Skocz do zawartości

Tankujecie te 98 Verva albo V Power?


Leszek

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 512
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Przeciwnicy LPG zamknąć oczy albo zignorować :) Po 30 tys km Jako sprawdzał moje wtryskiwacze gazowe i mówił, że leję bardzo dobry gaz bo są czyściutkie. Tankuję głównie na BP albo Shell. Odnośnie benzyny to tylko 95 oktanów i to na Neste :) - ale ja się nie liczę bo nie mam turbo i mam gaz :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiem, że Subaru w Szczecinie leje do aut 95 i twierdzą, że nic więcej nie trzeba ale pewien mechanik powiedział, że to wszystko wiążę ze spalaniem stukowym i takie tam, ja się tam nie znam dlatego leję 98. Może ktos to dokładniej wytłumaczy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A czy ktos z Imprezowiczow tankuje w ogole Pb95 :?:

Dokładnie!!!Po testach na różnych 98 nie odczułem żadnej różnicy. Test przeprowadzony w jednym z ASO Subaru stwierdził, że leję bardzo dobre paliwo.....

 

Alex, dla jasności: lejesz 95 do STI? :roll:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie a moze sprobujcie zalac V-power albo ultimate DIESEL. Moj leon zap...la na tym jek szalony :wink:

Przeczytaj cały wątek!!!Widzisz,ja osobiscie podchodzę do tego "za....lania" z pewną nieśmiałością :mrgreen:

 

 

Ja roniez w to nie wierze, chociaz i tak leje to niby lepsze paliwo, mam nadzieje, ze przynajmniej jest mniej chszczone i bardziej czyste.

 

Poza tym ciekawe czy subaru wprowadzi kiedy diesla do oferty i czy to tez bedzie bokser

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja roniez w to nie wierze, chociaz i tak leje to niby lepsze paliwo, mam nadzieje, ze przynajmniej jest mniej chszczone i bardziej czyste.

Chrzczenie paliw zależy od hurtowni/stacji końcowej a nie rodzaju paliwa. Albo ktoś jest uczciwy, albo nie. Z rafinerii paliwo wychodzi raczej w kondycji nienagannej.

 

Poza tym ciekawe czy subaru wprowadzi kiedy diesla do oferty i czy to tez bedzie bokser

Jeżeli go faktycznie wprowadzi, to zrobi to najprawdopodoniej w europie w roku 2007 w Legacy i być może Foresterze. Silnik by pasował do napędu auta będzie musiał być bokserem, inaczej będzie problem z upchaniem go pod maskę i były by za duże koszta wprowadzenia auta na rynek wynikające z odmiennej budowy napędu, co przy niezbyt wielekiej sprzedaży w europie stawiało by pod znakiem zapytania całą inwestycję. Zresztą podobno FHI ociąga się z wprowadzeniem diesla ze względu na niepewną opłacalność przedsięwzięcia. Kto wie, być może zamiast diesla dostaniemy od razu hybrydę? Dzięki temu by spadły koszta, bo to samo by szło na rynki Azji, USA i Europy. Diesel natomiast jest raczej na europę przewidziany, bo w Azji i USA zainteresowanie było by nikłe.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Znam osobe, ktora takze leje do Imprezy PB95 i jest git. Takze biedy chyba takiej strasznej nie ma w tankowaniu PB95 na takim shellu badz statoilu czy BP.

A tak w ogole to jak producent pisze? Proponuje 98 ale zezwala na 95??? (tak przynajmniej jest w silnikach FSI)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Skoro mieliby wprowadzic diesla w 2007 to chyba juz jakies projekty sa.

A i owszem, bodaj od ponad roku, lub nawet dwóch lat mają działający prototyp :)

 

Czy wiadomo cos na temat pojemnosci, mocy czy spalania?

Ma to być jednostka nie wyczynowa, a ekonomiczna, czyli będzie zapewne celował gdzieś w osiągi dzisiejszych maszyn 2.0 N/A. Pojemność też pewnie podobna będzie. Ale to spekulacje. FHI jest bardzo oszczędne, by nie powiedzieć skąpe w udzielaniu informacji na ten temat.

 

W sumie to boksery nie naleza do oszczednych silnikow, ciekawe wiec jak by sie taki diesel zachowywal.

Dlaczego tak uważasz? Znasz jakieś alternatywne rozwiązania oparte o benzynę ze stałym napędem na 4 koła o mniejszym spalaniu?

Jedyne czego się można w dieslu obawiać, to to, że zamiast z auluminium jak wszystkie bokserki subaru, będzie żeliwny, co zwiększy masę z przodu auta i pogłębi jego rycie w zakrętach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W sumie to boksery nie naleza do oszczednych silnikow, ciekawe wiec jak by sie taki diesel zachowywal.

Dlaczego tak uważasz? Znasz jakieś alternatywne rozwiązania oparte o benzynę ze stałym napędem na 4 koła o mniejszym spalaniu?

Jedyne czego się można w dieslu obawiać, to to, że zamiast z auluminium jak wszystkie bokserki subaru, będzie żeliwny, co zwiększy masę z przodu auta i pogłębi jego rycie w zakrętach.

 

Zawsze dziwi mnie takie podejście do sprawy to jest normalny silnik o ruchu tłoka posuwisto zwrotnym a nie silnik wankla albo 6-cio tak , aflinta ma racje to czy silnik jest ekonomiczny nie zależy od tego czy jest rzędówką boxerem v-ką a zależy od sprawności cieplnej i mechanicznej silnika. Jestem pewien że diesel nie byłby żeliwny, już nawet niemcy ostatnio aluminium okiełznali (10 lat po reszcie świata) więc nie ma strachu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jestem pewien że diesel nie byłby żeliwny, już nawet niemcy ostatnio aluminium okiełznali (10 lat po reszcie świata) więc nie ma strachu.

Ale przytaczając konserwatyzm inzynierów FHI...... z wielką radością powitam ich przywiązanie do alumioniowych silników :) Ciekawe czy klekoty też będą miały skrzynkę na listy, czy się obejdą.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...