Skocz do zawartości

Impreza MY'06 MODEL EUROPEJSKI - już wszystko jasne!


Przemeq

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 1,5 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

ALEX, a czy przypadkiem My 03 nie miała przeprogramowanego komputera i nie pali mniej od poprzedniczki ?

 

Milek, w okolicach ( nie mylić z "w granicach") 14 l. Myślę, że zejście do 13 l bez groźby ciężkiej choroby psychicznej jest realne.

 

 

Pragnę Ci jeszcze pogratulować "personalnego wtóranta owoca", jeśli herbatę też Ci robi to muszę sobie takiego sprawić ;)

 

Nie ma obaw, gejowskich praktyk nie uznaję - więc musisz poszukać sobie kogoś innego :twisted:

 

Poza tym - to tylko kwestia sympatii... W innym przypadku - nikogo nie byłoby stać na to :twisted:

W ogóle nie myślałem o gejach, ale jak mawiają "głodnemu chleb na myśli".

 

Sam zauważ, jak często odpowiadasz za OGSa (wyręczasz go), powołujesz się na to co powiedział/zrobił. Innego takiego związku (w sensie zależności) pomiędzy dwiema osobami na forum nie zauważyłem. Zupełnie jak byś był jego wielbicielem. Oczywiście każdy może mieć inne zdanie, dla mnie to tak wygląda i nic nikt na to nie poradzi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

PS.sorry za OT

 

No koniec świata :!: Mnie, off-topowca od wielu pokoleń, człowieka który szczyci się swoimi off-topami, za off-topy przpraszają :?: :!:

 

Ty Gal jednak masz rację - ta dzisiejsza młodzież zupełnie jest do niczego...

 

:wink: :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ktos tu podal porownanie audi a4 quatro z impreza wrx, ciekawe ze przy LSD, w audi jest napisane n/a, z tego co wiem audi juz od jakiegos czasu stosuje szpery torsen w swoich konstrukcjach...

 

 

Torsen jako centralny dyfer, ale na osiach nic nie ma tylko elektroniczne protezy hamulcami.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do robienia z WRXa +300KM, czy to przypadkiem nie jest tak, że już wtedy należy kupić STI ? Ktoś pisał na forum, że w przypadku starego WRXa inne podzespoły już nie wystarczają na taką moc (hamulce, zawieszenie).

 

Hamulce i zawieszenie nie maja nic wspolnego z moca...

Mozesz miec i 1000 KM a nie przekraczac 100 km/h - wtedy wystarcza Ci hamulce z Logana... Co do zawieszenia - uwierz mi, ze 80% kierowcow WRXow (w tym ja) nie wykorzystuje nawet 50% jego mozliwosci...

 

Ale Ty nie rozróżniasz silników i zamiast przyznać się do błędu dajesz " :wink: ".

 

Faktycznie... nie rozrozniam - moja blad :lol::lol::lol: :wink:

 

Pragnę Ci jeszcze pogratulować "personalnego wtóranta owoca", jeśli herbatę też Ci robi to muszę sobie takiego sprawić :wink:

 

Sie gra, sie ma :lol: 8)

Tylko o co chodzi? :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wtedy wystarcza Ci hamulce z Logana...

 

Czy Wy możecie się wreszcie odczepić od mojej git-fury? :evil:

 

:wink: :mrgreen:

 

A poza tym wracjąc do meritum: na japanesescarfans.com jest sporo nowych zdjęć. Nie wszystkie są co prawda nowe - są też te, które już znalazły się na naszym Forum.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ciekawe jest te nowe jasne wnetrze w WRX http://www.japanesecarfans.com/photos.c ... aru/1.html

Ktos z was ma takie u siebie?? Rozjasnia srodek auta i przy tym calkiem przyjemnie wyglada.

 

A wracajac do porownania srodka A4 z WRX'em, wiadomo ze audi jest pod tym wzgledem przed Subaru ale od modelu MY'05 srodek Imprezy wyglada naprawde ladnie i moim zdaniem nie ma do czego sie nawet przyczepic, duzo "aluminium" ale wszystko zrobione jest z wielka elegancja, takze gdy wsiada do srodka pan pod krawatem to wcale nie czuje sie jak w "spartanskich maszynach" ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wy się zapraszajcie na herbatkę i róbcie co chcecie (staram się nie myśleć, co to może być :wink: :twisted:) a ja w tym czasie zadam pytanie, które mi się niedawno nasunęło:

 

Czy nie sądzicie, że jeśli SIP organizuje w nadchodzący weekend dni otwarte w salonach, to powinny na te dni być gotowe już nowe cenniki modeli '06? :roll: Tak myślę, że jaki byłoby sens robić dni otwarte, jeśli dealerzy nie mogli podawać cen :twisted:. A jeszcze jak się weźmie pod uwagę to, że na www.subaru.pl wisi komunikat "Dane teczniczne i wyposażenie w trakcie aktualizacji..." to to wszystko zaczyna się składać w jedną całość.

 

...no chyba, że SIP stosuje inną logikę, co by mnie wcale nie zdziwiło :wink: :twisted:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja będe uparty i znów wrócę lekko on-topic: zgodnie z obietnicami odwiedziłem dziś estoński odpowiednik SIP-u (Marine Auto AS). Ogólne wrażenia niezłe: panowie dużo wiedzieli na temat MY'06 i byli szczęśliwi, że dopadli rozmówcę, który cokolwiek wiedział na jej temat (że niby to o mnie chodzi).

 

A teraz moje spostrzeżenia:

1. W Estonii nie da się już zamówić MY'05.

2. Panowie twierdzili, że o ile nie mogą podać ostatecznej ceny STi MY'06, to z nieoficjalnych informacji wiedzą, że ma kosztować około 550.000 lokalnych wariatów (formalnie: korony estońskie, czyli EEK). A to w przeliczaniu na wariaty unijne (EUR) jakieś... 35.200. I zanim ktoś się zacznie pytać, dlaczego o tym piszę, powiem, że po uwzględnieniu polskiej akcyzy w wysokości 13.6% dla silników > 2.0l, STi ma szansę kosztować w naszym radosnym kraju około... 48.000 EUR. Różnica? Bagatela... 36% :shock:

 

I tak się zastanawiam: po co ciągnąć STi z USA, bez gwarancji, bez homologacji, z milionem problemów, gdy w kraju oddalonym od nas o półtorej godziny lotu samolotem za siedem stów peelenów (powrotny bilet, Lot-em, nie tam że jakaś tania linia) jest istny raj... :roll:

 

PS. Nie pytajcie mnie o moje zamówienie i o to, dlaczego nie kupiłem w Estonii. Bo nie będe potrafił tego wytłumaczyć, używając argumentów choć trochę zbliżonych do racjonalnych... :roll: Caly ten post jest dla potomnych - na mnie już za późno... :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie ma co tu duzo mowic, z pewnoscia nowa Impreza jest lepsza od starej i to wlasnie dzieki nowemu 2.5 litrowemu silnikowi :!: Zostalo juz i tak bardzo duzo napisane dlaczego, wiec nie bede sie powtarzal. Ale nie bede sie takze sprzeczal z.... "tradycją" - cos w tym mimo wszystko jest. Mnie drazni tylko jedna sprawa o ktorej pisalem wczesniej - ekonomia jazdy WRX'a :( Nie sadzilem, ze w zwyklym WRX'ie spalanie podskoczy o prawie 2 litry :shock: (oczywiscie wedlug producenta). W normalnej jezdzie miejskiej osiagi sa prawie identyczne "starej i nowej" Imprezy a wlasnie w taki spsob jest najczesciej uzywane te auto. Malo kto ma zwyklego WRX'a i jezdzi nim na rajdy itp. Co za tym idzie, osiagi po miescie te same a spalanie wieksze o 2 litry :(

W Białymstoku dzisiaj 4.53 za PB95 co latwo przeliczyc przejechanie stu kilometrow kosztuje 68zl :shock: I nie uwierze ze dla was wszystkich spalanie auta sie w ogole nie liczy... Nie myslalem ze bedzie az taka roznica w podniesieniu pojemnosci auta zostajac praktycznie z ta sama mocą a cala ekonomią.

To jest dla mnie tylko jedna wada tego auta, cala reszta jest suuuuuper :!: :!: :!:

 

No jak sprawdziłem to nie pali średnio 2 litry więcej ale ok. 1 litr więcej wg. instrukcji fabrycznej.MY 03/05 palił średnio 9,2 vs MY 06 10,3 jak podają.

To jest ten koszt większego silnika ,pomijając fakt zuzywania benzyny tańszej bo Pb95!

A ogólnie to mam mieszane uczucia zamiany pojemności.Akcyza ,koszty utrzymania jednak znacząco większe.

Ciekwi mnie też o ile ten silnik jest cięższy? Z tego co niegdyś czytałem mieli popracować nad lepszym wyważeniem auta - i tak robią w WRCu (właściwie to tam nie ma problemu z tym akurat) Natomiast mam wrażenie,że dla mas to raczej nastawiają się na komfort bardziej.Mniejsza awaryjność,mniejsze wysilenie elastyczność itp.

Wyczynówki dalej będą 2,0 a ludziska na drogi będą mieć 2,5.

I wogóle przy współczesnej technologi to chyba pojemność w Turbo nie ma takiego istotnego znaczenia, testowe egzemplarze Formuły I z 1,5 litra miały 1500 KM.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...