Skocz do zawartości

maciek-info

Użytkownik
  • Postów

    88
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O maciek-info

  • Urodziny 24.02.1991

Profile Information

  • Płeć
    mężczyzna
  • Skąd
    Lublin

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia maciek-info

..:: Swojak ::..

..:: Swojak ::.. (2/13)

1

Reputacja

  1. Po przeczytaniu chyba wszystkich tematów na forum dotyczących tego zagadnienia, wiem że trzeba szukać reperaturek od civica VI w sedanie albo peugeota 405. Z tego co przeczytałem wnioskuję, że jest drobna różnica w kształcie w zależności od rodzaju nadwozia imprezy, jednak robiąc z obu stron można się pokusić o drobną modyfikację. Chciałbym się dowiedzieć: czy ktoś używał ich do imprezy w wersji kombi, czy może można ich użyć jedynie w sedanie? P.S. Ten temat chyba ma najlepiej opisany problem jeżeli chodzi o imprezy, tylko dobrze byłoby mu zmienić w tytule: reparaturki na reperaturki. Osobiście dzięki temu szybciej bym na niego trafił.
  2. Prosiłbym o wskazówki do zabiegu wymienionego w temacie. Co odkręcać, czego nie dotykać, jak wypiąć. Sam kiedyś opisywałem przód, teraz przyszedł czas na tył.
  3. maciek-info

    stuka prawy tyl

    Nie wiem jak ci puka, ale miałem podobny problem po wymianie amortyzatorów. Złożyłem obie strony identycznie i z prawej coś puka. Odkręcałem, sprawdzałem, szukałem, po msc znalazłem przyczynę. Okazało się że plastikowa osłona amortyzatora ocierała i pukała o obejmę na amortyzatorze, obróciłem o 180st i po problemie.
  4. 2.0 GF 115KM MY96 - luźno wisząca 9pinowa wtyczka, pod kolumną kierownicy
  5. czym jest AC, tu została przerwana więź między kierowcą a samochodem
  6. Ja sądzę że ze względu na ilość modyfikacji jakie zostały poczynione w aucie, nie odwiedzało ono więcej niż jednego warsztatu i nieporozumieniem byłoby gdyby przytoczony przez Ciebie scenariusz miał zastosowanie w tym przypadku. O to mi chodziło, może źle się wyraziłem.
  7. spalili, dobrze że nic nie sugerujesz. Ten temat założyła chyba osoba która nie była jego właścicielem, a właśnie miała z nim dużo wspólnego. Gdzieś było napisane że zna je od podszewki.
  8. a jakie miało zabezpieczenia, jeśli można wiedzieć?
  9. Nie możemy wyświetlić tej odpowiedzi, ponieważ znajduje się w forum, które zabezpieczone jest hasłem. Wpisz hasło
  10. poszukaj pod kierownicą za plastikami, chyba pomarańczowa(nie jestem pewien koloru) wtyczka, taka 5x2 otworów, u mnie wisi na luźnym kablu
  11. Nie możemy wyświetlić tej odpowiedzi, ponieważ znajduje się w forum, które zabezpieczone jest hasłem. Wpisz hasło
  12. maciek-info

    LPG w Subaru

    u JAKO Jakieś jedyne 550km, no ale czego się nie robi dla swojego samochodu.
  13. maciek-info

    LPG w Subaru

    Zrobiłem dzisiaj analizę spalin, oto wyniki na gazie: CO 0.3%, CO2 13,6%, COkor. 0.32%, HC 146 ppm, O2 0.96%, lambda 1.032. Nie mam dokładnych wyników na benzynie, ale pamiętam że HC wychodziło ok. 50 ppm. Facet powiedział, że przy zwykłej instalacji to HC nie jest niczym strasznym oraz że samochód ma długi czas powrotu do normy po odjęciu gazu.
  14. niebieski708, miałeś za mocno przykręcone koła czy bicie na kierownicy(o tym jest temat)? Ja musiałem wymienić tarczę + klocki i problem się uspokoił. Z tego co pamiętam nie było czuć nic na pedale hamulca. Moim zdaniem problem z innym układem niż hamulcowy objawiał by się przez cały czas. Jestem laikiem w tych sprawach, ale mam pomysł. Może jest to spowodowane przez np ABS lub jakiś inny system? Zmienia prędkość kół, stąd drżenie na kierownicy i odbija hamulec.
  15. Sądzę że sebmarpol, już nie wróci na forum i regulaminu nie przeczyta.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...