Kazushito Yakitaki Opublikowano 7 Sierpnia 2003 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2003 Ech... I znów górę wzięła marketingowa maszynka do robienia ludziom wody z mózgów. A myślałby kto, że auto powinno być małe, lekkie, zwinne, zwrotne, szybkie, etc... A tu wychodzi, że auto powinno być krowiaste... Kazio. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Than_Junior Opublikowano 8 Sierpnia 2003 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2003 Tylko ze zbyt male, zbyt szybkie, zbyt zwinne itp. stej sie zbyt niebezpieczne :!: Witam ponownie na forum! Pozdrawiam, ThanJu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gruby Opublikowano 8 Sierpnia 2003 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2003 wiec impreza nie jest zwinna, zwrotna, szybka, etc... do tego jeszcze impreza jest krowiasta... :?: :!: :?: obrona nie ma wiecej pytan 8) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kazushito Yakitaki Opublikowano 8 Sierpnia 2003 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2003 [ciach! -- rozpędziłem się o jeden raz za dużo] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kazushito Yakitaki Opublikowano 8 Sierpnia 2003 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2003 Tylko ze zbyt male, zbyt szybkie, zbyt zwinne itp. stej sie zbyt niebezpieczne :!: Jak mawiali starożytni ,,śmierć frajerom''. Nikt nie mówi, że szybka, efektywna jazda to umiejętność dla każdego To trzeba umieć i tyle. Wielu z nas, w tym i niżej podpisany, być może nigdy nie sięgnie wyżyn? Witam ponownie na forum! mukmukerer Kazik fastrygowany... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kazushito Yakitaki Opublikowano 8 Sierpnia 2003 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2003 wiec impreza nie jest zwinna, zwrotna, szybka, etc...do tego jeszcze impreza jest krowiasta... :?: :!: :?: obrona nie ma wiecej pytan 8) Chyba nie powiesz, że auto lżejsze nie hamuje lepiej, nie rozpędza się lepiej, nie składa się lepiej w zakręty? Faktem jest, że w rajdowaniu i tak ,,przeszkadza'' regulamin, nakładając masy i rozmiary minimalne, ale generalnie na świecie trend jest taki, żeby budować auta co raz cięższe, co raz większe, które jeżdżą co raz gorzej... I nie wiem, jak Ciebie, ale mnie to boli. K.Y. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Than_Junior Opublikowano 8 Sierpnia 2003 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2003 Z tym bym sie nie zgodzil. Przeciez wszyscy producenci w nowych modelach wlasnie daza do tego, zeby samochod byl lzejszy, lepiej sie prowadzil i byl bardziej zwinny. Pozdrawiam, TJ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gruby Opublikowano 8 Sierpnia 2003 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2003 pierwsze primo, nie wiem jaka przyjemnosc sprawia ogladanie wrc, ktore jezdza bez poslizgow - "na okraglo" (mowie o asfalcie, bo na szutrach jeszcze nie wymyslili jak jezdzic na okraglo drugie primo, skracanie pojazdu (zmniejszenie rozstawu osi :!: ) powoduje, ze zachowanie samochodu jest coraz to bardziej nerwowe, przez co, przy sportowej jezdzie doprowadza do wiekszej ilosci wypadkow (P205 t16...) :roll: wtedy kierowcy beda jezdzic wolniej :!: sa pewne granice ryzyka.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Than_Junior Opublikowano 8 Sierpnia 2003 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2003 Jak ja lubie tylko i wylacznie pisac "w pelni zgadzam sie z przedmowca!" Pozdrawiam, ThanJu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hwojtek Opublikowano 9 Sierpnia 2003 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2003 Z tym bym sie nie zgodzil. Przeciez wszyscy producenci w nowych modelach wlasnie daza do tego, zeby samochod byl lzejszy, lepiej sie prowadzil i byl bardziej zwinny. Than, ledwo co popierałeś zwiększanie wymiarów i masy samochodów WRC... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Than_Junior Opublikowano 9 Sierpnia 2003 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2003 No i? Dalej popieram. Nie wiem o co Ci chodzi :roll: Przeciez stwierdzenie, ze producenci daza do zmniejszania masy i polepszenia wlasciwosci jezdnych nie ma nic wspolnego z tym, ze jestem za sedanami w WRC :!: Poza tym nie bylem za zwiekszeniem masy w WRCach, bo to by bylo zdeka bez sensu :shock: . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomasz_555 Opublikowano 10 Sierpnia 2003 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2003 No musze przyznać że bardzo ciekawy post i odpowiedzi. Można przynajmniej z tego coś wyciągnąć dla siebie. Co do kolejności marek w 2004 to mam takie marzenia: 1. Oczywiście Subaru (liderem Solberg) 2. Citroen 3. Mitsubishi 4. Hyundai 5. Ford 6. Skoda 7. Peugeot Oczywiście najważniejsze jest to aby każdy z zespołów miał takie same szanse i aby sprzęt był porównywalnie niezawodny. Aby panowała wyrównana walka. Zeby o miejscu decydował jeden czy dwa punkty a nei przewaga zdobyta na początku roku. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kazushito Yakitaki Opublikowano 15 Sierpnia 2003 Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2003 No i? Dalej popieram. Nie wiem o co Ci chodzi Może o podejście ,,chciałabym i boję się''. Albo coś jest duże, albo coś jest lekkie. Pewnych granic nie da się przekroczyć, a nikt nie zabrania stosowania ultralekkich materiałów w małym. Co więcej, minimalne masy powodują, że przypadku zaoszczędzenia masy w czymś, co jest małe, można nadłożyć gdzie niegdzie materiału, aby powiększyć współczynniki bezpieczeństwa krytycznych elementów. Bo jeśli ma być duże i lekkie, to zawsze coś na tym ucierpi. Zwykle wytrzymałość. K.Y. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kazushito Yakitaki Opublikowano 15 Sierpnia 2003 Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2003 Z tym bym sie nie zgodzil. Przeciez wszyscy producenci w nowych modelach wlasnie daza do tego, zeby samochod byl lzejszy, lepiej sie prowadzil i byl bardziej zwinny. Weź do ręki katalogi i porównaj masy własne aut na przestrzeni kolejnych lat... Producenci dążą do tego, żeby tworzyć produkty, które się sprzedadzą. Zatem muszą mieć pięć gwiazdek w EuroNCAP, choć to tak naprawdę mówi tylko, jak auto sprawuje się w crashteście, muszą dać klientowi sto różnych elektryczno-elektronicznych bzdetów i bajerów, bez których dziś auto się nie sprzeda, muszą zapewnić maksymalne wyciszenie mechanizmów i porządne audio, muszą w aucie zaimplementować kilku elektronicznych aniołów stróżów, bo średni poziom umiejętności kierowców leci na pysk, a wszyscy dookoła uważają, że to dobry znak. Żaden z tych celów nie pokrywa się z budowaniem aut szybkich, efektywnych, nastawionych na maksymalizację bezpieczeństwa czynnego, a nie biernego. Bo czynne bezpieczeństwo opiera się przede wszystkim na ruszaniu głową przez kierowcę. K.Y. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RafalW Opublikowano 15 Sierpnia 2003 Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2003 A Mitsu ma homologację na Lancera V do 2008r. Ten Lancer jest bazowany jeszcze na Colcie, dopiero od WRC (czyli Evo VII) bazowane są na Cedii. W kazdym razie mogliby zastosować starą (lekką) budę i nowy motor - na przykład. Więc coś mi tu śmierdzi kaczką dziennikarską... Żadne inne źródło tego nie potwierdza. Niestety nie. W momencie homologacji nowego modelu nie moga uzywac poprzedniego. Dlatego np. juz nie moga uzywac Octavii po homologacji Fabii. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RafalW Opublikowano 15 Sierpnia 2003 Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2003 wiec impreza nie jest zwinna, zwrotna, szybka, etc...do tego jeszcze impreza jest krowiasta... :?: :!: :?: Niestety krowiasta jest. Masy nie oszukasz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
555 Opublikowano 26 Sierpnia 2003 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2003 No i sa juz fotki puga 307 WRC... :shock: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ComeToDaddy Opublikowano 26 Sierpnia 2003 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2003 Laaaaaaaaaaaaaadny, tyle ze co ona ma do 307 :!: :?: bo nawet z wygladu to nie za bardzo... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 26 Sierpnia 2003 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2003 O bosh... pierwsza od dawna naprawdę ochydna rajdówka... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rafał Opublikowano 26 Sierpnia 2003 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2003 No nawet :wink: Szkoda tylko ze to nie kabrio Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 26 Sierpnia 2003 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2003 Laaaaaaaaaaaaaadny, tyle ze co ona ma do 307 :!: :?: bo nawet z wygladu to nie za bardzo... Bazą homologacyjna jest 307 CC jeżeli się nie mylę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
555 Opublikowano 26 Sierpnia 2003 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2003 Laaaaaaaaaaaaaadny, tyle ze co ona ma do 307 :!: :?: bo nawet z wygladu to nie za bardzo... Tez mialem podobna reakcje na poczatku, ale jednak ma duzo wspolnego z wygladu, gdyz rajdowka ta jest zrobiona na bazie 307 wersji...CC Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomasz_555 Opublikowano 26 Sierpnia 2003 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2003 Wiecie co..... wydaje mi się że ten samochód nie zdobędzie mistrzostwa. Czyli nów Subaru ma przewagę. Zbyt masywny jak na rajdówke. 206 był bardziej zgrabny i chyba zwrotniejszy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
subaru_rallyfan_roman Opublikowano 27 Sierpnia 2003 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2003 Nie wszystko musi być kwintesencją piękna, jak Subaru Impreza WRC Mam nadzieję, że nowy Pug wystartuje już w Rajdzie Monte Carlo (homologację będzie miał 1 stycznia 2004), wtedy można będzie skonfrontować jego możliwości z resztą stawki. A co do wyglądu... hmmm kwestia gustu, do wszystkiego można się przyzwyczaić. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Właściciel Browaru Opublikowano 27 Sierpnia 2003 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2003 No no, bo to na bazie KUPĘ KABRIO. Ciekawe jakie ma KLOCKI. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się