szczur75 Opublikowano 13 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2011 No i panewki. Chociaż tu mogły być błędy użytkownika. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BartZ Opublikowano 13 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2011 No i panewki. Chociaż tu mogły być błędy użytkownika. No właśnie. Wiele osób twierdzi, że olej wymieniany co 7500 - 10000km i to dobry olej pozwala zapobiec takim wpadkom... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ironmzes Opublikowano 15 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2011 DOHC - primo uszczelki secundo - przy lpg problem z ustawianiem zaworów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yoonior Opublikowano 17 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2011 Podłącze się do tematu 1. Jak "zdalnie przez internet" sprawdzić silnik SOHC od DOHC w Legacy roczniki circa 1999? 2. Jak odróżnić zawieszenie pneumatyczne od zwykłego w tych modelach? Nie mogę znaleźć przez "szukajkę"... p.s. Czy są jakieś serwisy specjalizujące się w Subaru (niekoniecznie ASO) w Radomiu i okolicy, żeby sprawdzić i przetrzepać auto przed kupnem? Dziękuję za ew. odpowiedzi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 17 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2011 1. Jak "zdalnie przez internet" sprawdzić silnik SOHC od DOHC w Legacy roczniki circa 1999? Legacy III (z dużymi lampami z przodu) powinien już mieć SOHC. Ewentualnie oceny możesz dokonać po zdjęciu komory silnika gdzie będzie widać osłonę paska rozrządu. 2. Jak odróżnić zawieszenie pneumatyczne od zwykłego w tych modelach? W komorze silnika będzie widać przewody dochodzące do kielichów amortyzatorów - wtedy masz samopoziomujące pneumatyczne. Jest jeszcze wariant gdzie tylko tył miał samopoziomowanie (nie wiem tylko czy Legacy to miało, czy OBK) - wtedy na tylnych amortyzatorach będzie dodatkowy cylinder (puszka) równolegle do kolumny amortyzatora. Czy są jakieś serwisy specjalizujące się w Subaru (niekoniecznie ASO) w Radomiu i okolicy, żeby sprawdzić i przetrzepać auto przed kupnem? Na tym forum tylko ASO. Jest tu taki jeden co radomskie ASO sobie chwali Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yoonior Opublikowano 17 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2011 Jest takie auto (zapytałem o nie dziś w temacie Kupuję Subaru) http://otomoto.pl/subaru-legacy-2-5gx-limited-vdc-ze-szwajcari-C16784400.html Komora silnika wygląda tak na zdjęciu (mnie niewiele mówi) Czyli to byłby silnik SOHC (osłona - dobrze widzę?) a co z pneumatyką? Wielkie dzięki! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 17 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2011 Silnik wygląda na SOHC, w DOHC osłona rozrządu wystawałaby bardziej, zresztą to już ten model z dużymi lampami Pneumatyki nie widzę, ale nie wyklucza to samopoziomowania z tyłu auta. Tym bym się jednak specjalnie nie martwił, bo na forum już kilka wątków jest poświęconych temu wynalazkowi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yoonior Opublikowano 17 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2011 Dzwoniłem do właściciela, podobno na konsoli jest guzik od podnoszenia zawieszenia, ale nie działa - sprzedający nie był w stanie odpowiedzieć nic na ten temat. Jest możliwe, żeby był guzik a nie było pneumatyki? Drugie pytanie - auto podobno "ma" VDC, a przynajmniej ma taki znaczek na klapie i w ogłoszeniu. Ale wg. posiadacza nie ma żadnego guzika na konsoli wyłączającego VDC, podobno jest obwód podpięty do tego samego bezpiecznika co ABS. Czy możliwe, że ma VDC a nie ma guzika? Sprzedający zgadza się na wizytę w ASO w Radomiu, więc możliwe że z autem jest wszystko ok. Zobaczymy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 17 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2011 Jest możliwe, żeby był guzik a nie było pneumatyki? Jest możliwe, jeżeli ktoś wymienił wcześniej amortyzatory na standardowe. Ewentualnie nie dostrzegam przewodów od pneumatyki a układ jest uszkodzony, ale wtedy auto by całe siedziało. Czy możliwe, że ma VDC a nie ma guzika? Jak najbardziej, ale rok czy dwa później Subaru naprawiło błąd i dodało wyłącznik Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ironmzes Opublikowano 17 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2011 Ale można guzik sobie dorobić do VDC. Tylko jest problem ze znalezieniem takiego guzika. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
barbituran Opublikowano 17 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2011 witam wszystkich pozwolicie ze podepnę się pod temat kolegi. ta sama historia tylko młodsze auto. które subaru legacy/outback lub forester polecacie od rocznika 2004-2007. potrzebuję auto głównie na miasto 80% oraz czasami wypady poboczami na rybki lub narty 20%. Jaki silnik z tej gamy najlepiej się gazuje i przy tym po zamontowaniu instalacji jest najbardziej bezobsługowy (np regulowanie zaworów co ile km? ). Interesują mnie raczej jednostki wolnossące. Instalacja LPG jest koniecznością która zwolni mnie z opłat za wjazd do centrum miasta Ps. proszę o nieodsyłanie mnie do tematu o lpg gdyż po przeczytaniu 58 stron, wypiciu 10 kaw i nabawieniu się oparzeń popromiennych od monitora nie uzyskałem odpowiedzi na moje pytania. wiem tylko że Jako potrafi zagazować wszystko Dziękuję Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ironmzes Opublikowano 17 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2011 ja nie mogłem złego powiedzieć o 2,5l SOHC Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tummi Opublikowano 18 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2011 Chcialem polecic legasia 2.0 my07 (), ale po przeczytaniu: wypady poboczami na rybki odradzam - jest za niski i w standardzie na 17" z profilem 45. No chyba, ze jezdzisz tylko na stawy hodowlane z rownymi dojazdami T. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
barbituran Opublikowano 19 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2011 Chcialem polecic legasia 2.0 my07 (), ale po przeczytaniu: wypady poboczami na rybki odradzam - jest za niski i w standardzie na 17" z profilem 45. No chyba, ze jezdzisz tylko na stawy hodowlane z rownymi dojazdami T. no wlaśnie z tym może być problem, ostatnio zawiesiłem sie primerą na polnej dróżce z głebokimi, potraktorowymi koleinami. parę sztuk legacy stoi w mojej okolicy i nie wyglądają na niskopienne nie wiem tylko jak sytuacja zmieni sie po wrzuceniu sprzętu biwakowego do bagażnika. rozumiem że w silnikach 2.5 sohc regulacje zaworów robimy co 30/40tys km? jaką instalację polecacie? niestety nie wiem czy dam radę założyć ją w Polce i cała operacja będzie musiała zostać przeprowadzona w londku a nie chciał bym dać się wpuścić w maliny miejscowym mechanikom. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Istreed Opublikowano 19 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2011 No najlepiej by jako :wink: Zerknij do tematu LPG w ogólnym tam jest dużo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ukaszWRX Opublikowano 20 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2011 rozumiem że w silnikach 2.5 sohc regulacje zaworów robimy co 30/40tys km? jezeli bedziesz jezdzil na LPG to zaleca sie sprawdzenie i ewentualnie regulacja zaworow cała operacja będzie musiała zostać przeprowadzona w londku yyyy :roll: nie robil bym tego na twoim miejscu :!: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
woojtek66 Opublikowano 22 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2011 witam wszystkich.zamierzam kupic Legacy 97-99.Na mobile.de jest fajny i tani egzemplarz z niedzialajacym zawieszeniem hydraulicznym-chyba sprzedajacy ma na mysli regulacje pneumatyczna.Czy da sie z tym jezdzic?Auto potrzebne do ciezszych prac.Nigdy dalej nie pojedzie i po roku bedzie poobijane a po dwoch na zlom.Czy moze wystarczy zmienic amortyzatory?Z gory dzieki za info Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 22 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2011 woojtek66, da się przerobić na zwykłe amortyzatory. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
woojtek66 Opublikowano 22 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2011 Dzieki serdeczne. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tourism Opublikowano 23 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2011 Witam, a proszę szanownych Panówi Panie o opinie na temat silnika twin turbo rocznik 95 do chyba 97 czy te silniki sa rzeczywiscie rewelacyjne np w porównaniu do mojego XT 2.0 w foresterze chodzi o wytrzymałość koszty eksploatacji no i spalnie tego motoru w granicach rozsadku tj.: jazda srednia i kultura wyprzedzania A pytam bo szukam kolegi dla moejgo forestera i myslałem że legacy starszy ale z tym silnikiem mocniejszym bedzie ok -- 23 lut 2011, o 12:52 -- Ale do bani z przekładka widze. Także prostuje pytanie legacy 2.0 turbo 200 km moze byc to dobra wesja silników? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 23 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2011 Biorąc pod uwagę, że robiono je na Europę tylko do 1994 roku.... ale tak to fajne silniki, solidnie zbudowane. Choć oczywiście stan silnika zależy od tego jak był eksploatowany. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nobby Opublikowano 23 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2011 rozumiem że w silnikach 2.5 sohc regulacje zaworów robimy co 30/40tys km? jezeli bedziesz jezdzil na LPG to zaleca sie sprawdzenie i ewentualnie regulacja zaworow cała operacja będzie musiała zostać przeprowadzona w londku yyyy :roll: nie robil bym tego na twoim miejscu :!: oooo..i dobrze Ci chlopak pisze Taki jeden kolega..pozdrawiam kolege przy okazji pojechal juz z gazem w Londku... Pozniej pojechal..tzn odjechal mu silnik :? Tak wiec...ostrzegamy Cie za wczasu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kula wet Opublikowano 1 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2011 czesc chcialem zapytac czy subaru legasy 1996roku mogło występowac z napędem na jedną oś nie ma reduktora i nie jest w automacie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 1 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2011 czesc chcialem zapytac czy subaru legasy 1996roku mogło występowac z napędem na jedną oś nie ma reduktora i nie jest w automacie Nie mogło bo nie ma takiego modelu Ale... jak pytasz o Legacy, to sporadycznie może się taki kastrat trafić. Szczególnie jak jest to kombi bez reduktora i nie pochodzi z USA. Ale jeszcze prościej będzie jak schylisz się pod auto i sprawdzisz czy z tyłu jest dyferencjał Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kula wet Opublikowano 2 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2011 ten jest w sedanie manual bez reduktora jezeli dyferencjał to banka na srodku osi to niema Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się