Skocz do zawartości

SPRT AD 2011


ex-Dyrekcja

Rekomendowane odpowiedzi

  • Ojciec Założyciel

Jak już wiadomo w sezonie 2011 kierowcą SPRT będzie Wojtek Chuchała.

Jest to - o ile mi wiadomo - pierwszy przypadek w Polsce, gdy tak młody zawodnik otrzymuje szansę na doskonalenie swych umiejętności ( nie liczę tu "sponsoringu rodzicielskiego" ).

Oczywiście oznacza to wiele zmian. Głównie mam na myśli organizację całego programu szkoleniowego, testów itp.

Ale przy tej okazji możemy także wykonać inne ruchy, niekoniecznie związane bezpośrednio ze sportowym rozwojem Wojtka.

Jednym z elementów "nowego podejścia" jest chęć współpracy z młodym PR-owcem (PR-ówką), który (-a) powinien być w stanie dobrze się porozumieć z zawodnikiem. Jednocześnie ma to być szansa dla tej właśnie osoby na szybkie zbieranie doświadczeń zarówno w Zespole, jak i świecie mediów

( http://www.sprt.pl/lang.pl/no/pnews/94 ).

Ale ciekaw jestem też, czy szanowni Forumowicze mają jakieś ( realistyczne ! ) propozycje, jak przybliżyć działalność SPRT ( oprócz tradycyjnej już obecności SPRT na Zlocie - gdy tylko nie ma konfliktu czasowego ze startami ).

Jednym z pomysłów ( zrealizowanych ) jest obecność SPRT na Facebooku

( http://www.facebook.com/pages/Subaru-Po ... 4499669626 ) - zapraszam do grona fanów :wink:

Innym jest pomysł zorganizowania jednej ( czy też więcej ? ) sesji testowych z udziałem kibiców.

Kolejnym mógłby być np. konkurs na najlepszy filmik ( zdjęcie ?) z Rajdu z nagrodą w postaci co-drivu dla zwycięzcy w czasie takich "publicznych" testów.

 

Ale być może są też inne pomysły, które okażą się jednocześnie atrakcyjne, ale i możliwe do zrealizowania ( bez nadmiernego obciążania budżetu - ten ma w końcu w pierwszym rzędzie służyć celom sportowym :wink: ).

 

 

Czyli - zapraszam do odwiedzania SPRT na stronie i Facebook i ... do dyskusji / składania propozycji 8)

Mam nadzieję, że myśl o sylwestrowych fajerwerkach zaowocuje równie efektownym fajerwerkiem pomysłów :mrgreen:

 

Pozdrowienia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 470
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Jednym z elementów "nowego podejścia" jest chęć współpracy z młodym PR-owcem (PR-ówką), który (-a) powinien być w stanie dobrze się porozumieć z zawodnikiem. Jednocześnie ma to być szansa dla tej właśnie osoby na szybkie zbieranie doświadczeń zarówno w Zespole, jak i świecie mediów

( http://www.sprt.pl/lang.pl/no/pnews/94 ).

 

Baaardzo dobry pomysl!

 

Taki SIPowy The Apprentice :wink: ( http://www.bbc.co.uk/apprentice/series6/about.shtml )

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Do koncepcji mlodego PR-owca (plci dowolnej) bardziej pasuje to: https://apprentice.fremantlemedia.com/juniorapprentice/ :wink:

 

Nowy Julian Obrocki in the making :D

 

Hmmm, ale czy BBC to puści

 

wszystko zalezy od tych "6 digits" :mrgreen:

 

A swoja droga, szkoda ze nie mieszkam w Polsce i nie mam ponizej 25 lat 8)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Konkurs na nowy 2011 projekt auta ?

 

 

O to to to to, tegoroczne oklejenie było delikatnie powiedziane , słabe :idea: , przydał by się jakiś świeży powiew w oklejeniu auta :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Myślę, że mocno korzystne może być jak najmocniesze wykorzystanie możliwości „trojkata” czyli strona SPRT, strona Wojtka + narzędzia internetowe (m. in social media – Facebook, ale też Twitter i inne). Na pewno fajnym rozwiązaniem byłby blog prowadzony przez Wojtka, czy to w domenie SPRT czy innej. Wzorem zawodników z WRC, oczywiście tematyka i multimedia nie tylko rajdowe :)

 

Łącząc powyższe elementy można skutecznie budować społeczność kibicow, zachęcając ich także np. konkursami (foto/video, oklejenie, typowanie wyników) czy publikacją (i swego rodzaju „nagradzaniem” ich) ciekawych informacji z życia zespołu – jak ciekawostki techniczne, opinie – niekoniecznie kierowcy czy pilota etc.

 

To tak na szybko :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Myślę, że mocno korzystne może być jak najmocniesze wykorzystanie możliwości „trojkata” czyli strona SPRT, strona Wojtka + narzędzia internetowe (m. in social media – Facebook, ale też Twitter i inne). Na pewno fajnym rozwiązaniem byłby blog prowadzony przez Wojtka, czy to w domenie SPRT czy innej. Wzorem zawodników z WRC, oczywiście tematyka i multimedia nie tylko rajdowe :)

 

Łącząc powyższe elementy można skutecznie budować społeczność kibicow, zachęcając ich także np. konkursami (foto/video, oklejenie, typowanie wyników) czy publikacją (i swego rodzaju „nagradzaniem” ich) ciekawych informacji z życia zespołu – jak ciekawostki techniczne, opinie – niekoniecznie kierowcy czy pilota etc.

 

 

dobre , nawet bardzo :idea:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Ojciec Założyciel
Konkurs na nowy 2011 projekt auta ?

Postaramy się zrealizować :wink:

 

Relacje online z rajdowych OS z onboardami.

Aktualnie technicznie niemożliwe. Jak wiadomo relacje takie są robione na niektórych OS-ach w WRC czy też IRC.

Jest to jednak wykonywane przy ogromnym zaangażowaniu środków, na które nas nawet w przybliżeniu nie stać.

Jedyną realną szansą w naszych warunkach byłoby wprowadzenie nowej technologii transmisji danych w sieci telefonii komórkowej. Prowadziliśmy na ten temat też rozmowy z jednym z największych operatorów. Zainteresowanie tematem jak najbardziej jest, technologie mają też w przyszłości być dostępne - lecz jeszcze nie w sezonie 2011.

Cos w rodzaju "Challange Chuchała" - raz/dwa razy do roku spotkanie fanów marki i pojedynek na czas z kierowca SPRT

Jeden taki event możemy zintegrować w Zlocie.

Alternatywnie możemy porozmawiać z SJS ...

Myślę, że mocno korzystne może być jak najmocniesze wykorzystanie możliwości „trojkata” czyli strona SPRT, strona Wojtka + narzędzia internetowe (m. in social media – Facebook, ale też Twitter i inne)

Strona SPRT - jak wiadomo - istnieje. ( http://www.sprt.pl/ ); podobnie przedstawia się sprawa z Facebook

( http://www.facebook.com/pages/Subaru-Po ... 4499669626 ). Nie inaczej ma się sprawa ze stroną Wojtka ( http://www.wojtekchuchala.pl/ ). Zasadniczo to co chcielibyśmy umożliwić, to bardziej intensywny kontakt ( wirtualny / rzeczywisty ). Obawiam się jednak, że nadmierne rozproszenie działań czysto "administracyjnych" ze strony zespołu nie będzie właściwą drogą. Myślę o tym, jak sprowokować Państwa inicjatywę, zachęcić do współdziałania, współtworzenia.

Możliwość wymiany opinii jest dostępna juz tu - na Forum.

Facebook oczywiście też daje podobne narzędzia, lecz jest bardziej "ulotny", szybciej przemijający...

Na pewno fajnym rozwiązaniem byłby blog prowadzony przez Wojtka, czy to w domenie SPRT czy innej. Wzorem zawodników z WRC, oczywiście tematyka i multimedia nie tylko rajdowe

Spotkanie Wojtka na temat bloga miało miejsce w dniu wczorajszym. Jest planowany :wink:

Na poczatek moze licytacja udzialu w testach zespolu dla Wielkiej Orkiestry?!

W tym roku nie damy rady. Testy są juz zaplanowane i jako praktycznie "pierwsza konfrontacja" Wojtka z pomocą naukową pod kierunkiem Tapio niestety nie dają takiej możliwości. Ale na przyszłość ...

 

Dziękuję za dotychczasowe opinie i licząc na dalsze, oraz zaangażowanie w ciągu nadchodzącego sezonu

 

życzę wszystkiego dobrego w Nowym Roku 2011

 

Pozdrowienia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Strona SPRT - jak wiadomo - istnieje. ( http://www.sprt.pl/ ); podobnie przedstawia się sprawa z Facebook

( http://www.facebook.com/pages/Subaru-Poland-Rally-Team/284499669626 ). Nie inaczej ma się sprawa ze stroną Wojtka ( http://www.wojtekchuchala.pl/ ). Zasadniczo to co chcielibyśmy umożliwić, to bardziej intensywny kontakt ( wirtualny / rzeczywisty ). Obawiam się jednak, że nadmierne rozproszenie działań czysto "administracyjnych" ze strony zespołu nie będzie właściwą drogą. Myślę o tym, jak sprowokować Państwa inicjatywę, zachęcić do współdziałania, współtworzenia.

Możliwość wymiany opinii jest dostępna juz tu - na Forum.

Facebook oczywiście też daje podobne narzędzia, lecz jest bardziej "ulotny", szybciej przemijający...

 

Oczywiście wymienione elementy marketingowe istnieją i działają prężnie :) Natomiast bardziej miałem na myśli swego rodzaju integrację kibiców także poprzez Internet, który jest medium potężnym. Choć na pewno jest to tylko jeden z kierunków, jednak (moim skromnym zdaniem) przy de facto 7 imprezach + Barbórka dostępnych dla szerszego grona kibiców, właśnie wspomniany kontakt "wirtualny" jest w stanie zapewnić fanom aktywny udział w życiu Zespołu i jakąś namiastkę rywalizacji.

 

Ale tak jak wspomnialem, to tylko jeden z kierunków i nie musi on być eksploatowany w 100% ani też jako główny. Na pewno ważna jest też integracja kibiców na samych zawodach, poprzez akcje promocyjne (konkursy, gadżety etc) czy udział Zespołu w innych imprezach (targi, eventy motoryzacyjne, imprezy charytatywne) - oczywiście w miarę możliwości logistycznych.

 

Mam nadzieję, że chociaż częściowo wstrzeliłem się w oczekiwania :) I również życzę wszystkiego najlepszego w Nowym Roku!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Relacje online z rajdowych OS z onboardami.

 

Zdaje sobie sprawę ze live to wyzwanie ale bardzo prosto można to przeprowadzić "live+"

Wojtek śmiga OS z kamerka onboardowa typu GoPRO, która zapis audio/video generuje na karcie SD. Po każdym OS pilot wyjmuje kartę z kamery, podaje osobie z teamu, wkłada nową kartę i smiga dalej. Materiał z onboardu jest wgrywany do sieci i gotowe.

Pilot lub kierowca na koniec może parę słów od siebie dodać opisujących OS.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wojtek śmiga OS z kamerka onboardowa typu GoPRO, która zapis audio/video generuje na karcie SD. Po każdym OS pilot wyjmuje kartę z kamery, podaje osobie z teamu, wkłada nową kartę i smiga dalej. Materiał z onboardu jest wgrywany do sieci i gotowe.

Pilot lub kierowca na koniec może parę słów od siebie dodać opisujących OS.

 

O to jet to :!:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cos na wzor RedBull As w Karcie tylko SPRT As na symulatorze :D :

 

Rozgrywki na symulatorze (Xbox czy PS3) dla bardzo mlodych, do serca kibicow przez ich posiechy.

W galeriach handlowych z wystawa samochodu rajdowego, z kierowca (Wojtkiem Chuchałą) , ktory bedzie podpowiadal, dodatkowo mowil o bezpieczenstwie itp.

 

Cos takiego moglo by sie podobac wszystkim i kibicom, i oczywiscie sponsorom :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co robi orzeł orlenu na aucie z Lotos Quazarem?

 

W ogóle to się pogubiłem. Z tego co rozumiem będzie:

SPRT = subaru poland rally team

LSRT = lotos subaru rally team

LDRT = lotos dynamic rally team

 

ale kto gdzie co i jak to już nie ogarniam :mrgreen:

 

a co do obrazka - zęby z przodu nigdy mi się na autach nie podobały. auto to nie rekin.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no te zeby to straszna wiocha jak dla mnie :P dalbym tam czarnego sporo na zderzaku przednim do zestawu z maska - ogolnie kolorki fajne, z tym czarnym taki grozny i bardziej agresywny ten samochod :P

 

Z tym "live+" to niezly pomysl, no ale pilot ma pilotowac, a kierowca prowadzic, wiec moze wystarczyloby jakby oddawali te karty na serwisie, no generalnie w przerwach dluzszych.

 

Pomysl z promocja w jakims centrum/galerii mi sie podoba - wyobrazam sobie, ze stac tam bedzie rajdowka i wlasnie te symulatory jakies itp i bedzie mozna spotkac kierowce SPRT, pilota itp

 

Ogolnie pomysl z "Challange Chuchała" jest fajny - mozliwosc zmierzenia sie z kierowca SPRT - tylko mniej mi sie podoba pomysl, ze to na zlocie fanow Subaru - mysle, ze jednak powinno to byc w ramach jakies bardziej ogolno motoryzacyjnej imprezy. Ot takie tam moje przemyslenia :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dyrekcjo, multimedia, internet, serwisy społecznościowe. Dwukierunkowa! wymiana informacji, jak na forum, tylko bardziej. Umożliwienie możliwie dużej ilości osób "uczestnictwa", poprzez publikowanie ich materiałów wideo, komentarzy i relacji. Publikowanie - jak najszybsze - wlasnych materiałów. Dużo relacji on-line, troche ciekawostek, relacje okołorajdowe: okiem technika-mechanika, menedżera, kierowcy, pilota. Konkursiki z drobnymi nagrodami. 2-3 konkursy z większymi nagrodami. Technika umożliwia realizacje praktycznie on-line, nawet z pokładu rajdówki.

Dobry redaktor. Co do stylu relacji - mi odpowiada styl Pana Sobiesława Zasady, ale ja stary jestem.

 

Można się oszukiwać, ale jednak internet + video w tej chwili dominuje. Chociaż sam nie wierzę, że to mówię.

 

W razie czego mogę udzielić porad technicznych w zakresie łączności ;)

 

pozdrawiam,

 

Piotr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a moze takie oklejenie?

 

rekin jest spoko!

 

nawet znalazlem auto, ktore bylo inspiracja projektu, jest rowniez zaprzeczeniem tego, ze...

auto to nie rekin.

 

sharkcar.jpg

 

:mrgreen:

 

a moze jakis rodzimy artysta-plastyk upackal by rajdowa Impreze? Cos w stylu BMW art cars lub kooperacji Françoise Nielly z Citroenem:

 

citroensurvoltartcarbyf.jpg

francoisenielly9.jpg

 

najlepiej oczywiscie zachowujac kolory Subaru i sponsorow :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

T8LEK, faktycznie najładniejsze projekty wychodzą spod ręki artystów (np. wspomniane przez Ciebie BMW jest absolutnie genialne! http://www.automobilesreview.com/pictur ... h-le-mans/ )

 

Problem w tym, że trzeba pogodzić design z logotypami i kolorami sponsorów, a te są bardzo ściśle określone :( Od jakiegoś czasu chociażby barwami Subaru już nie są niebieski i żółty, także charakterystyczna S-ka została wysłana do archiwów. Zeszłoroczne oklejenie według mnie nie było najgorsze - "zadrapania" i "pazurki" były ze względu na drapieżnego Dynamica. Ogólnie aktualną Imprezę jest trudno okleić :?

 

Stąd prośba: jakby ktoś natrafił na ładne projekty w necie, to wstawiajcie je tutaj (nie bójta nic, ja się nie będę już za to brał :mrgreen: )

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Od jakiegoś czasu chociażby barwami Subaru już nie są niebieski i żółty

 

oj szkoda bardzo :( ale sponsor płaci to wymaga :idea:

 

-- 1 sty 2011, o 22:36 --

 

Innym jest pomysł zorganizowania jednej ( czy też więcej ? ) sesji testowych z udziałem kibiców.

 

im więcej tym lepiej :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...