Skocz do zawartości

Ile wytrzyma skrzynia ?


adaś

Rekomendowane odpowiedzi

jeździłem na takiej 2 tygodnie do pracy, nie przekraczałem 2800 - 3000 rpm i jako "zapasowa" dała radę, teraz od 3 miesięcy śmiga w N/A chyba 116 KM i kumpel nie narzeka. :mrgreen:

 

-- 23 lis 2010, o 09:56 --

 

Czy to takie odgórne założenie że skrzynia N/A jest jeszcze z większego gównolitu niz GTkowa?

porównując je biorąc pod uwagę przeznaczenie to z N/A jest bardziej przystosowana do swojej mocy i momentu niż GTekowa do 218KM

Ale dużo zależy od stylu jazdy :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mi się wydaje że skrzynie w N/A są cały czas takie same.

 

jeździłem na takiej 2 tygodnie do pracy, nie przekraczałem 2800 - 3000 rpm i jako "zapasowa" dała radę

może trzeba było nie jeździć tak delikatnie? Może by się okazało że jest mocniejsza od GTkowej? Nikt tego nie sprawdził

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

może trzeba było nie jeździć tak delikatnie? Może by się okazało że jest mocniejsza od GTkowej? Nikt tego nie sprawdził

Raczej nie ale sprawdzę z ciekawości bo mam rozebraną skrzynie z GT z N/A też się pewnie coś znajdzie. Tylko pojęcie "mocniejsza" myślisz że biegi na wałkach będą z mocniejszej lub grubszej stali ?

Jak jeździłem na tej z N/A to bałem się przekraczać 3000 rpm żeby jej nie zniszczyć, z resztą pomieście i tak by w piz*e nie dostała :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

adaś,

znam jegomościa, który na skrzyni N/A z reduktorem (tylko nie pamiętam czy z 2.0 czy z 2.5) ujeżdza Forka S-turbo, napompowanego na 1,2 br (wystrojony na APEXI FC), ok. 250 KM/350Nm. Zapierdziela aż miło. Jako, że jest to człowiek z branży (właściciel jednego nie-ASO Subaru ale z tradycjami :mrgreen: ) to temat ogarnia. Opowiadał o budowie tej skrzyni w porównaniu do GTkowej i wychodzi (szczegółów nie pamiętam), że ma być szansę mocniejsza do seryjnej GT. Oczywiście, dodawał, że klientowi takiego rozwiązania nie zaproponuje, bo w razie "przysiadu" takiej skrzyni, odsądzono by go na łamach Forum od czci i wiary. A tak, innych minusów nie wymieniał :mrgreen:

 

Skrzynia naprawdę w tzw. ci... dostawała równo a...nie klękała :shock:

 

 

Pozdrawiam

Grzegorz

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

adaś,

znam jegomościa, który na skrzyni N/A z reduktorem (tylko nie pamiętam czy z 2.0 czy z 2.5) ujeżdza Forka S-turbo, napompowanego na 1,2 br (wystrojony na APEXI FC), ok. 250 KM/350Nm. Zapierdziela aż miło. Jako, że jest to człowiek z branży (właściciel jednego nie-ASO Subaru ale z tradycjami :mrgreen: ) to temat ogarnia. Opowiadał o budowie tej skrzyni w porównaniu do GTkowej i wychodzi (szczegółów nie pamiętam), że ma być szansę mocniejsza do seryjnej GT. Oczywiście, dodawał, że klientowi takiego rozwiązania nie zaproponuje, bo w razie "przysiadu" takiej skrzyni, odsądzono by go na łamach Forum od czci i wiary. A tak, innych minusów nie wymieniał :mrgreen:

 

Skrzynia naprawdę w tzw. ci... dostawała równo a...nie klękała :shock:

 

 

Pozdrawiam

Grzegorz

 

chodzi o ZzB :) słyszałem i czekałem aż ktoś to potwierdzi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

skrzynkę z forka, ale nie wiem jakiego ;)

chyba z STI :evil::mrgreen:

Panowie nie mówie że tak nie jest i że nie macie racji ale weźmy to na logikę.... czy skrzynia z dużo słabszej wersji N/A może być mocniejsza od GTekowej :shock:

Może masz adaś bebechy w swojej skrzyni z Type RA :wink:

Ja proponuje w celach testu otworzyć te dwie skrzynie i znaleźć te mocniejsze lub chociaż jednakowe elementy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...