Jump to content

Impreza MY'06 MODEL EUROPEJSKI - już wszystko jasne!


Przemeq
 Share

Recommended Posts

Pomyślałem, że ponieważ wątek "Brak słów - nowa impreza" dotyczył głównie spekulacji na temat MY'06, założę nowy, aby uczcić...

 

... POJAWIENIE SIĘ OFICJALNYCH INFORMACJI NA TEMAT NOWEJ IMPREZY w WERSJI EUROPEJSKIEJ 8)

 

Zapraszam pod: http://www.subaru-global.com/about/moto ... ition.html

 

(kliknijcie: "Impreza - special contents")

 

A przy tym... oficjalna prezentacja nowego WRC-a 8)

 

http://www.wrc.com/page/BreakingNewsDet ... 45,00.html

 

I zdjęcia wysokiej rozdzielczości: http://www.swrt.com/74331.html

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 1.5k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Szkoda, że WRX ma 2,5 l. :evil:

 

A no ma... Co oznacza między innymi akcyzę 13.5% zamiast 3.6%... :evil:

 

PS. Te zdjęcia naprwadę wysokiej rozdzielczości są tutaj:

 

http://www.swrt.com/cpimages/798314.jpg

http://www.swrt.com/cpimages/798292.jpg

http://www.swrt.com/cpimages/798276.jpg

http://www.swrt.com/cpimages/798261.jpg

http://www.swrt.com/cpimages/798243.jpg

http://www.swrt.com/cpimages/798228.jpg

Link to comment
Share on other sites

280koni i 5.4 do setki pisza. na spalanie nie patrzylem.

to jest tansza o 4tysE? bo obecna wersja kosztowala z DCCD cos 44tys chyba?

 

No nie do końca :twisted: - tam kosztowała dokładnie 38.400, choć fakt, że bez DCCD-A.

 

A około 44 tys. to obecna impreza kosztuje w Polsce (dokładnie - 43.360 z obowiązkowym lakierem metalic).

Link to comment
Share on other sites

Przemeq moglbys napisac jakie sa osiagi , spalanie itp.?

 

Łatwiej będzie, jak wejdziesz pod ten adres i stamtąd zrzucisz sobie pdf-a na dysk lokalny

 

Juz tak robilem i nie chce mi tego otworzyc :( Wyskakuje mi jakies kodowanie i mam do wyboru rozne jezyki i jaki z nich nie wybiore to jakies smieszne znaczki wyskakuja...

A nie moglbys tylko chociaz napisac cos o WRX? osiagi i spalanie ;)

Link to comment
Share on other sites

Wykopane ze starego wątku:

 

 

Newsletter jest z bledem ;) Jak nie to Subaru Deutchland ma pecha, bo katalogi nowej Imprezy juz miesiac temu wydrukowali ;D

 

No i co Ci biedni niemcy zrobią z tymi wydrukowanymi katalogami nowej Imprezy z dwulitrowym silnikiem? :twisted:

Link to comment
Share on other sites

A nie moglbys tylko chociaz napisac cos o WRX? osiagi i spalanie ;)

 

Ależ proszę 8)

 

Osiągi WRX: 5.9s do 100 km/h, prędkość max. 230 km/h, spalanie: 14.4 miasto, 7.9 trasa, 10.3 mieszane.

 

Moc 169 kW (niech to ktoś teraz przeliczy na KM :wink: :twisted: )

 

Paliwo (to tak w nawiązaniu do jednego z ostatnich wątków): EuroSuper 95

 

No i co Ci biedni niemcy zrobią z tymi wydrukowanymi katalogami nowej Imprezy z dwulitrowym silnikiem?

 

Wicked you... :twisted:

Link to comment
Share on other sites

dzieki Przemeq, kurde coraz mniej podoba mi sie nowa Impreza :( Zwykly WRX przy normalnej miejskiej jezdzie producent podaje 14.4 :shock: to juz sobie wyobrazam ile on tak naprawde musi spalic a juz wole nie myslec co sie dzieje przy naprawde agresywnej jezdzie a o STI nie wspominajac :(

Zdaje sobie sprawe ze jezeli jest mowa o takich auta to spalanie jest sprawa drugorzedna jak nie lepiej.... ale mimo wszystko, jak dla mnie spalanie na poziomie 15 litrow bez szalenst to troche przy duzo

Pamietam jak niedawno niektorzy przekonywali mnie, ze podniesienie pojemnosci Imprezy nie zmieni spalania auta... 8)

 

OGS, twoja Imprezka jest znowu dla mnie naj naj naj najlepsza :D;):twisted:

Link to comment
Share on other sites

Czyli nowy Foryś 2,5 XT ma ten sam motor co WRX? Hmm...na to wygląda.

 

Szkoda że w WRXie chociaż nie zostawili 2.0...no ale cóż, zawsze pozostaje rynek używanych WRXów 2.0 i to ze skończonymi gwarancjami 8)

 

 

A co do nowego WRC, to z wyglądu podoba mi sie, ale bardziej dla mnie liczy sie to czy dalej tak bedzie odstawać od Xsary pod względem mocy :roll:

Link to comment
Share on other sites

Ale na forum ludzie narzekaja ze 2.0 ma "laga", nie ciagnie od dolu, malo dynamiczne na 5 biegu, klima zabiera duzo mocy itd. Teraz te problemy znikna. Pozatym cywilna wersja sie rozpasla i wazy jednak duzo wiecej niz rajdowka wiec dodatkowa pojemnosc tylko jej pomoze. Zreszta sam Holowczyc jak wybieral dla siebie miedzy Evo a STI us spec to powiedzial ze "Evo fajne, ale dodatkowe pol literka nie zaszkodzi". I na koniec blok 2.5 jest jednak lepszy od bloku europejskiego czy amerykanskiego 2.0.

Link to comment
Share on other sites

Szkoda, że WRX ma 2,5 l. :evil:

 

Bo?

 

Moze najlepiej zrobic 1.1? :roll:

 

I bardzo dobrze, ze wreszcie jest 2,5.. bedzie sie ladnie wkrecal z dolu a drobne modyfikacje i 300 KM bez problemu da sie zrobic...

Link to comment
Share on other sites

Ale na forum ludzie narzekaja ze 2.0 ma "laga", nie ciagnie od dolu, malo dynamiczne na 5 biegu, klima zabiera duzo mocy itd.

Qrcze, a taki Golf GTi sobie radzi mimo ze tylko 2.0. Zreszta, to ze do imprez wsiadaja ludzie ktorzy powinni kupic Legacy, albo wielkiego diesla nie znaczy ze firma powinna zmieniac konstrukcje. To tak jak by Porsche zaczelo wsadzac silnik centralnie albo z przodu, bo sie za duzo amerykanskich doradcow finansowych zabilo... Albo Honda przestala wsadzac do S2000 V-Tec'a, bo silnik zaczyna ciagnac w okolicach krwawienia z uszu.

Link to comment
Share on other sites

OGS, twoja Imprezka jest znowu dla mnie naj naj naj najlepsza :D;):twisted:

 

he he :wink: juz zacieram raczki zeby sie ustawic z nowym WRX-em na cwiartke :twisted:

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...