Skocz do zawartości

Kubica w F1


Piotr

Rekomendowane odpowiedzi

kashmere, Nie, Sabinę bym poznał.

WRC fan, a mogłem wziąć plakat i poprosić by mi się podpisał, zdecydowanie nie Zanardi, bo tego bym poznał bez plakatu i podpisu :)

No pech, jazda mnie tak pochłonęła, że nawet dobrze kierowcy się nie przyjrzałem.

 

Intakwrx, oni jakoś dziwnie te zaproszenia rozsyłali, dla mnie zupełnie od rzeczywistości oderwany klucz przydziału.

 

EDIT

WRC fan jak patrzę na te fotki kierowców WTCC, to na 90% Jörg Müller to był, tyle, że jeszcze jak na kierowcę BMW przystało w czapce z daszkiem prowadził ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

STIFF, Tak, to był BMW S 1000 RR: http://www.motorcycledaily.com/17februa ... racing.htm

W ramach pokazów była drobna zamiana i motocykl prowadził Nick Heidfeld a bolid F1 (z zeszłego roku) prowadził Troy Corser. Mam jeszcze nawet fotkę (ale nie wrzucałem) jak wskazówek dotyczących motocykla Nickowi udziela Ruben Xaus. Efekty pojedynku ciekawe, choć Nick lepiej radził sobie z motocyklem niż Troy z F1. Potem do bolidu wsiadł Robert, a na motocykl chyba Troy... i tu nie było zmiłuj się :) Start z zatrzymania na pierwszych 100-200metrach lepszy był motocykl (ale nie więcej niż metr), potem bolid odjechał, szczególnie w zakrętach. Fajny była odpowiedź Roberta na pytanie Wolfganga Rothera, jak ocenia tą wyrównaną walkę na starcie, na co Robert powiedział, że bolid był ustawiony pod mokry tor (faktycznie o świcie było mokro) dlatego wydawało się, że motocykl ma lepszy start :)

 

EDIT

 

News ze strony BMW, jest lista osób powożących i wiadomo co to była za pani kierująca M5 :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Korton, M3 to zupełnie inna bajka niż Subaru. Nawalone pełno elektroniki, wspomagaczy. Myślałem, że 420 koni na tył będzie jakimś problemem, a tu auto idzie jak po sznurku. Nawet kontrola trakcji nie interweniowała za często. But w podłogę i pełna zabawa, rozpędzenie się do 180km/h to jest dosłownie moment. Wyłączyć kontroli trakcji nie umiałem, albo za krótko przycisk trzymałem. Ogólnie auto zrobiło na mnie świetne wrażenie (przynajmniej na suchym torze). Natomiast M5 jechałem już tylko jako pasażer... i poznałem nowy wymiar jazdy - ale to raczej zasługa kierowcy niż M5. M5 to po prostu większe M3 :)

Niestety ze względu na ograniczoną liczbę miejsc i czasu nie miałem możliwości bycia przewiezionym ani M3 GT2 ani M3 GT4, ani też nie mogłem poprowadzić Formula BMW.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Swoją drogą jak zobaczyłem to uderzenie to od razu przed oczami stanął młody Surtees,całe szczęście że przedmiot który uderzły w kaska Felipe był dużo lżejszy. Nie zdziwie się jak FIA po tych dwóch,dziwnie bliskich zdarzeniach weźmie pod rozwage pomysł zabudowania kokpitu :neutral:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...