16_VALVE Opublikowano 1 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2011 Witam, mam 2 problemy a co najmniej jeden musze rozwiazac przed przegladem. Generalnie nie dziala klakson, sprawdzalem bezpieczniki oraz kabelki i wszystko wyglada ze jest ok. CO jeszcze moglbym sprawdzic? :/ Wycieraczki - tutaj sprawa wyglada dosc smiesznie, odkad kupilem auto mam ten problem. Mianowicie po wylaczeniu wycieraczek nie wracaja na dol tylko zostaja tam gdzie akurat sie znajduja, co jest nieco wkurzajace podczas jazdy. Dodadkowo 1 i 2 stopien nie rozni sie od siebie ... nie na czasowego tylko na 1 i 2 caly czas machają, a na 3 machaja szybko ( czyli tak jak powinno byc ). Co moze byc tego przyczyna? dzieki! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 1 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2011 Generalnie nie dziala klakson, sprawdzalem bezpieczniki oraz kabelki i wszystko wyglada ze jest ok. Jak zewrzesz na kostce wchodzącej w kierownicę to klakson się odzywa? Mianowicie po wylaczeniu wycieraczek nie wracaja na dol tylko zostaja tam gdzie akurat sie znajduja, co jest nieco wkurzajace podczas jazdy. Czyli masz wycieraczki w pionie standardowo i ruch wykonują na dół i potem wracają do góry? Może zamieniona polaryzacja przy silniczku ewentualnie nawet przestawione na mechanizmie, bo ktoś chciał sobie zrobić wycieraczki jak w DTM/WTCC Dodadkowo 1 i 2 stopien nie rozni sie od siebie ... nie na czasowego tylko na 1 i 2 caly czas machają, a na 3 machaja szybko ( czyli tak jak powinno byc ). Co moze byc tego przyczyna? Uszkodzony sterownik wycieraczek być może.... Może przy tym pionowym stawianiu komuś się coś już popsuło. A może problem z przełącznikiem? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JanekS Opublikowano 1 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2011 Witam, mam 2 problemy a co najmniej jeden musze rozwiazac przed przegladem. Generalnie nie dziala klakson, sprawdzalem bezpieczniki oraz kabelki i wszystko wyglada ze jest ok. CO jeszcze moglbym sprawdzic? :/ sprawdzic mozna jeszcze mozna samą trąbke 1) zmierzyc napiecie na kabelkach na samym klaksonie, jest > klakson, nie ma>instalacja 2) zasilic klakson na krotko i zobaczyc czy zagada Wycieraczki - tutaj sprawa wyglada dosc smiesznie, odkad kupilem auto mam ten problem. Mianowicie po wylaczeniu wycieraczek nie wracaja na dol tylko zostaja tam gdzie akurat sie znajduja, co jest nieco wkurzajace podczas jazdy. Dodadkowo 1 i 2 stopien nie rozni sie od siebie ... nie na czasowego tylko na 1 i 2 caly czas machają, a na 3 machaja szybko ( czyli tak jak powinno byc ). Co moze byc tego przyczyna? mi to wyglada na obwod, ktory wskazuje "punkt zero" w silniku wycieraczek, na ogol podlaczenie silniczka jest czrteroprzewodowe w tym dwa wlasnie daja ten sygnal polozenia. Jak to u Ciebie w szczegole i ktory kabelek od czego musisz pomierzyc albo wyszperac na jakims schemacie. Inna sprawa co z tym robic, bawic sie w rozbieranie i ew. naprawianie moze bys drozsze (w czasie i pieniadzach) niz kupno jakiegos dzialajacego uzywanca pwodzenia Janek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lucza Opublikowano 1 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2011 O ile się nie mylę to subaru ma dwa klaksony,wiem bo podczas odchudzania auta wywaliłem jeden. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mcx Opublikowano 1 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2011 właśnie mi też przestały działać i to dwa... po wciśnięciu kiery słychać przekaźnik więc do puszki jest ok - potem coś nie styka...może są połączone szeregowo i ten pierwszy (bliżej aku) padł pierwszy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
16_VALVE Opublikowano 1 Lutego 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2011 Mianowicie po wylaczeniu wycieraczek nie wracaja na dol tylko zostaja tam gdzie akurat sie znajduja, co jest nieco wkurzajace podczas jazdy.Czyli masz wycieraczki w pionie standardowo i ruch wykonują na dół i potem wracają do góry? Może zamieniona polaryzacja przy silniczku ewentualnie nawet przestawione na mechanizmie, bo ktoś chciał sobie zrobić wycieraczki jak w DTM/WTCC nie, zatrzymuja sie dokladnie w momencie w ktorym je wylaczam, czyli przykladowo w polowie szyby. dzieki za odpowiedzi, sprobuje cos jeszcze poszukac zatem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kuzi4 Opublikowano 1 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2011 Japońcka elektrunika... Co ja się nakombinowałem z prądem w mojej poprzedniej Imprezieeeeeee........ Gdzie mieszkasz? Mam gościa, który bardzo ogarnia temat wszelkiego prądu w Naszych autkach. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
16_VALVE Opublikowano 2 Lutego 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2011 generalnie widze ze jestes z chrzanowa .. ja z krakowa ale problem w tym ze obecnie jestem zagranica :/ jeszcze jedno pytanie ... kiedys w aucie byl alarm, ktory obecnie nie dziala. Pod maska mam taki klocek z 'wyjcem' podlaczony gdzies kablem. Moge go poprostu wywalic spod maski ucinajac ten kabel ? Ostatnio musialem go 2 razy dokrecac bo zaczal sie telepac pod maska i denerwowac podczas jazdy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kuzi4 Opublikowano 2 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2011 Jak alarm nie działa to spokojnie możesz syrenę wywalić. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maciek-info Opublikowano 3 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2011 jeżeli chodzi o klakson, u mnie na przykład była przerwana taśma w kierownicy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
16_VALVE Opublikowano 3 Lutego 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2011 narazie nie wiele mialem czasu by grzebac, ale sprawdzilem kierownice i tam wszystko wydaje sie byc ok... zobaczymy dalej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kuzi4 Opublikowano 3 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2011 narazie nie wiele mialem czasu by grzebac, ale sprawdzilem kierownice i tam wszystko wydaje sie byc ok... zobaczymy dalej. Po czym doszedles, ze z kierownica (tasma i zwijaczem) wszystko jest OK? Mierzyles napiecia i sygnaly? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Giechu Opublikowano 3 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2011 Po czym doszedles, ze z kierownica (tasma i zwijaczem) wszystko jest OK? Mierzyles napiecia i sygnaly? Wystarczy zewrzeć piny na kostce przed kierownicą Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się