Skocz do zawartości

Tuning silnika wolnossącego.


owoc666

Rekomendowane odpowiedzi

Gdyby to było takie proste to byłoby sporo takich silników i Formuła 1 nie kręciłeby się do 15 000.Paliwo też mają niebylejakie.

 

F1 kreci się do 18-19 tys, a paliwo nie miało wymogu bycia dostępnym w powszechnym handlu? Bchyba był taki przepis kiedyś.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 81
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Na http://www.f1-racing.org/qa.html znalazłem coś takiego:

 

38. Is a special type of fuel used in Formula One?

 

No. Unleaded ("green") fuel is used, similar to that available at petrol stations. It already has to comply with the EEC standards which will come into force in 2005.

[...]

 

Czyli prawie to samo, a jednak nieco inne :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kiedys jako paliwa do silnikow F1 (przynajmniej w erze turbo) uzywano rozpuszczalnika do farb http://www.jwsvws.com/rocket_fuel.htm

Sam czasem dolewam tego do paliwa w WRX (1 galon na zbiornik paliwa) bo poza podnoszeniem liczby oktanowej, dziala to jako srodek czyszczacy insalacje paliwowa i wtryski.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Denaturat.

 

Tiepier Wy poniali, daragij tawariszcz Kowalskij...? I nie gawaritie mienia, pażałsta, szto etowo wkusnowo spiecyfika Wy nie imiejetie doma... :wink: Na wsiakij pażarnyj słuczaj. Naprimier - jesli maszina nie chocziet jechat', ili gosti wieczieram w dwier zastuczajut...? :twisted:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gdyby to było takie proste to byłoby sporo takich silników i Formuła 1 nie kręciłeby się do 15 000.Paliwo też mają niebylejakie.

 

F1 kreci się do 18-19 tys, a paliwo nie miało wymogu bycia dostępnym w powszechnym handlu? Bchyba był taki przepis kiedyś.

Kręci się ale moc max jest przy 15 000 !

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja kupowałem kiedyś 120 oktanowe do dallary silnik 1300 miał w x1/9 200 koni i pochłaniał 50 litrów od 6000 tyś obr zaczynał jechać teraz mam 2 litry turbo motor z lanci i w 15-20l się mieści a koni ma 250 i to od 3,5 tyś trochę straciło auto bo nie mrałczy jak wcześniej i wolniej jeździ ale to kwestia przełożeń ,wolnossące są fajniejsze ale dużo droższe no i ten odgłos miał wspaniały teraz tylko niestety burczy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sykstus, przeczytaj najpierw link, ktory wczesniej podalem.

Tu nie chodzi i byle jaki rozpuszczalnik a o toulene (nie wiem czy jest jakis polski odpowiednik), 100% C7H8.

 

Link bedzie musial poczekac do weekendu bo teraz to za bardzo nie ma czasu by sie przebic przez ten tekst ;) Niemniej dzieki :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...
Najtaniej? hmm zmienić na H6....

 

Gdyby mnie było na niego stać, to nie zadawałbym tego pytania :)

SVX jest jakąs alternatywą biorąc pod uwagę cenę, ale mi będzie potrzebne kombi.

 

Nie jestem na tyle ignorantem, żeby oczekiwać cudu, ale sam przyznasz że jak na 2.5L,

to Legacy startuje tragicznie ? Biorąc pod uwagę renomę Subaru i dostępność rozwiązań tuningowych spodziewałem się, że ktoś z forumowiczów miał jakieś doświadczenia i sukcesy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...