adaś Opublikowano 23 Listopada 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2010 Ja też nie mówię że jest mocniejsza. Ale dlaczego ma być słabsza? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzesiek_67 Opublikowano 23 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2010 Panowie nie mówie że tak nie jest i że nie macie racji ale weźmy to na logikę.... czy skrzynia z dużo słabszej wersji N/A może być mocniejsza od GTekowej :shock: Ale nie bierz na logikę, tylko rozbierz jedną i drugą i porównaj. Jak chcesz służę namiarem na tych, którzy taki swap zrobili. Pozdrawiam Grzegorz -- 23 lis 2010, o 17:58 -- chodzi o ZzB słyszałem i czekałem aż ktoś to potwierdzi. Tak, jeździłem tym Forkiem i organoleptycznie doświadczyłem tego czego doświadczała ta biedna skrzynia. A nie klękała ... i nie klęknęła do tej pory Pozdrawiam Grzegorz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kuzi4 Opublikowano 23 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2010 A co do tego ma moc :shock: Choćby było zylion kuni a marne 150 niutonów to dlaczego ma nie wytrzymać. jak nie bedziesz przekraczał 2300 RPM to nie ma opcji, żeby nie wytrzymała Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adaś Opublikowano 23 Listopada 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2010 jak nie bedziesz przekraczał 2300 RPM to nie ma opcji, żeby nie wytrzymała zmieliłeś taka skrzynię przy 2300 RMP ? czy też zakładasz że skoro ze słabszego samochodu to przeniesie tylko tyle momentu ile ma ten słabszy samochód? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kuzi4 Opublikowano 23 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2010 Może przenieść pewnie więcej i to dużo więcej (zawsze musi mieć zapas konstrukcyjny) Ale najbezpieczniej pewnie jest nie przekraczać momentu, do którego została zaprojektowana... Nie zamieniałem skrzynek tylko wywnioskowałem to z logiki i wykresu. I tutaj pojawia sie pytanie: czy odrębnie projektowano skrzynię dla słabszego GL, a odrebnie dla GT? A może mają wiele elementów wspólnych o takiej samej wytrzymałości (co by taniej było) i można je stosować wymiennie. Drugą stroną medalu jest fakt, że łańcuch jest tak wytrzymały, jak jego najsłabsze ogniwo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartekfi Opublikowano 23 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2010 chodzi o ZzB słyszałem i czekałem aż ktoś to potwierdzi. potwierdzam, potwierdzam 8) Sam miałem okazję kawałeczek się tym Forkiem przejechać i zbiera się toto, choć reduktora nie użyłem :wink: Z tego co wiem, to w tej dziwnej konfiguracji jeździ to już jakiś czas i nic nie słyszałem, aby miało się poddać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ariel Opublikowano 23 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2010 A co do tego ma moc :shock: Choćby było zylion kuni a marne 150 niutonów to dlaczego ma nie wytrzymać. Moc rośnie razem z momentem i to oczywiste że w większości przypadków silnik doładowany będzie miał więcej momentu niż mocy. jak nie bedziesz przekraczał 2300 RPM to nie ma opcji, żeby nie wytrzymała Ja rozpieprzyłem skrzynie jadąc w korku na drugim biegu a obrotów miałem max 1500 (za to wcześniej dostała w dupe ) Bartekfi a masz pewność że skrzynia w tym forku jest na 100% i nikt bebechów nie zmieniał ? :wink: Niech mi ktoś da jeszcze skrzynie z GC8 N/A bo z GT rozebraną już mam i porównamy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Harvester Opublikowano 23 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2010 EDIT Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ariel Opublikowano 23 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2010 ariel napisał(a):to oczywiste że w większości przypadków silnik doładowany będzie miał więcej mocy niż momentu. Chyba odwrotnie Edytowałem to parę sekund przed Twoim postem :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Harvester Opublikowano 23 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2010 Proszę bardzo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adaś Opublikowano 23 Listopada 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2010 Niech mi ktoś da jeszcze skrzynie z GC8 N/A bo z GT rozebraną już mam i porównamy leży u mnie jeszcze jedna, weź sobie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Harvester Opublikowano 23 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2010 To ja mogę dorzucić dwie WRXowe Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Giechu Opublikowano 23 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2010 silnik doładowany będzie miał więcej momentu niż mocy. Wybaczcie czepialstwo, ale to zdanie jest bez sensu. Chodzi chyba o to, że będzie miał większą wartość momentu od wartości mocy :wink: Wiem, że wiecie; wiem, co mieliście na myśli; wiem że, wiecie, że ja wiem co mieliście na myśli, jednak uwierało mnie to zdanie Na chłopski rozum wszystkie wymiary skrzyni mogą być takie same, natomiast do skrzyń do wolnossących może być użyty jakiś tańszy materiał. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adaś Opublikowano 23 Listopada 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2010 natomiast do skrzyń do wolnossących może być użyty jakiś tańszy materiał. no i właśnie nikt tego nie sprawdził, a każdy wie swoje i się upiera Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzywaczewski Opublikowano 23 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2010 jako ma podobno w TurboDziadzie (a jego Turbodziad ma ze czysta kuni) skrzynie z zebami od N/A, bo przelozenia krotsze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzesiek_67 Opublikowano 23 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2010 grzywaczewski, potwierdzam, a Legasia Roberta, było, że śmigała z doładowaniem....1,8 br :shock: Pozdrawiam Grzegorz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emotorsport Opublikowano 23 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2010 Na jak długo mogę wsadzić do seryjnego GTka 211KM skrzynię z reduktorem z 2.0 N/A ??Pożyje to 1000km?? :roll: Teza1: Zacznijmy od tego: ile ta skrzynia od N/A ma przejchane i JAK BYŁA JEŻDŻONA przez poprzedniego kata, bo jak rozumiem, nie jest nowa z ASO Dowód: skrzynia z małym przebiegiem, delikatnie jeżdżona wytrzyma dłużej niż stara katowana skrzynia z dużym przebiegiem... (wyjątek - wady materiału - w Subaru nie występują......(występuje ino zmęczenie).... Teza2: Po drugie: każdy mechanizm używany przez ŚWIADOMEGO użyszkownika ma szanse na długie życie, nawet, jeżeli jest od słabszego mocowo typu, jeżeli użytkownik ma świadomość faktu powyższego... Dowód: Mój kumpel wydał X tysiecy dolarów na wzmocnioną skrzynię od Oksykorta Coswortha, przygotowana przez RAS w Belgii( to taki Prodriove, ino od Fjorda...), i rozsadził ją już w parku maszyn podczas jazd ,, testowo-pokazowych ", a ja przejechałem 32 wyścigi na seryjnej skrzyni, bo sam za nia płaciłem, a nie sponsorzy... Kończąc mój przydługi i metny wywód - jak bedziesz pamiętał - na czym jeździsz, to wytrzyma i 100k km, a jak bedziesz startował z odcinki ....- to tylko raz.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ariel Opublikowano 24 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2010 emotorsport czy bebechy skrzyni z N/A są wykonana z lepszych czy mocniejszych materiałów niż te siedzące w GT ? :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PKocial Opublikowano 24 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2010 NIE jest , czary cuda Panowie odstawcie pigułki widziałem takie zamiany z 3 razy i żyły krótko wszystko zależy od danej akurat skrzyni , sprzęgła , kierownika i Mo które przenosi ... może mieć 330Nm przy 1,2 bara i skrzynia da radę jak świeża przez jakiś czas ,ale czeka ją marny los Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
the.wolf Opublikowano 24 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2010 niedlugo bede mogl dac GTekowa skrzynke do analizy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się