Skocz do zawartości

Impreza MY'06 MODEL EUROPEJSKI - już wszystko jasne!


Przemeq

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 1,5 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Przemeq, ja to mysle, ze powinienes jakies bilety zaczac sprzedawac na "ogledziny" auta, oczywiscie ja mam darmowe bo bylem pierwszy 8)

 

Pomysł niezły :wink:. Ale dziś myślę, że jak już się wreszcie doczekam, to będę pewnie taki szczęśliwy, że każdego Forumowicza przewiozę i to bez biletów... :)

 

...już mam przed oczami wszystkie te sytuacje, w których będę gdzieś jechał nie dlatego, że będzie to konieczne, ale dlatego, że da mi to okazję się przejechać. Ci, którzy oczekiwali na swoje własne subarynki wiedzą, o czym mówię... :twisted:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przemeq jak mniemam w oczekiwaniu na swoje CUDO masz czym jezdzic, wiec w ramach terapi mozesz poupalac to czym jezdzisz aktualnie:)

 

Z tym bywa dość różnie :roll:. Np. w ten weekend będę miał coopera, także będzie co upalać :twisted:

 

PS. Wrażenia opisze Wam profesjonalnie Azrael, gdyż "obiecałem" mu test-drive 8).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wracając do tematu: AutoExpress również zabrał się za ocenianie nowej imprezy. A to jest o tyle ważna informacja, że jest to chyba pierwsze europejskie czasopismo, które miało możliwość porównania MY'06 z poprzednimi, a co za tym idzie, silnika 2.5L do 2.0L.

 

Parę cytatów:

 

"On the road, the extra capacity of the engine makes itself felt immediately. The car is more urgent low in the rev range and in-gear acceleration is much stronger."

 

"But the biggest difference comes courtesy of a much improved torque figure - up by 49Nm to 392Nm - and revised gearing. Tuned to offer sharper acceleration at low speeds and better refinement on the motorway, it means the car feels surprisingly mature, and ultimately more capable."

 

"Four-wheel drive continues to give the Impreza great traction. With an uprated Driver Control Centre Differential (DCCD), the car's handling is sharper than ever."

 

Cały artykuł jest tutaj.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tuned to offer sharper acceleration at low speeds and better refinement on the motorway, it means the car feels surprisingly mature, and ultimately more capable."

 

 

:-(((((((((((( nie dosc że waży już pełne półtorej tony to jeszcze jej wybijają zęby :-(((

 

 

 

 

A propos stycznia - Przemeq ja mam 18 stycznia urodziny ;-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale GT było i jest naładniejszym wydaniem imprezy.

 

Moze dla Ciebie.... ale nie dla mnie. Jakos tak mam, ze nowszy model mi sie przewaznie bardziej podoba od starszego :roll: O ile Impreza od rocznika 2001 w zwyz roznila sie tylko lampami i kazdy lifting dodawal jej uroku tak GT wydawalo mi sie zawsze troche "mdłe" (sorry, jezeli kogos urazilem :roll: )

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Milek, wiesz, sa gusta i gusciki, ale generalnie uznaje sie, ze GT za najladniejsza imprezke. Czasami wspomina sie jeszcze o bug eye. Ale to co powstalo pozniej to jakis kicz :wink: i nie ma ale.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pamiętam jak sie pojawił "Bug-Eye", to wiekszość ludzi mówiła że brzydka, niepasująca do wizerunku Imprezy itd...Teraz jak patrze na Bug-Eye'a to bardzo mi sie podoba i wygląda tak...klasycznie :wink: Wydaje mi sie ze to wszystko to sprawa "opatrzenia". Za 10 lat ta aktualna Impreza będzie klasycznie wyglądać a większość będzie psioczyć na niepasujący do Subaru wizerunek Imprezy MY'15 8)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pamiętam jak sie pojawił "Bug-Eye", to wiekszość ludzi mówiła że brzydka, niepasująca do wizerunku Imprezy itd...Teraz jak patrze na Bug-Eye'a to bardzo mi sie podoba i wygląda tak...klasycznie :wink: Wydaje mi sie ze to wszystko to sprawa "opatrzenia". Za 10 lat ta aktualna Impreza będzie klasycznie wyglądać a większość będzie psioczyć na niepasujący do Subaru wizerunek Imprezy MY'15 8)

 

Madre slowa, wlasnie to mialem na mysli. GT mi sie nie podoba i tyle. Wezcie przykladowo 10 zwyklych przecietnych ludzi i postawcie im pod nos 2 Imprezy, GT i STI. Podstawowe pytanie, ktore auto ladniejsze....... odpowiedz chyba jest oczywista. Co innego gdy zapyta sie fanatykow Subaru

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No, to będzie wiadomość dnia, przynajmniej dla fanów MY'06 8): dostałem wczoraj informację od kolegi michala, który obecnie przebywa w UK, że miał już możliwość przetestowania MY'06, w tym specjalnie sprowadzanej z Japonii limitowanej wersji Type25 :shock:.

 

Teraz tylko pozostaje czekać na relację na Forum :twisted:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w tym specjalnie sprowadzanej z Japonii limitowanej wersji Type25

 

zawsze myślalem że Type 25 nie jest oficjalną wersją STi dostępną u dealera, tylko to jest poprostu przeróbka brytyjskiego tunera, ale widać jeszcze mało wiem 8)

 

Hmm... dobrze myślałeś, to ja troszkę naciągnąłem rzeczywistość :oops: - wiedziałem, że Litchfield sprowadza wózki z Japonii i pomyślałem, że Type 25 to wersja japońska. Ale w tzw. międzyczasie sprawdziłem rzecz na japońskiej stronie Subaru i faktycznie nie ma tam słowa na temat żadnego Type 25.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...