Skocz do zawartości

Tuning silnika wolnossącego.


owoc666

Rekomendowane odpowiedzi

Na forum był kiedyś link do instrukcji "air silence removal" instrukcja pokazywała gdzie jest i jak zdjąć tłumik drgań układu dolotwego czy jakoś tak, co miało niby dac pare koni:) Ma może ktoś do tego link, bo na forum nie moge znalesc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 81
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Na forum był kiedyś link do instrukcji "air silence removal" instrukcja pokazywała gdzie jest i jak zdjąć tłumik drgań układu dolotwego czy jakoś tak, co miało niby dac pare koni:) Ma może ktoś do tego link, bo na forum nie moge znalesc.

 

Odkręcasz prawy błotnik i od razu puszkę znajdujesz. Wywalasz i całość zastępujesz jednolitą rurą, najlepiej aluminiową rozciąganą. Owijasz ją taśmą termoizolacyjną, albo obklejasz matą termoizolacyjną cały ten kawał blachy między tą rurą a komorą silnika. Zapewnisz dzięki temu zimne powietrze.

A co do przyrostów mocy, to nie byłbym pewien czy coś daje, na pewno jest to jeden z etapów przy "wydobywaniu boxera" w wolnym ssaku :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na http://www.f1-racing.org/qa.html znalazłem coś takiego:

 

38. Is a special type of fuel used in Formula One?

 

No. Unleaded ("green") fuel is used, similar to that available at petrol stations. It already has to comply with the EEC standards which will come into force in 2005.

[...]

 

Czyli prawie to samo, a jednak nieco inne :)

 

Zapomnij.Paliwo w F1 to kosmos. Chyba LO 130 i drogie jak cholera. Ciekawostka.Musi być nalewane w odpowiedniej temperaturze bo schłodzenie paliwa sprawia,ze może więcej go się dostać do cylindra i podnieść moc o ok.do 3% .(w 3 % nie wierzę,ale w F1 wszystko jest na wagę złota powyżej pewnego pułapu).

 

[ Dodano: Sro Lut 13, 2008 10:32 pm ]

Sykstus, przeczytaj najpierw link, ktory wczesniej podalem.

Tu nie chodzi i byle jaki rozpuszczalnik a o toulene (nie wiem czy jest jakis polski odpowiednik), 100% C7H8.

 

Toulen to toulen. Jest to nazwa chemiczna i na całym świecie jest taki sam.Nie polecałbym go lać na własną rękę do samochodu ,który lubimy :???:

 

Zawsze mnie fascynowało,że są ludzie,którzy są skłonni poświęcić czas i środki aby zamordować własne auto . Co można wlać ? - rozpuszczalnik,paliwo lotnicze, paliwo z lokotywny(diesel) , statku pływającego , opał i jeszcze się z tego cieszyć ............ że czas do remontu jest wprost proporcjonalny do fantazji jaką prezentuje kupujący.

 

Można by napisać o tym doktorat.Bo to zachowanie jest nietakie marginalne,wnioski jednoznaczne a jednak żyje własnym życiem. Co można wlać do stara lub żuka to na tym się kończy.W innym przypadku kończy się obiekt eksperymentów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sykstus, przeczytaj najpierw link, ktory wczesniej podalem.

Tu nie chodzi i byle jaki rozpuszczalnik a o toulene (nie wiem czy jest jakis polski odpowiednik), 100% C7H8.

 

Toulen to toulen. Jest to nazwa chemiczna i na całym świecie jest taki sam.Nie polecałbym go lać na własną rękę do samochodu ,który lubimy :???:

Dlaczego?

Jakis procent i tak jest juz w paliwie: http://www.shellchemicals.com/toluene/1 ... 14,00.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

http://moto.allegro.pl/item308934816_do ... preza.html

 

http://moto.allegro.pl/item311530458_ro ... sklep.html

 

Czy dolot w modelach od 95 jakoś sie różnił?? Dolot jak w linku poprawi coś moc??(gdzie miejsce na przepływomierz??)

 

Rozpórka podejdzie do 1.8 93r?? Czy firma jak wyżej jest nie warta??

 

A jeśli chodzi o dodatki do paliw znalazłem coś takiego: http://www.rpmotorsport.pl/auta/blend-d ... 9_105.html

 

http://www.pro-blend.com/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...