Jump to content

Subaru wygrywa test GW


shodan

Recommended Posts

  • Replies 75
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Aha, no to temat można zamknąć :oops:

Chyba, że sie jakiś fajny off topic z niego zrobi :twisted:

 

Nie ma problemu z OT. Ja proponuję podrążyć temat sennych Forumowiczów, którzy artykuły sprzed paru dni wrzucają na Forum jako sensację i to na dokładkę w nieodpowiednim do tego temacie i to jeszcze na dokładkę w w sytuacji, gdy ktoś już raz popełnił błąd polegający na powieleniu danej wiadomości :mrgreen::mrgreen::mrgreen:

 

Co Wy na to? :mrgreen:

Link to comment
Share on other sites

Ej to skoro już jest osobny temat, to może pogadamy na temat tego testu. Bo ja jestem pod wrażeniem bryk, które udalo im się przytargać do Kielc. No i teraz standardowe pytanie: którą testowana ślcznotkę przygarnęlibyście (tylko proszę nie mówić, że Solberga 8) )

 

i to na dokładkę w nieodpowiednim do tego temacie

 

No temat to akurat jest odpowiedni. Specjalnie do tego założony. Więc Przemeq, ten argument jest, mam wrażenie, chybiony ! :wink:

 

pozdro

Link to comment
Share on other sites

Chaliera, jak mawiaja Ruskie, czy my mamy prawo odpuscic se OT takie fajne co sie jeszcze nam nie zarysowalo?

No koledzy, toz to kryminal.

Na ten przyklad rzucmy sie na taki OT:

 

Wplyw gazety wyborczej na wyniki sprzedazy dilerki polskiej. Te kryptoreklamiarskie klamstwa w Wysokich Obrotach to oplacane sowicie steki bzdur faktograficznych. Z pewnoscia ktos oplacil tych niby testerow, zeby SI byla na pierwszym miejscu. No przeciez wiadomo, ze moment obrotowy C2 przekracza wielokrotnie fatalne wartosci opoznien SI.

Link to comment
Share on other sites

Co Wy na to? :mrgreen:

 

Tzn. co? Mam brać Beemkę, Saszę z chłopakami i jechać do Warszawy? :twisted:

 

Tak łatwo chyba nie pójdzie - shodan to twarda sztuka, jedna beemka z brygadą może na niego nie starczyć :wink:

Link to comment
Share on other sites

Z pewnoscia ktos oplacil tych niby testerow, zeby SI byla na pierwszym miejscu. No przeciez wiadomo, ze moment obrotowy C2 przekracza wielokrotnie fatalne wartosci opoznien SI.

 

Uff, arno, dzięki, że tu jesteś. Bo ja naprawdę na podstawie tego artykułu gotów byłem uwierzyć, że SI jest lepsza do C2... :wink: A to tymczasem zwykła, wredna manipulacja :twisted:

 

PS. Niebezpiecznie zbliżamy się do on-topica :mrgreen:

Link to comment
Share on other sites

Nie umiecie robić OT "pod przymusem" i na zadany temat ! Nie wychodzi wam to ! Jeśli chcecie OT to niech ktoś założy na forum temat z jakimś pytaniem, np. STI na LPG, wtedy inni spontanicznie zrobią takie OT, że ho, ho i jeszcze trochę, a tak...

 

:D

Link to comment
Share on other sites

którą testowana ślcznotkę przygarnęlibyście (tylko proszę nie mówić, że Solberga 8) )

 

Oczywiście, że Solberga, ale jeżeli miałbym wybrać coś innego to na pewno tylnionapędowca... Powiedzmy BMW 535d... Fajne w miarę ekonomiczne i laski pod Disco na to lecą prawie tak jak na Impreze... :twisted::twisted: :shock:

Link to comment
Share on other sites

Nie umiecie robić OT "pod przymusem" i na zadany temat ! Nie wychodzi wam to !

 

Dlatego cieszę się, że Ty się tu pojawiłeś - to praktycznie gwarancja, że temat się rozwinie i nabierze rumieńców :twisted::mrgreen:

Link to comment
Share on other sites

Nie umiecie robić OT "pod przymusem" i na zadany temat ! Nie wychodzi wam to ! Jeśli chcecie OT to niech ktoś założy na forum temat z jakimś pytaniem, np. STI na LPG, wtedy inni spontanicznie zrobią takie OT, że ho, ho i jeszcze trochę, a tak...

 

:D

 

Witulia, jak zwykle besserwisser. Jakzes taki cwaniak, to rzuc tu cos inteligentnego a sie nie przychrzaniaj do wszystkich jak zwykle. Widzisz, z przychrzanianiem to jest tak, ze nie ma nic prostszego na swiecie. Ja mam taka prace, ze sie tylko przychrzaniam. Wiec swoje na ten temat wiem. A Ty bidulo jestes w przychrzanianiu malenstwo jeszcze komplenie zielone. Wydaje Ci sie, ze sie fajnie przychrzaniasz, ale az zalosc bierze. A dzis to zes stary przekroczyl granice dozwolonego dolnego poziomu przychrzanu niekonstrutywnego. WSTYD. Zwlaszcza ze twoja propozycja to SZTAMPA i kicha zwykla. Ruskie mowia na to CHRENOLINA. Martwie sie. Martwie. Co z Ciebie za przychrzaniacz wyrosnie, jak wogole na przychrzanem nie pracujesz. NEDZA. No wezmy np twoj stary przychrzan, ze ja wszystko na bialo z bordo walnalem. No CZLOWIEKU! Przeciez ja nie umiem wyizolowac fragmentow cytowanego tekstu! Mogles przewidziec, a nie nedze intelektualna uskuteczniac.

Pamietaj ciwczenie czyni mistrza. Ale trza sie starac, stary. Inaczej wstyd ruja i porobstwo jedynie.

Link to comment
Share on other sites

Mnie dziwi tylko jedno: dlaczego nie wygralo auto RWD? Wszedzie sie mowi, ze honda s2000 to taka zajebista zabawka na asfaltowe tory, a tu prosze? Ktorys z naszych amerykanskich, forumowych kolegow sugerowal, ze kierowcy testowi nie byli w stanie ogarnac RWD i mogl miec troche racji :( Z tego co widzialem na filmiku i zdjeciach tor nie jest szybki, maly, zwinny tylnoped powinien robic na tym torze nawet impreze... Moze to wina opon?

 

Panowie, czekam na Wasze komentarze! :wink:

Link to comment
Share on other sites

Tylko proszę ze mnie nie robić wzorca forumowej poprawności przy tej okazji, bo to mi psuje imidż. Nie po to długie tygodnie nań pracowałem, by jeden - nieprzemyślany - post merytoryczny i we właściwym miejscu miał ten wysiłek zniweczyć... 8)

Link to comment
Share on other sites

Tylko proszę ze mnie nie robić wzorca forumowej poprawności przy tej okazji, bo to mi psuje imidż. Nie po to długie tygodnie nań pracowałem, by jeden - nieprzemyślany - post merytoryczny i we właściwym miejscu miał ten wysiłek zniweczyć... 8)

 

Bardzo bym chciał, ale jesteś drogi WiS-ie człowiekiem dorosłym i musisz być świadomy tego, że za błędy trzeba brać odpowiedzialność... Przykre to, ale niestety tak jest z reputacją: buduje się ja latami, ale stracić ją można w jednej chwili, na przykład jednym, nieprzemyślanym postem na temat... Takie życie...

 

:wink: :mrgreen:

Link to comment
Share on other sites

No tak ale na wejściu rwd nie ryje przodem, przez co można szybciej wchodzić. Niemniej jest w Twoim stwierdzeniu troche racji, oglądałem filmik głównie o skyline gt-r,japoniec, który jeździł dla porównania Imprezą Spec-c z dccd, twierdził, że skręca o wiele lepiej od poprzednich bez dccd, przez to właśnie, że można "pełnym sandałem" wychodzić z zakretu...

Link to comment
Share on other sites

Nie umiecie robić OT "pod przymusem" i na zadany temat ! Nie wychodzi wam to !

 

Dlatego cieszę się, że Ty się tu pojawiłeś - to praktycznie gwarancja, że temat się rozwinie i nabierze rumieńców :twisted::mrgreen:

 

No i pięknie się temat rozwinął :D

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...