0SauroS0 Opublikowano 26 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2011 Ja po grubszych modach mam przepływomierz w innym miejscu. I to jest pewnie jedyne, rozsądne rozwiązanie przy stosowaniu zaworu atmosferycznego. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
m4341 Opublikowano 9 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2011 Masz turbo dziurę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ts66 Opublikowano 9 Lipca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2011 Sprzedam mojego HKS - nowa cena 600 zł Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bzyq Opublikowano 10 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2011 Masz turbo dziurę Kto ma turbo dziurę bo do żadnej wypowiedzi to nie pasuje? Chyba, że zgubiłeś "?" i miało to być pytaniem. Tylko jak tak to do kogo? Dużo jest modzenia przy przeniesieniu przepływki? Patrząc pod maskę to chyba łatwo nie będzie, ale czy warto nawet o tym pomyśleć? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HULK Opublikowano 10 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2011 Moi drodzy, czy ktoś ma przerabiał temat hybrydy? Kupiłem http://www.turbosmartonline.com/index.php?id=291. Koło 8-ego maja będę montował i ustawię 50 na 50... Proszę także opinię o Turbosmart-ach. Ja mam Turbosmarta od lat, wprawdzie nie hybryde tylko taki normalny wielki poprzez zmianę sprężyn i możliwość regulacji docisku można go elegancko ustawić. Tak ogólnie zaworów to jak zawsze sa zwolennicy i przeciwnicy, dobry zawór i nie powinno być żadnych problemów i jeśli nawet jedynym + jest psss to dla mnie super Jacka opinia to raczej bym sie nie kierował bo z tego co pamiętam to wymontował swoj i kiedy auto zaczelo mniej palic to zaraz stal sie wielkim przeciwnikiem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LukiGT Opublikowano 10 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2011 przeciez AMI ma bov'a Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Trolololo Opublikowano 11 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2011 Ale generalnie HKS to największa kupa i chyba najbardziej awaryjny zawór jakiego znam, włączając w to polskie zawory :roll: . Jak ktoś go rozbierał to chyba wie o czym mówie Nie rozbierałem, natomiast dwa wykończyłem w chyba trzy tygodnie . jeszcze wieksza wg mnie jest Forge :roll: dwa "zalatwiłem" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hiszpan25 Opublikowano 23 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2013 cholera to mnie zmartwiliście troszkę bo po zobaczeniu: już chciałem zamawiać SSQV bo mam możliwość zakupu nowego w mega pasztetowej cenie .... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
saszynski Opublikowano 23 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2013 JASMA Japanese Automotive Sports Muffler Association (JASMA) to nie firma tylko stowarzyszenie wydające certyfikaty. cholera to mnie zmartwiliście troszkę bo po zobaczeniu: już chciałem zamawiać SSQV bo mam możliwość zakupu nowego w mega pasztetowej cenie .... po 3 minutach przestałem słuchać... u siebie mam mape do 1.65 bara. seryjny trzyma do 0.7 bara i puszcza. mam zamontowany HKS SSQ III i działa. trzyma ile ma trzymać, otwiera sie 'wypuszcza, zamyka sie.. jest git. żeby mnie ciągłe gwizdanie nie wkur***ło założyłem to: co zrobiło z blow off'a to: czyli zawór recyrkulacyjny. nałożony mam wąż jak w ori zawoorze, i teraz powietrze jest wywalane przed turbo. kwestia nietrzymania cisnienia przez Twoj zawór to wina zle podłączonych wezyków. Ale generalnie HKS to największa kupa i chyba najbardziej awaryjny zawór jakiego znam, włączając w to polskie zawory . Jak ktoś go rozbierał to chyba wie o czym mówie dziwne, bo moj HKS juz ma troche nalatane i nic sie z nim nie dzieje był rozebrany niedawno jak montowałem do niego końcówke na wąż ... nic niepokojącego tam nie było. spisuje sie dobrze. i juz nie wkur***a gwizdaniem. jasna sprawa jest taka, ze z blow-offem chodzi tylko i wylacznie o dzwiek w sumie. bzdura. chyba, że chodzi tylko o seryjne auto. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AMI Opublikowano 23 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2013 (edytowane) EDIT: nie chce mi sie. niech kazdy sobie zaklada co mu tam pasuje do auta. Ja pozostaje przy swoim zdaniu, ze blow-off do tuningu w miejsce recyrkulacyjnego potrzebny nie jest, a hks ssqv to szmelc. Jak komus ow hks pasuje - zakazu przeciez nie ma. Edytowane 23 Marca 2013 przez AMI Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lucza Opublikowano 23 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2013 A ja chcę wrócić do serii i niema ,muszę jeźdźić z syczącym dziadostwem,pozdro. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
saszynski Opublikowano 23 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2013 Ja pozostaje przy swoim zdaniu, ze blow-off do tuningu w miejsce recyrkulacyjnego potrzebny nie jest. a ja zostaje przy swoim, że nie masz pojecia o pewnych sprawach. A ja chcę wrócić do serii i niema ,muszę jeźdźić z syczącym dziadostwem,pozdro. tez miałem ten sam problem... jesli masz hks'a to możesz zamontować końcówke, którą wkleiłem wyżej i z blow offa robisz recyrkulacyjny. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AMI Opublikowano 23 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2013 (edytowane) a ja zostaje przy swoim, że nie masz pojecia o pewnych sprawach. Och ach... przepraszam mistrzu. Edytowane 23 Marca 2013 przez AMI Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
saszynski Opublikowano 23 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2013 Och ach... przepraszam. Mam Ci teraz mowic per "mistrzu"? Czy moze jednak zluzujesz troche? Twoja teoria odnośnie blow offa nie zgadza sie z moja praktyką... ale upierasz sie jakbys wiedział o czym piszesz... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lucza Opublikowano 23 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2013 jesli masz hks'a to możesz zamontować końcówke, którą wkleiłem wyżej i z blow offa robisz recyrkulacyjny. Tak ale ja mam ra i tu trochę inaczej sprawa wygląda,jedyną opcją jest aftermarketowy za 150~funciaków,pozdro. ...mam teraz turbosmarta z dwoma trąbkami,drze ryja niemiłosiernie,pozdro. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Patryk Opublikowano 23 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2013 A ja się nie zgodzę co do forge'a. Jest w samochodzie (robiony był remap już na bov'ie) od około 30 tys km i nie ma z nim żadnych problemów.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lucza Opublikowano 24 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2013 Ok,się zgodzę,mam turbosmarta i mam problemów zero,ale gdybym miał ori to bym miał problemów mniej niż zero ,pozdro. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AdrianPlock Opublikowano 3 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2014 Witam mam takie pytanie , pacjent impreza bug wrx przy dzis jechalem w trasie i blow off puszczal powietrze przy dodawaniu powtarzam dodawaniu gazu, zrobil tak okolo 3 razy ,gdzie szukac przyczyn? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vince_snd Opublikowano 3 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2014 W tym właśnie zaworze. Podwiesza się. Jak się da to rozbierz na części. Przemyj benzyną ekstrakcyjną. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Simon WRC Opublikowano 3 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2014 A najlepiej wyrzuć i wstaw oryginalny DV, poczujesz różnicę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vince_snd Opublikowano 3 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2014 No właśnie, tak będzie najlepiej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukas.stk Opublikowano 3 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2014 Witam mam takie pytanie , pacjent impreza bug wrx przy dzis jechalem w trasie i blow off puszczal powietrze przy dodawaniu powtarzam dodawaniu gazu, zrobil tak okolo 3 razy ,gdzie szukac przyczyn? sprężyna nie trzyma ciśnienia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AdrianPlock Opublikowano 4 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2014 oryginalny DV rozwincie skrot dla laika Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AMI Opublikowano 4 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2014 dump valve Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AdrianPlock Opublikowano 4 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2014 dziekuje btw rozebralem przemylem zlozylem zamontowalem zobaczymy czy podziala jak nie to tak zrobie jak mowicie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się