bakupno Opublikowano 22 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2011 Tomek natrysk wody na IC nie wymaga remapu Chłodzisz wodą IC montujesz natryski przy spliterze nad IC do tego potrzebny jest jeszcze baniak na wodę przewody i włącznik Wszystko do dostania na forum z trudem lub w nie-ASO w Mysiadle u mnie na rewirze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
p@dre Opublikowano 22 Lipca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2011 Tomek natrysk wody na IC nie wymaga remapu Tomek pytał o wymianę IC ... czy musi robić remap ... Pytanie raczej :wink: czy jest sens wymieniać IC bez robienia remapu ? -- 22 lip 2011, o 11:30 -- ...nie do konca wiem o czym mowimy jesli wspominacie panowie o natrysku przy IC. generalnie chodzi o dodatkowe chłodzenie IC za pomocą wody, dyszy spryskiwacza i magicznego przycisku w aucie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Subaru_Forester Opublikowano 23 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2011 Dajcie cynk gdzie można dorobić taki wlot. Chcę coś jak w STI do swojego Forka. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arkitekt Opublikowano 25 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2011 bakupno, a ten wlacznik z woda, to samemu sie strzyka kiedy, jak, nie zalewa sie nieotrzebnie silnika? woda jest pod maska w zbiorniku, podgrzana jego cieplem, co to daje? piotr opisz mi to jak mozesz na PW :arrow: tomasz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzesiek_67 Opublikowano 25 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2011 a ten wlacznik z woda, to samemu sie strzyka kiedy, jak, nie zalewa sie nieotrzebnie silnika?woda jest pod maska w zbiorniku, podgrzana jego cieplem, co to daje? Tomek, - albo strzyka sam (potrzebny jest moduł sterujący) albo strzykasz z palca , - cokolwiek to znaczy, nie zalewa się niepotrzebnie silnik , - zbiornik jest zazwyczaj umieszczany w bagażniku, z tyłu auta. Pozdrawiam Grzegorz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bakupno Opublikowano 25 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2011 Tomek tak jak powiedział Grzesiek 8) Może to i bajer ale uważam że warto Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Letkas Opublikowano 25 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2011 Może to i bajer ale uważam że warto Nie ma sensu. Seryjny i tak daje radę do 300 KM Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bakupno Opublikowano 25 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2011 Letkas, to ty jeszcze nie zmieniłeś na IC z STI spec C Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arkitekt Opublikowano 25 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2011 Grzesiek_67, grzesiu, strzykania ale kiedy i co to daje? czy wogole warto za to zaplacic? a moze sam IC jeszcze raz z jakiego auta? STI spec C. czym to sie rozni od zwyklego STI ??? a moze wystarczy sam wlot duzy od buga STI 2001-02 ? odwoluje sie do twojego rozsadku oraz mimo juz nie szalenczego, ale rajcu z dynamicznego sie przemieszczania forkiem. tomasz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AdaSch Opublikowano 16 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2011 wlot przymierzony teraz tylko malowanie na czarną perłę blacha zostaje seryjna. W sti jest węższy IC. Natrysk przełożę do starej blachy wagowo fxt vs sti to przepaść. Wygląda tak jakby w FXT był z aluminium bo blacha jest podobnej grubości. Być może zrobię lekką modyfikację aby blacha z fxt sięgała nieco wyżej Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arkitekt Opublikowano 19 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2011 AdaSch, ...no adas, to teraz widze ze i umnie musi zagoscic wieksza paszcza na IC, mamy ten sam rocznik, kolor ...a u ciebie wyglada naprawde dobrze. tomasz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AdaSch Opublikowano 19 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2011 wygląda rewelacyjnie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
drout Opublikowano 19 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2011 JAkie koszta takiej operacji?? Tak jak pisal kolega wyrzej 1,5kpln -- 19 sie 2011, o 11:05 -- Człowiek tak usiadzie przed kompem i czyta i juz zaczyna kombinowac. Głosniki kupione, dystanse tez nawet mata wygłuszajaca, wszystko lezy jeszcze w bagazniku a juz sie za czyms nowym rozglada w sensie moze wlot zmienic, jak wlot to i IC i tak w koło macieju Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hlehle Opublikowano 19 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2011 Fajnie fajnie. p.s. Nieuleczalna choroba Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arkitekt Opublikowano 24 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2011 AdaSch, ...czyli zakup samego splitera bez wezykow, przycisku oraz zbiorniczka za 450pln to dobra cena ? czy szukac dalej ??? tomasz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AdaSch Opublikowano 24 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2011 ja za tyle kupiłem, cena może nie niska, ale tyle się naszukałem, że miałem. dostałem kurnik, i blachę z dyszą natryskową. obecnie jeżdżę na starej blasze s nowym kurnikiem i jest git. IC zimny nawet przy telepaniu się Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arkitekt Opublikowano 24 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2011 AdaSch, ...dzieki, wlasnie zarezerowowane. teraz tylko musze szybciutko zebrac duzo drobniakow i siup do lakiernika. tomasz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AdaSch Opublikowano 24 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2011 lakiernik u mnie to 100pln :| ale wygląda super Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arkitekt Opublikowano 24 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2011 AdaSch, ...kupuje wersje niebieska (az za bedzie zamalowywac), ale ma wygladac, ah szkoda ze musze czekac az do powrotu z urlopu. tomasz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bakupno Opublikowano 3 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2011 z okazji że idą święta mam zamiar wkońcu kupić sobie taki wlot tylko nie będę go malował a zrobię wiejski tuning ze zmiana koloru przy pomocy folii, ale nie będzie zmiany kolory a carbon look Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arkitekt Opublikowano 5 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2011 bakupno, piotrus tak jak mowilem sama blache z dyszami itd moge ci odstapic za przyslowiowe cus, ale wlot jak zauwazyles mam juz zalozony tu nie pomoge, ale namiar na kogos kto ma taki jak moj moglbym podeslac. telefon do mnie znasz wiec dzwon. tomasz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AdaSch Opublikowano 6 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2011 nie chwaląc się mam już pełna graciarnię do chłodzenia IC 8) przyciski oryginalne od natrysków na lampy z forka my05 do tego oryginała dysza od natrysku z sti - mam od dolnej blachy kurnika sti który średnio pasuje do zwykłego ic trochę wężyków i magiczna tajna broń wyśmiana przez bractwo z trójmiasta ale ja jestem zadowolony. czyli zbiornik z pompką ale jaki :?: normalnie od subaru sti kosztuje około 200 pln :shock: :shock: :shock: i nie ma go gdzie założyć - zero miejsca. opcja nr 2 worek na płyn z pompką od poloneza z łatwością można to to zamontować gdzie się chce, pompka działa super, piękna mgła leci na ic a worek kosztuje 19 pln na tak, że da się to zrobić nawet całkiem seryjnie nie licząc technologi polonezowej Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tarpan Opublikowano 5 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2012 p@dre,Pstryknij proszę fotkę jak wygląda twój nowy splitter i jak kryje intercooler ? OK Splitter pokrycie jest całości ... Jak ten splitter pokrywa intercooler ? Możesz powiedzieć ile kosztował sam kompletny splitter ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KACPERO_1 Opublikowano 19 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2012 ja poszedłem jeszcze dalej, zrobiłem z kwaśnego dodatkowy kołnierz i teraz po zamknięciu maski guma splitera dokładnie pasuje i całe powietrze "wieje" na IC, dodatkowo nie pobiera ciepłoty z komory, wykonanie jest jakie jest, ale to handmade i ma spełniać swoją rolę.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AdaSch Opublikowano 19 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2012 No Kacpero wymiatasz - świetny pomysł! też tak zrobię Ja miałem zrobiony CAI dzięki wlotowi Po lewej jest kratka która dmucha na osłonę turbo. Część tego zimnego powietrza kierowałem rurką spiro w dolot czyli odkręciłem ten plastik nad zbiorniczkiem płyny do wspomagania. Różnica temp w dolocie spadła o 15 stopni ! w korkach! Polecam. ale trzeba zrobić to porządnie bo mi to przy większej prędkości odpadło takie jest ciśnienie w tej rurze dolotowej. Sam wysoki kurnik bardzo dobrze pasuje do OEM blachy forka. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się