Skocz do zawartości

Subaru wygrywa test GW


shodan

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 75
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

A moim zdaniem ten temat w swoim aspekcie merytorycznem posiada bezpośrednią paralele do wątku "wybranego samochodu z pominięciem Subaru". Jesto całkowicie zgodne z moimi imperatywami dla tego też konstatują te tematy bardzo pozytywnie i uważam, iż konwersacja w tym temacię będzie na wysokim poziomie (stopień nr. 7) :mrgreen::mrgreen::mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mnie dziwi tylko jedno: dlaczego nie wygralo auto RWD?

 

Ja obstawiam że to wina nawierzchni na Miedziance. Przypuszczam że na torze w Poznaniu S2k miała by lepsze wyniki.

 

A ja żałuję, że w teście nie było cywilnego miśka.

Myślę, że S.E. byłby drugi

 

ten 265 konny Misiek ?

 

 

sorry za OnT 8) :oops:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ten 265 konny Misiek ?

 

Tak, liczba koni nie ma tu znaczenia, no chyba że są baardzo długie proste.

Liczy się trakcja, która w miśku z S-AYC jest nie do pobicia.

Czas byłby lepszy w Mitsu. Ciekawe dlaczego N-ka Bębnów nie włożyła wszystkim, musieli chłopaki strasznie latać bokami :twisted:

 

pozdr!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tego co pamietam w Top Gear S2000 tez byla wolniejsza od Imprezy PPP. Sti ma jeszcze do tego fenomentalne hamulce ktore rowniez dawaly mu zapewne przewage nad rywalami, jakos nie wydaje mi sie rowniez zeby testerzy mieli odwage wjechac honda w zakret z taka predkoscia z jaka jest to mozliwe, gdzies na granicy podsterownosci ktora w przypadku RWD jest bardzo waska, auto dosc nisko siedzi, tor nie jest szeroki wiec w razie minimalnego bledu laduje sie w trawce. IMHO Honda zbiera pochwalne opinie ze wzgledu na frajde z jazdy i ten niesamowity silnik ktory daje posmak jazdy bolidem F1 niz ze wzgledu na robiace face lifting przeciazenia w czasie startu, czy na zakretach. Jezeli chodzi natomiast o auto z testu to mi najbardziej podoba sie Clio Sport, jest male, wstretne i ma mocny silnik, a do tego jest tanie i dosc badziewnie zmontowane.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja zawsze gdy ogladam s2000 w Best Motorin to kopara mi tak siada :o Najlepszy w tym wszystkim jest drift king. Roznica jest taka, ze w BM tory sa inne - szybsze, szersze, bardziej wyscigowe, natomiast zarówno w Top Gear jak i w przypadku testu w GW tory byly "nedzne".

 

No ale s2000 to przeciez nie jedyny RWD w tescie. Co z z4? Albo mr2? No w przypadku tej ostatniej jestem w stanie zrozumiec brak mocy, ale prowadzi sie podobno genialnie :) I jeszcze trudniej od Hondy...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Perkusyjna N-ka nie włożyła wszystkim, bo miała rajdowe nastawy - raczej na szuter, niż na tor. Btw. przypomniały mi się prehistoryczne czasy, gdy w wyścigach płaskich o MP zrobiono taką dziwną klasę ("grupa 8"?), żeby ktoś mógł zostać Miszczem Polski... i jeździł tam parę razy m.in. rajdowym duzym fiatem niejaki Romuald Chałas... w charakterze grzecznościowego tła...

Alez pieknie sięe to auto składało w zakręty... :wink:

 

RWD-ki też nie włożyły, bo kierowcy - jak uczciwie napisano - bardziej się nimi bawili, niż starali się kręcić najlepsze czasy (wcale się im nie dziwię :lol: ).

 

A poza tym... i tak wiadomo, że Subaru jest najlepsze, nie...? :twisted: :wink:

 

Jezuuuu... znowu robię on-topa... Na swoje usprawiedliwienie, Wysoka Inkwizycjo, mam tylko to, że jestem nawalony... z lekka... :twisted:

 

EDIT: w nawiązaniu do poniższego postu Arno oświadczam i uspokajam, że już wytrzeźwiałem :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Ja obstawiam że to wina nawierzchni na Miedziance. Przypuszczam że na torze w Poznaniu S2k miała by lepsze wyniki.

 

sorry za OnT 8) :oops:

Zara zara, ale wszyscy mieli taka sama nawierzchnię. A może trzeba budowac tory np z tartanu, albo jakies gumowane, zeby konkretne auta wygraly?

Super podejscie typu: no szutry byly za luzne dlatego nie wygral ten a ten tylko tamten, jakaz niesprawiedliwosc.

Ale co gorsza i to mnie martwi najbardziej NIKT NIKT w morde nie offto-piczy. Koledzy, wstyd. Najlepsi na psy schodza. Do czego zmierza ten swiat, to forum, ten watek!

Wladze przechwytuja motorheady - znowu masturbacja, bo inaczej sie tego nie da nazwac - A CO JA BYM WOLAL - Honde czy z4.

- No ja nie wiem dlaczego RWD nie wygralo, ale bym wybral Honde, bo w Poznaniu by wygrala

- A ja bym wolal Klyjo, bo zle spasowane jest

- Nie nie, liczy sie tylko BMW 5 bo malo paliwa zre.

Dawno dawo temu jezdzil w rajdach jeden pan w bardzo grubych okularach. Jak plotka mowi potrafl tuz przd zakretem zdjac rece z kierownicy i zadac pytanie: a co bys wola, sto dolarow czy sto zlotych. I czekal na odpowiedz.

Oto dyskusja w tym watku, a co bys wolal. LUDZIEEE obudzta sie z tego snu ONANA!

 

[/fade]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Roznica jest taka, ze w BM tory sa inne - szybsze, szersze, bardziej wyscigowe, natomiast zarówno w Top Gear jak i w przypadku testu w GW tory byly "nedzne".

 

z tego co piszesz wynika że Nurburgring-Nordschleife jest nędzny :twisted:

 

Perkusyjna N-ka nie włożyła wszystkim, bo miała rajdowe nastawy - raczej na szuter, niż na tor.

 

Na szuter??!! Przecież nawet w tekscie było napisane że Misiek przyjechał prosto z Rajdu Rzeszowskiego, gdzie w moim mniemaniu są najrówniejsze asfalty ze wszystkich rajdów do MP.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Żmijo, kopnij Baldricka na uspokojenie :twisted:

 

Kovalzky, nie badź okrutny dla Baldusia ( Balders) A propos Baldrick - to inaczej bald dick.

Baldrick dostał już tyle ( przypominam strzałą w odpowiednie miejsce np), że jeszcze jeden cios i mógłby nie znieść albo mi ze zemsty przyrządzić kawę z takimi dodatkami, że bym mógł nie przeżyc. On jest bardzo cwany a plany ma jeszcze cwańsze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja bym wolłoł odjechać już z roboty najlepiej nad wode... a jakim autem odjadę jest mnie to obojmniętne, wisi mnie w tej chwili RWD,AWD czy WD40, mam pewne dość wąskie pole manewru więc co byście na moim miejscu wybrali- ale to same ciężarówki są: Subaru Legacy,Pegot Partner,Reno Master, Ford Transit i Fiat Doblo. Droga nad tą wodę wiedzie częściowo asfaltem, szutrem i trochu drogą bitą, ww. auta mają nastawy zawieszenia fabryczne i nie są dłubane,chipowane ani tuningowane. No doradzcie co byście woleli na te drogę

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

arno, I've got a cunning plan, my lord! btw. Uwielbiam ten serial :) W oryginale 'v koz.

 

Michał Bajorek, Partner jest bardziej "osobowy" niz doblo, a ma rownie pakowny bagaznik, wiec wzialbym Legacy!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Arno- co do siusiu nad wodą to czy: siusiać w krzakach, może do wody, trzymać(niezdrowo), inne (pytanie dotyczy miejsc,gdzie brak szaletów publicznych), a co do wyboru to wielkość bagażu nie wpływa na decyzję, bo się tego bierze mało zwykle, gdyby wpływało to bezkonkurencyjny jest Master-15m3, jest w co pakować- chyba wezmę Legacy bo ma klime (zastanawiam się czy ma jeszcze jakieś zalety względem pozostałych), no i ze względu,że piszę na tym forum(przecie nie napisze,że pojadę Fiatm Doblo furgon 1,2 benzyna-ok 60 kuców)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Range Rover Sport-bo rozmiar ma znaczenie, kąpielówki się zmieszczą do bagażnika(w niektórych testowanych może z tym być problem) lans jest, na gruntowej da radę a i na brzeg wyjedzie(szczyt lansu-wjechać na brzeg jeziora i raczyć wszystkich muzą ze swojego zajebistego audio z głośnikami w drzwiach i subbuferem w bagażniku czy inkszej dupie, acha i obowiązkowo pić mocne piwo z puszki)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pytanie do osób, rzeczywiście znających się na jeździe. W rozstrzelonym slalomie (takim gdzie słupki nie stoją w linii a są o jakiś np. metr przesunięte w prawo/lewo, w takim gdzie tył się ślizga) szybszy było by STI czy S2000 ?

 

 

shodan, chciał OT i jak mówiłem kiepsko z tymi OT w tym temacie, coś tam było, ale zgasło, a autorzy dodawali jeszcze coś na temat... Właśnie w tym sęk, że dobry OT nie da się zrobić na zawołanie (bardzo trudno jest) :wink:

 

Nie umiecie robić OT "pod przymusem" i na zadany temat ! Nie wychodzi wam to !

 

Dlatego cieszę się, że Ty się tu pojawiłeś - to praktycznie gwarancja, że temat się rozwinie i nabierze rumieńców :twisted::mrgreen:

 

Mam się z tego cieszyć czy smucić ? Uzasadnij przynajmniej w złożonych 5 zdaniach i wyślij na PW :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...