mialem w 2.0 MY98 niz w GT MY95 przy podobnej jezdzie

 

 

Chyba miales popsute GT. :roll: Bo nie ma bata, zeby jakiekolwiek 2.0 n/a jezdzilo podobnie jak GT 95' podobnie jak nie slyszalem, zeby jakiekolwiek 2.0 N/a spalalo pod 40l na 100km co przy GT 95' wcale nie jest takie trudne do osiagniecia :P

Link to comment
Share on other sites

A może znacie kogoś kto chciałby się pozbyć takiego zacnego Subaraka ?

 

 

był fajny forek...ale już nei ma.

 

Masz dłuuuuuuuuuuuugie PW :)

Link to comment
Share on other sites

Albo turbodziadka :twisted: z tym że tutaj "tryb lansersko-bulwarowy" nie działa zwłaszcza w budzie kombi no chyba, że podkręcimy dziada chwilowo do 6 tyś obrotów :twisted: wtedy ludzie na widok ryczącego karawanu zaczynają się modlić po czym uciekają w popłochu :mrgreen:

Link to comment
Share on other sites

turbodziadka

 

 

no właśnie, pomyśl nad Kapicowym/Profesorowym dziadkiem, jeszcze Ci zostanie pare groszy na zabawę...turbo wcale NIE MUSI palić dużo.

Trafisz na zadbanego dziada, to będzie dobrze...a Profesor ma zadbanego antyka

Link to comment
Share on other sites

no niby silnik kusi :twisted: ale jednak nie oszukując się, sylwetka już nie taaa...a wizja bulgoczącej wanny podoba mi się, nawet chyba bardziej niż sedana :D w sumie dzięki uprzejmości DNL'a i Sochara, postanowiłem że to będzie wolnossące 115 lub 125 KM :) a jeszcze małe pytanko: jak dodać ogłoszenie kupna, jakies cheaty na to macie, bo nigdzie w tym nie dziale nie ma opcji nowy wątek :? :?:

Link to comment
Share on other sites

no właśnie myślałem, że może coś takiego, ale sa osoby które mają 1 post na koncie i własnie ogłoszenie jest tym pierwszym postem, a regulamin nic nie mowi na ten temat :?

Link to comment
Share on other sites

Ja mam Imprezę z '96 1.8 wolnossącą i osiągi są bardzo zadowalające jeśli chodzi o bardzo dynamiczną jazdę po mieście. W trasie przydałoby się z kilkanaście koni więcej do wyprzedzania, ale i tak spokojnie można to ogarnąć. Nie ma co się zamykać tylko na 2.0, jak mówię także 1.8 są całkiem sympatyczne. A co do spalania, to się za bardzo nie wypowiem, bo rozregulowała się moja instalacja Stefanelli, do której kuźwa żaden z odwiedzonych przeze mnie gaziarzy nie ma programu, żeby mi ją wyregulować ;) Aktualnie pali mi w mieście 20 litrów LPG, a w trasie potrafi zejść do niecałych 14. Wiem z autopsji, że ten silnik w mieście powinien palić od 12 do 15 litrów LPG. Pozdrawiam i życzę udanych zakupów :)

Link to comment
Share on other sites

spalanie jakies 2L mniej mialem w 2.0 MY98 niz w GT MY95 przy podobnej jezdzie

 

 

Chyba miales popsute GT. :roll: Bo nie ma bata, zeby jakiekolwiek 2.0 n/a jezdzilo podobnie jak GT 95' podobnie jak nie slyszalem, zeby jakiekolwiek 2.0 N/a spalalo pod 40l na 100km co przy GT 95' wcale nie jest takie trudne do osiagniecia :P

wszystko bylo z nimi ok, 2.0GL palilo ok 12 GT 14,5 wszytko po miescie spokojnie

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...