Pablito Opublikowano 21 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2011 Witam, Pomóżcie mi proszę w znalezieniu informacji o różnicach między teardrop STi 2.0 2003 i 2005. Ja wiem tylko o różnych piastach. Będę wdzieczny za wszystkie info. Pozdrawiam, Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemeq Opublikowano 21 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2011 Ja wiem tylko o różnych piastach. Rozumiem, że mówimy o wersji europejskiej. To oprócz piast / rozstawu śrub: - DCCD (wcześniej tylko w wersjach specjalnych) - lekko zmodyfikowane wnętrze (np. czarny dekielek poduszki w kierownicy) 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
raison Opublikowano 21 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2011 DCCD w MY05 było jako opcja. Inny rozstaw kół/osi? Nie pamiętam już dokładnie i inna szpera przód. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
motorOla Opublikowano 21 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2011 inne sterowanie nagrzewnicą i klimatyzacją - inne pokrętła 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukass Opublikowano 21 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2011 Wnętrze MY05: -w pełni automatyczna klimatyzacja z srebrnym panelem (w starszych półautomat i inne pokrętła) -kierownica w jednym kolorze - imho ładniejsza - seryjne radio 2DIN Zewnątrz: - MY05 ma juz nakładki/listwy na tylnych błotnikach/nadkolach Technicznie - odMY05: - dostepne za dopłatą DCCD i w takiej wersji było to najbardziej nadsterowne STi w historii - piasty 5x114,3 i inny rozstaw kół - dzięki czemu wchodzi więcej felg nawet z ET35 nic nie obciera (przetestowane) - felgi 8"x17" - wcześniej 7,5"x17" - szpera helikalna przód zamiast wisko - prawdopodobnie ECU jest już 32bitowe vs 16bitowe wcześniej 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pablito Opublikowano 21 Lutego 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2011 Przemeg, MotorOla, lukass, raison, Wielkie dzięki za informacje. Dałbym wam pomuka, jak bym wiedzał, jak to zrobić Oczywiście chodzi o wersje EU, nadwozie teardrop. Widze, że używacie określenia MY05. Muszę się podciągnąć trochę :? W takim razie jakie określenie ma wczesna wersja teardropa, ta z piastami 5x100? Z tego co wiem, to helikalna szpera z przodu = mniejsza podsterowność. Czy tak? A są jakieś róznice między silnikami/skrzyniami? Pozdrawiam, Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zamer Opublikowano 21 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2011 Przemeg, MotorOla, lukass, raison,Wielkie dzięki za informacje. Dałbym wam pomuka, jak bym wiedzał, jak to zrobić Klikasz na plusiki czerwone obok wykrzykników po prawej stronie na dole każdego postu :wink: 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maniujr Opublikowano 21 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2011 Klikasz na plusiki czerwone obok wykrzykników po prawej stronie na dole każdego postu :wink: no i dostał Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemeq Opublikowano 21 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2011 W takim razie jakie określenie ma wczesna wersja teardropa, ta z piastami 5x100? MY03. MY to po prostu "Model Year", a więc rok modelowy. To odróżnia różne inkarnacje tej samej generacji. Dlatego używa się MY, a nie roku produkcji, że od około września roku X produkowany już jest MY X+1. Mój hawk-eye jest MY'06, ale został wyprodukowany jeszcze w 2005 - stąd podanie roku produkcji mogłoby być mylące, bo w 2005 produkowany był teardrop MY'05 i hawk MY'06. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chojny Opublikowano 21 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2011 Klikasz na plusiki czerwone obok wykrzykników po prawej stronie na dole każdego postu :wink: no i dostał Zgłoszenie do moderatora Fajny temat, tyle rzeczowych wypowiedzi i wszystkie zgłoszone Pablito pomuki rozdawaj, nie tykaj wykrzyknika jak nie widzisz sutków Nie klikam jak nie ma na czym oka zawiesić Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zamer Opublikowano 21 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2011 Klikasz na plusiki czerwone obok wykrzykników po prawej stronie na dole każdego postu :wink: no i dostał Mimo, że nie prosiłem No ale jakby nie patrzeć pomogłem koledze, ucząc jak dawać pomuki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukass Opublikowano 21 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2011 Oczywiście chodzi o wersje EU, nadwozie teardrop. Widze, że używacie określenia MY05. Muszę się podciągnąć trochę :?W takim razie jakie określenie ma wczesna wersja teardropa, ta z piastami 5x100? MY - model year -chodzi o rok modelowy. Teardrop, blob itd. zależy jak kto woli wystepował w dwóch wersjach. Ten z piastami 5x100 to MY03 i MY04 Ten 5x114,3 to MY05 - choć faktyczna produkcja była już od mniej więcej połowy 2004r (jak ten który miałem) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pablito Opublikowano 21 Lutego 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2011 Dzisiaj daje wszystkim pomuki i zgłoszenia do admin Sorki za pomyłkę, robię kilka rzeczy na raz, a, jak wiadomo, faceci nie są dobrzy w multitasking'u Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lewen Opublikowano 21 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2011 No i sprawa najważniejsza: MY03 ma uchwyt na kubek w konsoli środkowej!!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemeq Opublikowano 21 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2011 No i sprawa najważniejsza: MY03 ma uchwyt na kubek w konsoli środkowej!!! I to jest coś, czego mi w hawku brakuje. Można se picie pod łokciem postawić - jeszcze puszka (zamknięta) jako tako, ale coś wyższego - forget about it. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Harvester Opublikowano 21 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2011 potwierdźcie lub zaprzeczcie, ale w 05 sa juz chyba upside downy z tylu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
California Opublikowano 21 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2011 Dla uzupełnienia - opcjonalne DCCD i w związku z tym dwa dodatkowe czujniki, obrotu kierownicy i znoszenia - szerszy o 1 cal rozstaw kół z tyłu i poszerzone błotniki z nakladkami - szpera helikalna zamiast Suretraca w MY04 (a nie wiskozy) z przodu z niewymienionych: - sztywniejsze mocowania przekładni kierowniczej - Gdzieś czytałem jeszcze o zmianach mocowania zawieszenia z przodu i z tyłu i dodanej chłodnicy płynu wspomagania , ale nie mogę teraz znaleźć. Na polskiej stronie Subaru był kiedyś dokument dokładnie opisujący różnice, ale już go nie ma. -- 21 lut 2011, o 14:22 -- potwierdźcie lub zaprzeczcie, ale w 05 sa juz chyba upside downy z tylu. W MY03 też Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
niumen Opublikowano 21 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2011 Harvester, upside-down są już od bugeye. W MY'05 są oczywiście inne, ze względu na piasty, mają kolor czarny, wcześniej były czerwone. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lewen Opublikowano 21 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2011 No i sprawa najważniejsza: MY03 ma uchwyt na kubek w konsoli środkowej!!! I to jest coś, czego mi w hawku brakuje. Można se picie pod łokciem postawić - jeszcze puszka (zamknięta) jako tako, ale coś wyższego - forget about it. O to, to właśnie! Lubisz kawę, kupuj MY03!!!!! :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
raison Opublikowano 21 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2011 Co tu dużo ukrywać MY03 i MY04 to najlepsze STi. MY05 to takie "homoniewiadomo" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Harvester Opublikowano 21 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2011 Harvester, upside-down są już od bugeye. W MY'05 są oczywiście inne, ze względu na piasty, mają kolor czarny, wcześniej były czerwone. O proszę, zawsze się to człowiek czegoś dowie Co tu dużo ukrywać MY03 i MY04 to najlepsze STi. MY05 to takie "homoniewiadomo" Lubię to! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemeq Opublikowano 21 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2011 MY05 to takie "homoniewiadomo" Tu się nie zgadzam - miał super wygląd bloba, a technikę de facto hawka. I silnik 2.0 - choć to akurat wada :wink: . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukciosti Opublikowano 21 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2011 Ale się pomuki posypały. W 05 są inne naklejki na drzwiach a w 05us wkładali ksenon. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pablito Opublikowano 21 Lutego 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2011 Trochę brak spójności widzę we wszystkich opiniach na temat różnic. Jedni mówią, że lepsze są MY03 i MY04, a drudzy, że MY05. Muszę iść na jakieś studia do Fuji Heavy Industries Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lewen Opublikowano 21 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2011 Po prostu uchwyt na kubek przewazyl szale na korzysc MY03...! Wybor nigdy wczesniej nie byl tak prosty!! PS a tak serio, to jedyna zaleta tego rocznika... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się