Skocz do zawartości

HKS Blow off wrażenia z jazdy


ts66

Rekomendowane odpowiedzi

Jak się znasz na trendach... :wink:

 

trend-setter - someone who popularizes a new fashion

 

Ja je kreuje :) A to taka moda motoryzacyjna - i ostatnio jakos coraz wiecej osob sie daje namowic na rezygnacje z blow-offa :)

 

-- poniedziałek, 18 kwi 2011, 12:39 --

 

taki HKS też spełnia swoje zadanie przynajmniej w tym że to upuszczane powietrze nie wraca z powrotem do turbo

 

No tak - ale to jest Ci akurat zupelnie niepotrzebne - a nawet szkodliwe.

 

-- poniedziałek, 18 kwi 2011, 12:40 --

 

Nie jest to badziew za 200 zł więc najgorszy nie jest....., napewno są lepsze.

 

Nie - to jest badziew za 1200zl - czy tam iles :)

 

Akurat HKS SSQV jest moim zdaniem jednym z najgorszych blow-off'ow. Nawet jak na blow-offa :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 101
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

i ostatnio jakos coraz wiecej osob sie daje namowic na rezygnacje z blow-offa :)

 

Ja byłem uparty i musiałem się sam przekonać, na szczęście nie kosztował 1500 a 300zł używany :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy to oznacza, ze zostalem trend-setterem? ;)

 

AMI nie ma się z czego cieszyć... Było już kiedyś tak ze forumowy guru z drugim forumowym szpecem mówili co jest dobre i skończyło się tym ze wszyscy zakładali zawór hks i wydech supersprint... Na spocie wszystkie brzmiały tak samo.

Bo tak napisał ktoś mądry...

Fajne było to w UK na na scooby live ze wszystkie subarki wyglądały inaczej, inaczej brzmiały, miały inne modyfikacje itd.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam HKS i nic kompletnie mi się nie dzieje, czasem delikatna marchewa, ale to akurat uważam jako +

 

W forku miałem przez chwile jakiś badziewiasty Bov, który wyrzuciłem szybciutko, bo sprawiał właśnie takie problemy jak powyżej + falowanie niskich obrotów + przygasanie silnika po odjęciu gazu, potrafił nawet zdechnąć na skrzyżowaniu.

 

W WRxie mam HKS, zamontowałem, go jeszcze przed mapą i kompletnie zero problemów, wolny wydech tez już był.

 

Jeżeli chodzi o syczenie to rzecz gustu, ostatnio już parę razy myślałem by go wywalić, ale jeszcze siedzi.

 

Chcesz by Ci syczało, załóż sobie dolot, swego czasu miałem zamontowany dolot HKS pythona czy jakoś tak, to dopiero syczało!!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy to oznacza, ze zostalem trend-setterem? ;)

 

AMI nie ma się z czego cieszyć... Było już kiedyś tak ze forumowy guru z drugim forumowym szpecem mówili co jest dobre i skończyło się tym ze wszyscy zakładali zawór hks i wydech supersprint... Na spocie wszystkie brzmiały tak samo.

Bo tak napisał ktoś mądry...

Fajne było to w UK na na scooby live ze wszystkie subarki wyglądały inaczej, inaczej brzmiały, miały inne modyfikacje itd.

 

Ani sie ciesze, ani plakac nie bede - bo zawor HKS w sumie zaraz po zakupie wywalilem, a supersprinta nigdy nie mialem.

Podobnie jak nie mialem zawiasu D2 i stozka :)

 

I nie chodzi o to, ze "ktos madry powiedzial" - tylko generalnie podpieram swoje zdanie o blow-off jakimis argumentami, zawsze mozna podyskutowac, jesli ktos uwaza, ze sa bledne :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I nie chodzi o to, ze "ktos madry powiedzial" - tylko generalnie podpieram swoje zdanie o blow-off jakimis argumentami, zawsze mozna podyskutowac, jesli ktos uwaza, ze sa bledne :)

 

AMI nie będe z Tobą polemizował bo się nawet na tym nie znam, chodziło mi o to, że nie ma jednej, jedynej słusznej drogi tuningowania Subarki. W UK-eju są subarki z 660koni w obudowie 5MT, nie padają w nich panewki, bow-offy mają i nawet jeżdzą dłużej niż tydzień :wink:

 

Co do samego blow-off-a to dla mnie jest jak z paleniem fajek: niby wiem, że szkodzi zdrowiu ale lubie sobie dymka puścić :mrgreen:

 

A co do tego HKS-a to uważam, że znacznie lepiej kupić taki diwajs pasażerowi i niech dyma przy zmianie biegów. Wyjdzie taniej, latwiej się montuje a efekt ten sam :mrgreen:

 

0d220f99b11998d35f94317359328546.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

AMI nie będe z Tobą polemizował bo się nawet na tym nie znam, chodziło mi o to, że nie ma jednej, jedynej słusznej drogi tuningowania Subarki. W UK-eju są subarki z 660koni w obudowie 5MT, nie padają w nich panewki, bow-offy mają i nawet jeżdzą dłużej niż tydzień :wink:

 

Alez drogi kolego - ja nie twierdze, ze jest jedyna sluszna droga.

Ale sa modyfikacje mniej lub bardziej sensowne :)

Blow-off jest "mniej" :)

 

Panewki w UK tak samo padaja prawde mowiac jak i w Polsce, a te 660KM to moze i maja w obudowie 5mt, ale pewnie nie z biegami z GT :)

Albo rzadko upalaja :)

 

Zreszta w UK to i tak cieniasy, bo w takim USA to robia w seryjnym WRX bez wymiany turbo po 300WHP :)

 

-- poniedziałek, 18 kwi 2011, 16:42 --

 

Co do samego blow-off-a to dla mnie jest jak z paleniem fajek: niby wiem, że szkodzi zdrowiu ale lubie sobie dymka puścić :mrgreen:

 

Z tym sie trudno nie zgodzic - jasna sprawa jest taka, ze z blow-offem chodzi tylko i wylacznie o dzwiek w sumie.

Jak ktos musi, to rozsadnie dobierajac zawor i jeszcze, o fantazjo, robiac przy tym remap - wszystko mozna zbajerzyc tak, ze bedzie w sumie dobrze.

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Alez drogi kolego - ja nie twierdze, ze jest jedyna sluszna droga.

Ale sa modyfikacje mniej lub bardziej sensowne :)

 

Pozdrawiam

 

Tak ale naczytają się twoich opini "czytacze-teoretycy" a potem taki mistrz który w życiu JDM-a na oczy nie wiział mi mówi, że nie moge upalać RA bo mi za chwile panewka bokiem wyjdzie albo skrzynie posadze :roll:

 

Trzeba nowym pomagać w oczywistych sprawach, bo nie ma sensu wyważać otwartych drzwi, ale niech mają pole do popisu może te subarki będą troche urozmaicone a nie wszystkie takie same :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hmmm, zaciekawiłeś mnie Arosiak tym dolotem...czy kupno z allegro dolotu za 300 zł ma sens? Bo to teoretycznie tylko rurka aluminiowa i filtr..

nie 300 a 1300.

http://allegro.pl/filtr-powietrza-dolot ... 12325.html

 

A czy ma sens to już musisz sobie sam odpowiedzieć.

Ja założyłem pojeździłem tydzień i wywaliłem.

Jest głośny, i niektórzy twierdzą, że stożek przesiewa tylko te grubsze kamienie :lol:

 

Jak chcesz głośniej to możesz sobie wyjąć tłumik szmerów, który sie znajduje pod prawym błotnikiem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

- jest niższe ciśnienie doładowania, u mnie mam wolny wydech i doładowanie mam z silencerem 0.8-0.9 bara, bez silencera 1,15 bara - tak mam zrobioną mapę ECU, po zamontowaniu Blowa ciśnienie maksymalne to w granicach 0.7 bara

 

Niestety muszę ostudzić Twoje emocje. Jeśli ładuje po zastosowaniu BOV-a 0,7 bara, to jest DUŻE prawdopodobieństwo, że jest jakaś nieszczelność w układzie i/albo BOV jest zepsuty. Radziłbym uważać, bo można sporo napsuć jeżdżąc z nieszczelnym dolotem

 

 

- podczas hamowania silnikiem i następnie jak następuje delikatne dodanie gazu jest takie wrażenie jakby brakowało paliwa i po około 1 sekuncie następuje wejście na obroty

 

Urok posiadania BOVa. Nic gorzej nie muli silnika, jak BOV. Ja miałem parę podejść do BOVa: raz dla "psssst", drugi raz był ponoć potrzebny i dziękowałem losowi za każdym razem, gdy się mogłem go pozbyć

 

- na wolnych obrotach wskazówka ciśnienia doładowania turbiny jest trochę niżej, tak jakby było większe podciśnienie.

 

I co?

 

Moja rada jest taka: pozbądź się tego, póki jeszcze możesz

 

PS Mój STI ma teraz 450 KM i 660 Nm, a więc trochę się w modyfikacje auta bawiłem i na własnej skórze sporo przetestowałem. Tak że nie jest to wiedza teoretyczna 8).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...