Jump to content

Lampy jdm do wanny


Oskar

Recommended Posts

zofx, będę miał niedługo jdm-y na sprzedaż, jak chcesz - a widzę że bardzo chcesz, to może za jakieś 2 tyg. powinny przyjechać do mnie.

eddie_gt4, nie jest to takie proste jak się wydaje. Ja zdejmowałem nie ruszane fabrycznie lampy w dwóch Subarkach i trzeba użyć do tego niezłej siły, żeby je wycisnąć z tego silikonu. Polecam wcześniej trening na ławeczce ze sztangą. Tak w ogóle to nie jest to silikon (silikon zastyga, a "to" nie) tylko tzw. "żywa guma" - warto ją nałożyć przed powtórnym montażem, bo potem można mieć brodzik w bagażniku. Ja tak miałem i nie jest to przyjemna niespodzianka.

Ja u siebie wyciąłem otwór w lewej lampie w górnej zewnętrznej komorze, przełożyłem kabelek do kostki i po sprawie.

Link to comment
Share on other sites

eddie_gt4, nie jest to takie proste jak się wydaje. Ja zdejmowałem nie ruszane fabrycznie lampy w dwóch Subarkach i trzeba użyć do tego niezłej siły, żeby je wycisnąć z tego silikonu. Polecam wcześniej trening na ławeczce ze sztangą. Tak w ogóle to nie jest to silikon (silikon zastyga, a "to" nie) tylko tzw. "żywa guma" - warto ją nałożyć przed powtórnym montażem, bo potem można mieć brodzik w bagażniku. Ja tak miałem i nie jest to przyjemna niespodzianka.

Ja u siebie wyciąłem otwór w lewej lampie w górnej zewnętrznej komorze, przełożyłem kabelek do kostki i po sprawie.

akurat u mnie jedna fabryczna lampa puszcza wilgoc, wiec planuje demontaz obu lamp oraz dodatkowe ich uszczelnienie...

 

czyli lampa wychodzi (wychodzi ciezko :mrgreen: ) z tym plasticzkiem z dolu, dobrze rozumiem?

Link to comment
Share on other sites

Tak, wychodzi z listwą, ale - przynajmniej w sedanie - listewka jest metalowa.

Jak będziesz się z nią siłował, to nie pozwól żeby Ci "skantowała", musi wychodzić równomiernie, bo inaczej się zaszarpiesz na śmierć. Tam jest pięć srub i dodatkowo taki jeden dynks prowadzący.

Link to comment
Share on other sites

Tak, wychodzi z listwą, ale - przynajmniej w sedanie - listewka jest metalowa.

Jak będziesz się z nią siłował, to nie pozwól żeby Ci "skantowała", musi wychodzić równomiernie, bo inaczej się zaszarpiesz na śmierć. Tam jest pięć srub i dodatkowo taki jeden dynks prowadzący.

dzieki za wskazowki :)

Link to comment
Share on other sites

eddie_gt4 Jeszcze mała uwaga. Jak zapewne zauważyłeś :-) za oknem jest nieco mroźno. Kit do uszczelniania lamp będzie twardy jak kamień. Za Chiny nie dasz rady wypchnąć lamp bez wcześniejszego ogrzania, np. suszarką do włosów, blachy od wnętrza bagażnika. Radzę też zaopatrzyć się w pudełko świeżego autokitu. Jest w sprzedaży takowy w postaci uformowanych już laseczek. Stary, po oderwaniu, będzie miejscami twardawy, albo zapiaszczony, więc nic dobrego się już z niego nie ulepi. Po nałożeniu na nową lampę świeżych lasek kitu ogrzej je suszarką, blachę również i dopiero montuj. Dzięki temu unikniesz mokrej "niespodzianki" w bagażniku.

 

Jeśli chodzi o lampy JDM to również mam na takie chrapkę, ale ciągle rozum podpowiada mi, że lepiej te 800 zł przeznaczyć na coś bardziej pożytecznego dla auta, a jak wiadomo zawsze znajdzie się coś, co wypadałoby wymienić/przeserwisować. Jako półśrodek okleiłem kierunkowskazy i światła cofania srebrno-mleczną folią termokurczliwą. Na pierwszy rzut oka wygląda prawie jak JDM, choć "prawie" czyni znaczną różnicę. No, ale kosztowało mnie to kilka zł i z godzinkę roboty.

  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...