Skocz do zawartości

hlehle

Użytkownik
  • Postów

    20
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Profile Information

  • Auto
    Forek 2.5 XT MY06

Osiągnięcia hlehle

..:: Świeżynka ::..

..:: Świeżynka ::.. (1/13)

0

Reputacja

  1. hlehle

    AT czy MT w teren ?

    Bo z moca silnika w samochodzie jest jak z wyplata. Poczatkowo sie wydaje ze kasy mnustwo ale juz po miesiacu wiemy ze moglo by byc wiecej. Pasacik mial 94 i sie jechalo. Udawalo sie nawet objechac losia w mustangu, nie raz Outback ma 170 i poczatkowo NAPRAWDE BYLO W CO JECHAC. Teraz nie mowie ze malo ale czasem 50 wiecej by sie przydalo. Baaa, maluchem tez sie jechalo, a mocy tyle co w dobrej kosiarce ) Ja się przesiadłem z 75 konnej almery na 2.5 XT Na początku robiło wrażenie, ale człowiek szybko się przyzwyczaja.
  2. hlehle

    AT czy MT w teren ?

    @eddie rozwinąłbyś ten temat? nie bardzo jest co rozwijac to tylko moje prywatne zdanie - mialem Impreze GT, przez prawie rok w Wilnie jezdzilem tym autem do/z pracy, tj. glownie w godzinach porannych i wieczornych korkow... potem jezdzilem nim glownie w trasy i dlatego powtorze: w jedzie typowo miejskiej, tj. korki, sprinty od jednych swiatel do drugich itd., wole turbo-subaraka z AT... natomiast w trasie wole turbo-subaraka z MT moze w Forku XT z MT jest troszke inaczej niz w przypadku Imprezy GT (przede wszystkim troszke inaczej zestopniowana skrzynia), ale podejrzewam, ze jest podobnie i jazda typowo miejska takim autem musi byc dosc meczaca... no ale co czlek, to zdanie @eddie, a co się dzieje jak redukujesz przy niższych obrotach, albo toczysz się w korku na takich? Prawdę mówiąc sam powoli się przyzwyczajam do tego auta i faktycznie do jazdy w korkach to ono nie zostało stworzone Na szczęście 95% mojego użytkowania to trasa
  3. hlehle

    AT czy MT w teren ?

    @eddie rozwinąłbyś ten temat?
  4. hlehle

    jaguar x-type

    Zanim skończyło się na Forku, to zastanawiałem się właśnie nad X-Type. Zrobiłem mały zwiad i okazało się, że ... haczyka nie ma. Auto faktycznie ma sporo wspólnego z Mondeo, ale głównie same dobre rzeczy, a dodatkowo trochę lepsze wykończenie. Utrzymanie nie jest tanie i może to odstrasza użytkowników. Tych co stać kupują modele wyższe, a tych co nie ... wybierają Mondeo Swoją drogą, te koszty pewnie nie są wyższe niż Subaru
  5. Proszę bardzo ... camper na legacy Bardziej jak karawan wygląda
  6. hlehle

    AT czy MT w teren ?

    Brzmi prosto, ale jak się jeździ po normalnej drodze. Trudniejsze do wykonania w terenie Jak dla mnie to nawet po normalnej drodze klopotliwa/niewygodna sprawa. W zasadzie to w 100% nie da się tego spełnić, zdecydowanie prościej z tą żoną i kochanką
  7. hlehle

    AT czy MT w teren ?

    Brzmi prosto, ale jak się jeździ po normalnej drodze. Trudniejsze do wykonania w terenie
  8. hlehle

    AT czy MT w teren ?

    Może szanowni koledzy jednak przeniosą się na priv?
  9. hlehle

    AT czy MT w teren ?

    Weekend A wracając do tematu - ja jeżdżę MT ale zaturbionym. Pewnie jest już jakiś temat na forum, gdzie toczyła się dyskusja jak takim czymś jeździć i np. nie spalić sprzęgła Poprosiłbym o link, jeśli ktoś kojarzy.
  10. hlehle

    Nordkapp

    I ja w tym roku wystartowałem w taką trasę. Nie obyło się bez przygód - ojciec zalał benzyną swojego diesla :shock:
  11. hlehle

    Jaki zawias do FXT

    1. Niestety fajnie jakby to było raz na 100. Niedawno kupiłem forka ze stanem 63k z padniętymi amorkami. Oczywiście wymiana została uwzględniona w cenie zakupu, więc mnie to nie bolało. Jednak po konsultacjach z posiadaczami forków, a także z ludźmi z serwisów, wyszło na to, że pad SLS może się zdarzyć nawet przy 30k. To ja wolę jednak pójść w coś znacznie pewniejszego. 2. Albo odwrotnie - dbałeś o auto i zamontowałeś coś lepszego niż oryginał. To samo jak w przypadku innych upgrade'ów. 3. Tego nie kumam
  12. hlehle

    Kawaler potrzebny

    O kurcze co za wątek. Nic mnie już na tym forum nie zaskoczy ...
  13. hlehle

    Moje Subaru

    Auto piękne, ale uznanie dla cykającego fotki - fajne ujęcia.
  14. hlehle

    cham na drodze

    Jeśli chodzi o zjeżdżanie, to pewnie prawda leży po środku. Robiąc to z głową, tam gdzie jest widoczność, ułatwiamy manewr wyprzedzania i tym samym podnosimy także nasze bezpieczeństwo. Co innego w nocy na krętej drodze.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...