rutek111 Opublikowano 2 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2010 Potrzebna pomoc. Kupiłem WRX 06 z USA ale bez pilota od alarmu. Czasami uzbraja mi sie alarm i muszę wykonywać parę ruchów kluczem w stacyjce aby go wyłączyć. Czasem też immobilizer nie pozwala mi uruchomić silnika. No i nie mam centralnego zamka. Udaje mi sie to wszystko ogarnąc ale jest to strasznie wk... Czy ktoś po oględzinach jest w stanie dorobić pilota. Ta opcja wydaje mi się najlepsza. Ewentualnie likwidacja starego alarmu i montaż nowego. Najlepiej w okolicach Poznania. Z góry dzięki za pomoc. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
corner Opublikowano 2 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2010 Nie ma potrzeby montażu dodatkowego alarmu jeśli jest oryginalny z centralnym zamkiem, a brakuje jedynie pilota. Pilot można kupić na ebay albo allegro i zaprogramować we własnym zakresie. Co ważne, wewnątrz pilota musi znajdować się naklejka z kodem złożonym z ośmiu cyfr - tylko taki pilot uda się zaprogramować samemu. instrukcje programowania znajdziesz tu: http://www.cars101.com/subaru/keyless.html Pilot do twojego auta powinien wyglądać tak: Korzystając z ww. instrukcji zaprogramowałem pilota do Forestera US my07 i Imprezy US my09. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rutek111 Opublikowano 2 Listopada 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2010 Dzięki. Poszukam pilota na Allegro i ebay-u. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
respect Opublikowano 2 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2010 corner, czy to dotyczy tylko alarmów fabrycznych? Ja mam jednego pilota(tak kupiłem auto),alarm nazywa sie SCORPION-ale nie ten znany w PL (i pisany SKORPION). Odmawiali mi dorobienia pilota.Czy tylko nowy alarm? pozdr. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rutek111 Opublikowano 2 Listopada 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2010 Pilot do twojego auta powinien wyglądać tak: ja mam wersję kombi - nie powinien być dodatkowy przycisk do otwierania bagażnika? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
corner Opublikowano 3 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2010 Wg mnie Impreza i Forester od 2005 do 2007r. mają identyczne piloty (bez przycisku panic i opcji otwierania bagażnika). Mówimy o pilotach do fabrycznych alarmów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rutek111 Opublikowano 4 Listopada 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2010 Dzięki za pomoc. Na razie nie mogę nigdzie znaleźć takiego pilota. Są za 50 $ ale wysyłają tylko na rynek europejski. Zastanawiam się czy polacy albo Chinole nie dorabiają takich pilotów? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
corner Opublikowano 4 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2010 Zobacz czy tu nie maja: http://allegro.pl/subaru-pilot-i1304627243.html Pamietaj, ze w srodku musi byc kod zlozony z 8 cyfr. Ja za swoj z ebay zaplacilem jakies 50zl. -- 4 lis 2010, o 13:39 -- Tutaj maja tyle ze nie wiem co z ww. kodem: http://allegro.pl/pilot-centralnego-for ... 36436.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LORDSEQ Opublikowano 13 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2010 Hej , ja się podczepię pod temat.. Czy jest możliwość zaprogramowania pilota, w przypadku kiedy naklejki nie ma lub jest zerwana do połowy? :?: :?: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
corner Opublikowano 19 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2010 Teoretycznie można sczytać kod pilota w ASO. Taka możliwość dotyczy jednak wyłącznie aut z rynku europejskiego. Polskie ASO nie mają dostępu do kodów aut w specyfikacji us. Wg moich doświadczeń, pilota bez kodu (odpowiedniej naklejki) pochodzącego z rynku amerykańskiego nie da się zaprogramować w Polsce. Osobiście posiadam 3 takie piloty i nic nie można z nimi zrobić. -- 19 lis 2010, o 08:57 -- Mała uwaga do osób, które zdecydują się na własną rękę (http://www.cars101.com/subaru/keyless.html) zaprogramować np. dodatkowego (zapasowego) pilota. Do fabrycznego alarmu można przypisać max. 4 piloty. Jeśli otrzymaliście z autem jeden pilot i nie posiada on kodu, to programując kolejny (zapasowy) może się zdarzyć, że wykasujecie z pamięci alarmu kod tego pierwszego, właściwego pilota. Nie znając kodu nie będzie możliwości jego ponownego zaprogramowania. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LORDSEQ Opublikowano 19 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2010 Mała uwaga do osób, które zdecydują się na własną rękę (http://www.cars101.com/subaru/keyless.html) zaprogramować np. dodatkowego (zapasowego) pilota. Do fabrycznego alarmu można przypisać max. 4 piloty. Jeśli otrzymaliście z autem jeden pilot i nie posiada on kodu, to programując kolejny (zapasowy) może się zdarzyć, że wykasujecie z pamięci alarmu kod tego pierwszego, właściwego pilota. Nie znając kodu nie będzie możliwości jego ponownego zaprogramowania. Właśnie u mnie brakuje 1 cyferki, chyba zaryzykuje. Jak coś nie wypali to będę miał 10 prób.. :shock: Chyba, ze np po 3 błędnych wpisach coś się blokuje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
corner Opublikowano 19 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2010 Mała uwaga do osób, które zdecydują się na własną rękę (http://www.cars101.com/subaru/keyless.html) zaprogramować np. dodatkowego (zapasowego) pilota. Do fabrycznego alarmu można przypisać max. 4 piloty. Jeśli otrzymaliście z autem jeden pilot i nie posiada on kodu, to programując kolejny (zapasowy) może się zdarzyć, że wykasujecie z pamięci alarmu kod tego pierwszego, właściwego pilota. Nie znając kodu nie będzie możliwości jego ponownego zaprogramowania. Właśnie u mnie brakuje 1 cyferki, chyba zaryzykuje. Jak coś nie wypali to będę miał 10 prób.. :shock: Chyba, ze np po 3 błędnych wpisach coś się blokuje Jeśli masz tylko jednego niezaprogramowanego pilota to niczym nie ryzykujesz, tyle że dużo zabawy będziesz z tym miał... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rutek111 Opublikowano 21 Grudnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2010 Mam pilota jak wyżej w opisach. programuje wg instrukcji podanej w linku i du.....a. Coś robie nie tak jest reakcja w postaci pykania gdzieś pod deską i nie działa. pewnie moj angielski jest za słaby. Czy ktos krok po kroku mógłby mi po naszemu napisać co mam zrobić ile razy kliknać zamknąć otworzyć drzwi itd? POMOCY Ja nie posiadam ani jednego pilota więc muszę zaprogramowac mojego pilota odnowa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LORDSEQ Opublikowano 22 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2010 Tez mam identyczny problem, Z innego źródła wyczytałem, iż trzeba procedurę rozpocząć na uruchomionym alarmie , Czyli, alarm uzbrojony, otwieramy kluczykiem ( auto wyje ) i rozpoczynamy procedurę, Na ile to jest prawdą okaże się w weekend Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
corner Opublikowano 22 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2010 Panowie jak chcecie to zapraszam do Olsztyna - służę pomocą. Programowałem dwa piloty do swoich aut - forka i imprezy. Wszystko działa jak należy. Pamiętajcie, że jak (poprawnie) wpiszecie ten 8 cyfrowy kod, to bezpośrednio po tym należy go wpisać ponownie (potwierdzić), już bez kręcenia kluczykiem. -- 22 gru 2010, o 10:18 -- Tez mam identyczny problem, Z innego źródła wyczytałem, iż trzeba procedurę rozpocząć na uruchomionym alarmie , Czyli, alarm uzbrojony, otwieramy kluczykiem ( auto wyje ) i rozpoczynamy procedurę, Na ile to jest prawdą okaże się w weekend Z foresterem miałem podobny problem - brak jakiegokolwiek pilota i wyjący alarm. Musisz popróbować, mi się udało. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rutek111 Opublikowano 22 Grudnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2010 Do Olsztyna mam trochę za daleko Może ktoś jest z Poznania i to ogarnia? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
4444 Opublikowano 26 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2016 (edytowane) witam co do białych kostek po stronie kierowcy to chyba nie działa w moim przypadku forester 2006 USA próbowałem wersji z zamknij-otwórz-lock 10x on/off i nigdy nie udało mi się usłyszeć sygnału dźwiękowego ale mam najważniejsze z pytań jak powinien wyglądać pilot do centralnego 1` do wersji USA 2002-2005 2` do wersji USA 2006-2007 = tylko dwa przyciski otwórz+zamkn. według mojej wiedzy bez klapy i bez czerwonego panic 3` do europa 2006-2007 = ??? a) czy powinien mieć przycisk do otwierania klapy ? b-) czy powinien być na odwrocie czerwony panic ? WIĘC może ktoś pomoże i usystematyzujemy wspólnie wiedzę ??? oczywiste jest że dodatkowo różnice w częstotliwościach nadawania między usa a ue. może to uporządkuje moją wiedzę w tej materii, bo podejrzewam jeszcze jedno, że dostałem piloty na odczepnego ale od innej wersji auta. z mojego doświadczenia pilot do forestera wersja usa rocznikiem 2006-2007 to jedynie dwa przyciski otwórz+zamknij bez przycisku klapy bagażnika i bez panic na odwrocie. pamiętajcie, że musi być na rynek usa = inna częstotliwość transmisji ! wiem bo w kolekcji mam inne piloty do wersji europa oraz do nie tylko do forestera ... co do wczytania zawsze da się to zrobić manualnie bez komputera. co najciekawsze dla wersji usa 2006-07 nie działała żadna z metod na wszelkich forach po rozbebeszeniu wiązki i kombinacjach/testach wypracowałem własną metodę = co ważne działającą na moich kółkach. teraz zostaje wymiana zbędnych pilotów od innych modeli. Edytowane 27 Maja 2016 przez 4444 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matthew Opublikowano 7 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2016 Panowie,Wiem, że odgrzebuje stary temat, ale mam podobny problem.Kupiłem auto sprowadzone ze stanów (Impreza STI MY06) i mam tylko jeden komplet kluczyków (kluczyk+pilot). Jak się domyślacie to mało komfortowa sytuacja i wolałbym mieć zapas.O ile z kluczykiem nie ma większego problemu, bo zakup i zakodowanie to ok 250zł, a więc uznajmy, że jeszcze akceptowalna kwota o tyle z pilotem już nie jest tak kolorowo - ponad 1000zł za pilota po zniżkach (a i tak nie wiem, czy będzie pasował bo zapomniałem im wspomnieć że to US). Dlatego kilka pytań: - Firma która zajmuje się dorabianie i kodowaniem kluczyków oraz pilotów, powiedziała że pilot z wersji US jest inny niż EU i trzeba kupić taki do US (podobno inna częstotliwości i coś tam), czy zgadzacie się z tym faktem, czy macie inne doświadczenia? - Drugie pytanie myślę, że do corner: Nie ma potrzeby montażu dodatkowego alarmu jeśli jest oryginalny z centralnym zamkiem, a brakuje jedynie pilota.Pilot można kupić na ebay albo allegro i zaprogramować we własnym zakresie. Co ważne, wewnątrz pilota musi znajdować się naklejka z kodem złożonym z ośmiu cyfr - tylko taki pilot uda się zaprogramować samemu.instrukcje programowania znajdziesz tu:http://www.cars101.com/subaru/keyless.htmlPilot do twojego auta powinien wyglądać tak:Korzystając z ww. instrukcji zaprogramowałem pilota do Forestera US my07 i Imprezy US my09. Co w sytuacji gdy mam jednego pilota i chcę zakodować kolejny? Czy kodowaniem jednego nie odkoduje starego? (na starym mam nakleję z cyframi). Czy w takiej sytuacji zostaje tylko kodowanie w pro firmie, czy można samemu? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomekwrx Opublikowano 8 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2016 Nie przeskoczysz tego tematu , nie kupuj żadnych samych pilotów bo i tak go nikt ani sam go nie zaprogramuje . Jedyne wyjście wymiana alarmu - ale to w profesjonalnej firmie i nie skuś się przypadkiem na serwis - zapłacisz 1000 zł i tak nie będzie działał . Problem jak wspomniałem jest z zaprogramowaniem - ani anglika ani amerykańca nie zaprogramujesz typowym sposobem na złączenie białych kostek od strony kierowcy na dole . Przerabiałem ten temat dogłębnie i się poddałem ! Pozdrawiam ! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
llkuba Opublikowano 8 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2016 (edytowane) Witam, Po lewej stronie przy kierowcy masz kostkę którą możesz wyłączyć alarm. Procedura wgrywania jest bardzo prosta(patrz link corner-a). Mam ostatniego bloba z 2005r i w moim wagonie nie ma przycisku do otwarcia bagażnika więc nie wszędzie występują Auto też pochodzi z USA. Edytowane 8 Października 2016 przez llkuba Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matthew Opublikowano 17 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2016 Nie przeskoczysz tego tematu , nie kupuj żadnych samych pilotów bo i tak go nikt ani sam go nie zaprogramuje . Jedyne wyjście wymiana alarmu - ale to w profesjonalnej firmie i nie skuś się przypadkiem na serwis - zapłacisz 1000 zł i tak nie będzie działał . Problem jak wspomniałem jest z zaprogramowaniem - ani anglika ani amerykańca nie zaprogramujesz typowym sposobem na złączenie białych kostek od strony kierowcy na dole . Przerabiałem ten temat dogłębnie i się poddałem ! Pozdrawiam ! tomekwrx, jak to co piszesz ma się do wcześniejszych postów? Koledzy piszą, że kodowali piloty i że da się to zrobić. Dlaczego u Ciebie to nie działa? Nie wchodzi w grę wymiana alarmu, wg. mnie to bez sensu procedura i wydane pieniądze. Witam, Po lewej stronie przy kierowcy masz kostkę którą możesz wyłączyć alarm. Procedura wgrywania jest bardzo prosta(patrz link corner-a). Mam ostatniego bloba z 2005r i w moim wagonie nie ma przycisku do otwarcia bagażnika więc nie wszędzie występują Auto też pochodzi z USA. Kuba, służysz pomocą w Poznaniu? Corner opisuje kodowanie w przypadku gdy nie ma wgl pilota, a ja chcę dokodować kolejny, bo mam tylko jeden zestaw... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
respect Opublikowano 18 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2016 jak to co piszesz ma się do wcześniejszych postów? No piszą podobnie -.przeczytaj posyt 4444 i cornera. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
4444 Opublikowano 6 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2016 (edytowane) Nie przeskoczysz tego tematu , nie kupuj żadnych samych pilotów bo i tak go nikt ani sam go nie zaprogramuje . Jedyne wyjście wymiana alarmu - ale to w profesjonalnej firmie i nie skuś się przypadkiem na serwis - zapłacisz 1000 zł i tak nie będzie działał . Problem jak wspomniałem jest z zaprogramowaniem - ani anglika ani amerykańca nie zaprogramujesz typowym sposobem na złączenie białych kostek od strony kierowcy na dole . Przerabiałem ten temat dogłębnie i się poddałem ! Pozdrawiam ! z pełnym szacunkiem ale wersja usa w przypadku forestera usa 2006-2008 rozwałkowana i działa ! sprawdzone na własnym i obcym aucie; jak widziałem jak "fachowcy" w materii subaru wszyscy mają te same ściągi z netu ale nie czytają ze zrozumieniem to sam się męczyłem patrząc na to. w końcu miałem garść pilotów i kilka kwadransów czasu bez piwa w okolicy sam po KABELKACH doszedłem droga prób i sukcesów do SKUTECZNEGO wpisania i sparowania pilota z centralką. owszem kabelki i kostki są nadal potrzebne bez komputerów serwisowych !!! ale ważne w wersji usa 2006-2008 nie są to kable ze słupka kierowcy ani z progu pasażera. bawimy się okablowaniem schowanym pod = za kolumną kierownicy bezpośrednio na prawo powyżej od modułów i styczników z tablicy bezpiecznikowej. obecnie nie pamiętam który wariant był praktykowany albo rozpinałem "zaślepkę" kabla ślepo kończącego się kostką ze zworkami albo spinałem chyba zielonego koloru kostki które nie były połączone = bym musiał zerknąć lub znowu przetestować. po tym procedura do przypisania pilota jak w przodkach w necie. drzwi, kluczyk na zapłon, przycisk otwieranie,zamykanie, 2x przycisk z pilota, jak kolejny pilot znowu przycisk z drzwi, 2x nowy pilot, kończymy albo przyciskiem drzwi albo otw./zamknij drzwi kierowcy, kluczyk off, kable do stanu pierwotnego. to tak z "rękawa" bo ponad pół roku temu ostatni raz miałem czas i kabelki w ręku. od kiedy piloty działają nie stresuję się "procedurkami" kodowania. NAJWAŻNIEJSZE piloty mają być TAKIE SAME i na rynek usa; eu nadają na innej częstotliwości i inaczej kodują więc centralka ich nie widzi. wiem, że z tym problemu ponoć nie mają chłopcy z Józefowa/Otwocka się deklarowali zawsze, że także dawali radę gdy się miało swoje piloty, ale oni z tego żyją więc nigdy tajemnicy zawodowej nie ujawnili... = rozumiem i szanuję, ale cenę wpisania pilota za 250pln tego nie rozumiałem, więc się sam pochyliłem nad tematem. jak mam odnowić i doprecyzować "ręczną procedurkę " bez komputerów bym musiał dostać=kupić z jeden nowy pilot łezkę z 2-przyciskami bez panic i bez otwierania klapy, wówczas byśmy mieli pewność. pozostał mi jedynie pilot od innej wersji /autback i nowsze = łezka z 4-przyciskami = otw,zamyk,klapa,panic/ więc jak ktoś będzie sobie "organizował" pilota usa to chętnie się podpinam i wówczas do testu. Edytowane 6 Listopada 2016 przez 4444 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się